Skip to content

אביב ארלון רכשה מרכז מסחרי נוסף בארה"ב

המרכז ממוקם ברוטלנד ורמונט והעסקה בוצעה תמורת כ-4.5 מיליון דולר. הרכישה נעשתה באמצעות חברת בת, בבעלות משותפת (45%) עם צד נוסף. שיעור התפוסה הממוצע במרכז הינו כ-78%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אביב ארלון השלימה עסקה לרכישת מרכז מסחרי Diamond Run Mall הממוקם ברוטלנד ורמונט שבארה"ב, במרחק של כ-22 ק"מ מאתר הסקי illington Resort . המרכז מציע שטח כולל להשכרה של כ-35.5 אלף מ"ר. הרכישה נעשתה באמצעות חברת בת, בבעלות משותפת (45%) עם צד נוסף. בהתאם להסכם, זכויות הבעלות במרכז המסחרי נרכשו בעלות כוללת של כ-4.5 מיליון דולר.

Diamond Run Mall. מרוחק 22 ק"מ מאתר סקי
Diamond Run Mall. מרוחק 22 ק"מ מאתר סקי

שיעור התפוסה הממוצע במרכז הינו כ-78%, והרווח התפעולי השנתי הכולל (NOI) בגינו הינו כ-900 אלף דולר. במרכז מספר שוכרי עוגן הכוללים את J.C Penny ,Kmart ו- Sears. בכוונת החברה לפעול באופן מיידי להעלאת שיעורי התפוסה והשבחת המרכז.

הרווח התפעולי השנתי (NOI) שמניב המרכז המסחרי משקף תשואה של כ- 20% ביחס למחיר הרכישה. יצוין, כי המרכז נרכש במחיר הנמוך משמעותית מעלות פיתוח והקמה של מרכז מסחרי דומה בורמונט.

דורון אביב, יו"ר אביב ארלון: " מרכז זה הינו המרכז החמישי שרוכשת החברה מבנקים אמריקאיים לאחר הליך כינוס נכסים, והחברה באמצעות הנהלתה בארה"ב פיתחה מיומנות בסוג זה של עסקאות. לאחרונה השלמנו בהצלחה הליך של הנפקת אג"ח ד', אשר נרשמו בו ביקושי יתר וגויסו בו כ-52 מיליוני שקל. בבעלות החברה 10 מרכזים מסחריים, אשר הניבו לה מקורות תזרימיים של כ-85 מיליון שקל. בבעלות החברה מרכז מסחרי מניב בעיר פנצ'בו בקרבת בלגרד בירת סרביה. המרכז מושכר בתפוסה של 100%. בדוחות הכספיים של החברה לרבעון שלישי של שנת 2013 נרשם רווח של כ- 18 מיליון שקל וההון העצמי גדל לכ-121 מיליון שקל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן