Skip to content

נחנך מסלול נסיעה חמישי בנתיבי איילון

מדובר בקטע שבין מחלף קק"ל למחלף גלילות. השר כץ שחנך את המסלול אמר: "מדובר בבשורה גדולה שתחסוך זמן יקר ועמידה בפקקים לעשרות אלפי הנהגים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ חנך היום נתיב נסיעה חמישי בנתיבי איילון, בקטע שבין מחלף קק"ל למחלף גלילות, שיקצר את זמני הנסיעה צפונה. השר כץ ציין, כי הנתיב החדש ישפר באופן משמעותי את זרימת התנועה באיילון וישחרר את הפקקים באחד מקטעי הכביש העמוסים ביותר בנתיבי איילון. מידי יום חולפים בכביש כ-120 אלף כלי רכב.

שר התחבורה ישראל כץ חונך את המסלול החמישי בנתיבי איילון לידו מימין: איזי בורוביץ, יו"ר נתיבי איילון, משמאל: אבי חודין, מנכ"ל נתיבי איילון. צילום: ישראל מלובני
שר התחבורה ישראל כץ חונך את המסלול החמישי בנתיבי איילון לידו מימין: איזי בורוביץ, יו"ר נתיבי איילון, משמאל: אבי חודין, מנכ"ל נתיבי איילון. צילום: ישראל מלובני

"מדובר בבשורה גדולה שתחסוך זמן יקר ועמידה בפקקים לעשרות אלפי הנהגים הנוסעים מדי יום צפונה ומזרחה באיילון, שכן הנתיב החדש מבטל את ה'חיכוך' שנוצר ביניהם ומפריד בין התנועה מזרחה והתנועה צפונה", ציין כץ.

לפני המועד שנקבע

הנתיב החמישי בנתיבי איילון נחנך שלושה וחצי חודשים לפני המועד שנקבע והוא מצטרף לנתיב נסיעה רביעי שנפתח לפני כמה ימים בכביש 5 לכיוון מזרח ובכך צפוי להקל באופן משמעותי על עומסי התנועה לנהגים הנוסעים צפונה.

מנכ"ל נתיבי איילון, אבי חודין ציין, כי הגיבוי שמשרד התחבורה העניק לנתיבי איילון איפשר לחברה לסיים את העבודות בצורה המהירה והטובה ביותר ולפני המועד שנקבע. "סלילת הנתיב החדש בזמן קצר היא הוכחה ליכולות הביצוע הגבוהות של חברת נתיבי איילון", אמר חודין.

משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל מקדם בימים אלה את הארכת נתיבי איילון (כביש 20) עד לאזור געש. הפרויקט יכלול את העתקת קווי הרכבת של מסילת החוף במסלולי כביש 20, סלילת קווי רכבת חדשים של מסילות חוף ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן