Skip to content

ראלי דקר: היום השלישי עם דיונות, פסגות, תקלות, חום וגשם

היום השלישי לדקר התחיל עם שינויי מסלול עקב הגשם ובהמשך דיונות ענק ונגיעה בפסגות האנדים בגובה 4,300 מטרים בשיא היומי. מיני כובשת את פסגת המכוניות

ראלי דקר: היום השלישי עם דיונות, פסגות, תקלות, חום וגשם

היום השלישי לדקר התחיל עם שינויי מסלול עקב הגשם ובהמשך דיונות ענק ונגיעה בפסגות האנדים בגובה 4,300 מטרים בשיא היומי. מיני כובשת את פסגת המכוניות

היום השלישי לראלי דקר החל עם שינויי מסלול עקב גשם ושטפונות בכמה מהערוצים בהם היה אמור המסלול לעבור. האופנועים והטרקטורונים עברו במסלול שונה מזה של המכוניות והמשאיות בין סן-רפאל לסן-חואן, וכך יהיו רוב ימי הראלי. המועמד הכמעט מובטח לזכייה בטרקטורונים פרש עקב התייבשות והמתחרים הוותיקים מתחילים לבסס את מעמדם בראש. אבל בראלי דקר כמו בדקר, הכל עוד פתוח.

מזג האוויר ההפכפך זימן למתחרים דיונות חול וחום של 42 מעלות צלזיוס, קטעי טיפוס הרריים ומשטחי פמפה רטובים ומחורצים.

מסלול יום 3

אופנועים : סה"כ מסלול של 292 ק"מ מנהלתיים ו-373 ק"מ תחרותיים.

ביום השלישי סיימו נהגי השלישיה שכבר מובילה מול שאר המתמודדים למרות שכל מי שמכיר את הדקר יודע שהכל עוד יכול להיות והפתעות עוד יהיו.

הדרוג הכללי אופנועים לאחר שלושה ימי תחרות:
1. ברדה 9:56:44 שעות
2. דפרה פיגור של 13:04 דקות
3. קומה פיגור של 13:56 דקות

עד כה פרשו כבר 28 אופנוענים.

טרקטורונים: פטרונלי הארגנטיני, זוכה הדקר בשלוש השנים האחרונות, התייבש במגרש הביתי שלו ופרש מהמירוץ וכך נפתח קרב חדש בין רוכבי הטרקטורונים.

הדרוג הכללי טרקטורונים לאחר 3 ימי תחרות:

1. סוניק 12:23:45 שעות
2. קסלה פיגור של 6:10 דקות
3. חוסייני פיגור של 7:19 דקות

עד כה פרשו שלושה טרקטורונים.

מכוניות: סה"כ מסלול של 349 ק"מ מנהלתיים ו-245 ק"מ תחרותיים.

צוות המיני מבסס את מעמדו בראש הדירוג ומשאיר הרחק מאחור רבים וטובים. גורדון האמריקני הצבעוני עם ההאמר, התדרדר למקום ה-41 ואחרי שגם קיבל 26 דקות עונשין נמצא בפער של 3:46 שעות מהמקום הראשון.

הדירוג הכללי מכוניות לאחר 3 ימי תחרות:
1. רומה 9:20:13 שעות
2. טרנובה פיגור של 9:06 דקות
3. אל-עטיה פיגור של 10 דקות
אחריהם שועטים סייז ופטרהנסל וידאגו לעניין ומתח בכל שלב בקטגוריית המכוניות.

עד כה פרשו 30 צוותי מכוניות.

משאיות: מסלול זהה למכוניות אולם אתגרים שונים עקב גודלה ומשקלה של המשאית. זו השנה עם הכי הרבה מתחרים במשאיות וחברות הרכב השכילו להבין שגם למשאיות יש מה להוכיח בראלי זה. ההולנדים והרוסים ממשיכים להתחרות ולהאבק על מיקומים ועוצמה והכל עוד פתוח.

עד כה פרשו תשעה צוותי משאיות.

היום, היום הרביעי לתחרות, מסלול הראלי בין סן-חואן לצ'ילקיטו מתוכנן לאופנועים והטרקטורונים 563 ק"מ מהם 353 ק"מ תחרותיים ואילו למכוניות והמשאיות מצפה יום ארוך עם 868 ק"מ מהם 657 ק"מ תחרותיים, שיביאו רבים מהמתחרים לנסיעה לתוך הלילה.

היום השלישי לראלי דקר החל עם שינויי מסלול עקב גשם ושטפונות בכמה מהערוצים בהם היה אמור המסלול לעבור. האופנועים והטרקטורונים עברו במסלול שונה מזה של המכוניות והמשאיות בין סן-רפאל לסן-חואן, וכך יהיו רוב ימי הראלי. המועמד הכמעט מובטח לזכייה בטרקטורונים פרש עקב התייבשות והמתחרים הוותיקים מתחילים לבסס את מעמדם בראש. אבל בראלי דקר כמו בדקר, הכל עוד פתוח.

מזג האוויר ההפכפך זימן למתחרים דיונות חול וחום של 42 מעלות צלזיוס, קטעי טיפוס הרריים ומשטחי פמפה רטובים ומחורצים.

מסלול יום 3

אופנועים : סה"כ מסלול של 292 ק"מ מנהלתיים ו-373 ק"מ תחרותיים.

ביום השלישי סיימו נהגי השלישיה שכבר מובילה מול שאר המתמודדים למרות שכל מי שמכיר את הדקר יודע שהכל עוד יכול להיות והפתעות עוד יהיו.

הדרוג הכללי אופנועים לאחר שלושה ימי תחרות:
1. ברדה 9:56:44 שעות
2. דפרה פיגור של 13:04 דקות
3. קומה פיגור של 13:56 דקות

עד כה פרשו כבר 28 אופנוענים.

טרקטורונים: פטרונלי הארגנטיני, זוכה הדקר בשלוש השנים האחרונות, התייבש במגרש הביתי שלו ופרש מהמירוץ וכך נפתח קרב חדש בין רוכבי הטרקטורונים.

הדרוג הכללי טרקטורונים לאחר 3 ימי תחרות:

1. סוניק 12:23:45 שעות
2. קסלה פיגור של 6:10 דקות
3. חוסייני פיגור של 7:19 דקות

עד כה פרשו שלושה טרקטורונים.

מכוניות: סה"כ מסלול של 349 ק"מ מנהלתיים ו-245 ק"מ תחרותיים.

צוות המיני מבסס את מעמדו בראש הדירוג ומשאיר הרחק מאחור רבים וטובים. גורדון האמריקני הצבעוני עם ההאמר, התדרדר למקום ה-41 ואחרי שגם קיבל 26 דקות עונשין נמצא בפער של 3:46 שעות מהמקום הראשון.

הדירוג הכללי מכוניות לאחר 3 ימי תחרות:
1. רומה 9:20:13 שעות
2. טרנובה פיגור של 9:06 דקות
3. אל-עטיה פיגור של 10 דקות
אחריהם שועטים סייז ופטרהנסל וידאגו לעניין ומתח בכל שלב בקטגוריית המכוניות.

עד כה פרשו 30 צוותי מכוניות.

משאיות: מסלול זהה למכוניות אולם אתגרים שונים עקב גודלה ומשקלה של המשאית. זו השנה עם הכי הרבה מתחרים במשאיות וחברות הרכב השכילו להבין שגם למשאיות יש מה להוכיח בראלי זה. ההולנדים והרוסים ממשיכים להתחרות ולהאבק על מיקומים ועוצמה והכל עוד פתוח.

עד כה פרשו תשעה צוותי משאיות.

היום, היום הרביעי לתחרות, מסלול הראלי בין סן-חואן לצ'ילקיטו מתוכנן לאופנועים והטרקטורונים 563 ק"מ מהם 353 ק"מ תחרותיים ואילו למכוניות והמשאיות מצפה יום ארוך עם 868 ק"מ מהם 657 ק"מ תחרותיים, שיביאו רבים מהמתחרים לנסיעה לתוך הלילה.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן