Skip to content

עשרות עובדי משרד החוץ שיבשו את הופעת סגן השר בשבתרבות

העובדים והעובדות הגיעו לאולם עם בני זוגם, לאולם שבו התרחש האירוע של שבתרבות במודיעין, והביעו את מחאתם בפני סגן שר האוצר על מדיניות משרדו, המוביל את הדיפלומטיה הישראלית לקריסה. עובדי משרד החוץ מתכוונים בימים הקרובים להחריף את צעדיהם במסגרת סכסוך העבודה - להכרזה על שביתה מלאה וסגירת שגרירויות ונציגויות בחו"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מהומה בשבת תרבות במודיעין: עובדי משרד החוץ שיבשו את הופעת סגן שר האוצר מיקי לוי במחאה על כך שמשרדו מוביל לקריסת הדיפלומטיה הישראלית.

המהומה במהלך שבתרבות במודיעין היום (צילום: זהר)
המהומה במהלך שבתרבות במודיעין היום (צילום: זהר)

כ-50 עובדים ועובדות של משרד החוץ, ביחד עם בנות ובני זוגם, הגיעו היום לאירוע שבת תרבות שהתקיים בעיר מודיעין, והביעו את מחאתם בפני סגן שר האוצר על מדיניות משרדו, המוביל את הדיפלומטיה הישראלית לקריסה. העובדים מחו על כך שלאחר למעלה מעשור בו נשחק שכרם, משרד האוצר מתעלם ממצוקותיהם ומאלץ אותם לממן את שליחותם בחו"ל למען המדינה מכיסם.

עובדי משרד החוץ הפנו אצבע מאשימה למשרד האוצר שבתום שנה של סכסוך עבודה נמנע בעקשנות מהידברות הוגנת בידיים נקיות עם העובדים. הם האשימו את האוצר  גם בכך שהציג בפני העובדים הצעה מעליבה, שהתעלמה לחלוטין מהמצוקות של שירות החוץ. העובדים קראו לשר החוץ ולסגנו להתערב באופן מיידי במשבר ולא לאפשר לפקידי האוצר להסב עוד נזק לאזרחי ישראל ולאינטרסים החיוניים של ישראל בעולם.

במהלך האירוע כיבו המארגנים את האורות באולם. העובדים יצאו החוצה במחאה על היחס המזלזל לו הם זוכים ממשרד האוצר ומהעומדים בראשו.

עובדי משרד החוץ מתכוונים בימים הקרובים להחריף את צעדיהם במסגרת סכסוך העבודה – ובין השאר מתוכננות גם פעולות שיבוש דומות, לבכירים נוספים, שאותם רואים עובדי המשרד כאחראיחם למצבם. בימים הקרובים, אם לא תחול תזוזה, צפויים העובדים להכריז על שביתה מלאה ולסגור את שגרירויות ונציגויות ישראל בחו"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן