Skip to content

מערכת הבחירות בבית שמש החלה: החילוניים מגייסים תרומות

למרות שעדיין לא נקבע מועד הבחירות המיוחדות בבית שמש - הצד החילוני כבר מתחיל להיערך. היום הושק קמפיין לגיוס 100,000 שקלים ראשונים למימון מערכת הבחירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עדיין לא נקבע מועד לבחירות בבית שמש, שעל קיומן החליט בית המשפט המחוזי בירושלים – אבל תומכי המועמד החילוני בבית שמש, אלי כהן, מתחילים להתארגן לקראתן. היום פתחו תומכיו של כהן בקמפיין ארצי לגיוס כספים למערכת הבחירות – כשבשלב הראשון הם מבקשים לגייס 100,000 שקל.

אלי כהן, המועמד החילוני בבחירות בבית שמש, בפנייה לגיוס תרומות לסיבוב הבחירות הבא
אלי כהן, המועמד החילוני בבחירות בבית שמש, בפנייה לגיוס תרומות לסיבוב הבחירות הבא

הקמפיין לגיוס הכספים, תחת הכותרת "לא מוותרים על בית שמש", מתנהל באתר "מימונה". בפנייה אל הציבור נאמר: "אנחנו עומדים לפני מערכה נוספת שתכריע האם בית שמש תהיה עיר ציונית ודמוקרטית או שלא. אנחנו זקוקים מאוד לעזרתכם למימון המערכה הבאה על בית שמש, שתהיה מערכה לא פשוטה. אנחנו משוכנעים שהמאבק בבית שמש חייב להצליח עבור כל אזרח ואזרח במדינת ישראל.

"בשלב הראשון אנחנו מגייסים 100000 ש"ח על מנת להרים מערך טלפוניה ולהגיע לכל בית ולכל בוחר בבית שמש. את המערכה הבאה ננצח רק אם נעלה בצורה משמעותית את אחוזי ההצבעה בקרב הציבור הציוני".

יוזמי הקמפיין מדגישים כי שמות התורמים יפורסמו באתר מבקר המדינה כמתחייב בחוק.

כזכור, בבחירות המוניציפליות שהתקיימו באוקטובר ניצח המועמד החרדי את המועמד החילוני בבית שמש, בכ-900 קולות. ביום הבחירות נחשפה בבית שמש דירה ובה מאגר של תעודות זהות, תחפושות ופאות. אחרי הבחירות נפתחה חקירת משפחה עקב חשדות לזיופי בחירות בקנה מידה עצום.

עקב הצטברות הראיות לכאורה הוגש ערעור על תוצאות הבחירות מטעם המועמד החילוני אלי כהן וגם מטעם היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין. לפני כשלושה שבועות פסק בית המשפט המחוזי בהרכב של שלושה שופטים כי יתקיימו בחירות חוזרות בבית שמש.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן