Skip to content

11 טייסים חדשים הצטרפו לחברת אל על

עמדו בכל תנאי הקבלה וסיימו בהצלחה את קורס הטייס של אל על. זהו קורס הטייס הראשון של אל על שנפתח בשנתיים שחלפו. מנכ"ל אל על אליעזר שקדי העניק להם את כנפי הטיס של אל על
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטקס סיום קורס טייסים, שהתקיים אמש בקמפוס אל על, במעמד יו"ר החברה עמיקם כהן והמנכ"ל אליעזר שקדי, העניק שקדי את כנפי הטיס של אל על ל-11 מסיימי הקורס.

הטייסים בסיום הקורס עם מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, סמנכ"ל המבצעים בני ליבנה והטייס הראשי של אל על וראש אגף מבצעי אויר עמוס מוהר. צילום: סיוון פרג'
הטייסים בסיום הקורס עם מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, סמנכ"ל המבצעים בני ליבנה והטייס הראשי של אל על וראש אגף מבצעי אויר עמוס מוהר. צילום: סיוון פרג'

מדובר בקורס טייסים ראשון, שנפתח בחברה בשנתיים שחלפו ובוגריו צפויים להשתלב, כקצינים ראשונים, בפעילות מבצעית בצי החברה של מטוסי בואינג 737.

עם סיום הקורס והצטרפות 11 מסיימי הקורס לפעילות המבצעים מגיע מספרי הטייסים בחברת אל על לכ-520.

דרישות הקורס

הדרישות להצטרפות לקורס טייסים באל על כוללות בין השאר את הדברים הבאים: אזרחות ישראלי, השכלה תיכונית, רצויה השכלה אקדמית, בוגר/ת ביה"ס לטיסה של חיל האוויר הישראלי, או חיל אוויר זר, או קורס טיס אזרחי של ביה"ס של חברת תעופה ישראלית או בינלאומית, ידיעת השפות עברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה מאוד הכרחית, התחייבות המועמד/ת להתגורר מגורי קבע בישראל, בהתאם לרדיוס ההיסעים של אל על והתאמה ביטחונית לתפקיד, בהתאם להוראות חוק הטיס וחוק שירות הביטחון הכללי.

באשר לניסיון טיסתי ורישיונות זקוקים המועמדים בין השאר את הדברים הבאים: בדיקות רפואיות תקפות,  אישור מעבר מבחנים עיוניים להגדר קבוצה ג' (Group C), אישור מעבר מבחן אנגלית תעופתית ברמה 5 ומעלה, רישיון טיס מסחרי ישראלי, בעל זכויות תקפות, הכולל הגדר מכשירים או רישיון ALTP ישראלי, ניסיון כטייס/ת מפקד של 1,000 שעות טיסה לפחו, ניתן להציג ניסיון כטייס מפקד של 700- 1,000 שעות אם למועמד/ת ניסיון משמעותי נוסף כטייס/ת משנה במטוס נוסעים.

11 הטייסים החדשים עמדו בכל התנאים האלה ונוספים וסיימו בהצלחה את הקורס באל על, שאיפר אמש למנכ"ל שקדי להעניק להם את כנפי הטיס של אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן