Skip to content

צעירה וגיסה הואשמו בתשעה ניסיונות לרצח בעלה

צעירה תושבת קלנסוואה במשולש הרעילה את בעלה בהדרכת גיסה שהיה גם מאהבה. לאחר ניסיון ההרעלה האחרון פנה הבעל למשטרה והתלונן. הצעירה גם העבירה לידי הגיס זהב בשווי מאות אלפי שקלים, לוותה עבורו מהבנק ומסרה לו כסף שנועד לחיסכון לילדיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לעיתים קרובות המציאות עולה על הדמיון – תשע פעמים ניסו ב"ב, צעירה תושבת קלנסוואה וא"א, המאהב שלה שהוא גם גיסה הנשוי לאחותה, לרצוח את בעלה והוא שרד את הניסיונות. היום (שני) הוגש כתב אישום בבית משפט מחוזי בלוד נגד השניים.

(מקור: ויקימדיה)
(מקור: ויקימדיה)

מכתב האישום עולה כי האישה ובעלה נישאו בשנת 2003 והנישואים ככל הנראה לא עלו יפה. שלוש שנים לאחר נישואיה החלה ב"ב, כיום בת 21, לנהל קשר רומנטי עם גיסה, שהצליח בתחבולות שונות לרכוש את אמונה כשהוא מציג עצמו בפניה כאיש שב"כ. הגיס, ששם לו למטרה לסחוט את בעלה של גיסתו הצעירה, הפעיל נערת פיתוי (להלן ג"ג) שיצרה קשר עם הבעל ונפגשה איתו בחיפה. במהלך הפגישה היא קיימה יחסים עם הבעל והקליטה את הפגישה ואת האקט המיני. בשלב זה, פנה הגיס, באמצעות גברים אחרים, אל הבעל וניסה לסחוט ממנו כספים תוך כדי איומים שהוא יחוסל אם לא. הבעל התעקש וסירב לשלם.

כאשרה הבין א"א שבסחיטה הכסף לא יגיע אליו,  פנה הגיס למאהבת מצויד בקלטת ועורר את זעמה. הוא הציג בפניה מצג שווא על בעלה והראה לה מסרוני SMS שכביכול קיבל מג"ג כשהוא חושף אותם לעיני הצעירה בלבד. בשלב זה הוא ביקש מהצעירה להרעיל את הבעל. וכך "בדמותה של ג"ג ובאמצעות המסרונים לעיל, שכנע הנאשם את ב"ב. לעשות בעבורו פעולות שונות, לרבות אקטים מיניים, מתן כסף וכן הפציר בה לשוב ולהרעיל את המתלונן פעם אחר פעם" – נכתב בכתב האישום.  

ועוד: "במהלך החודשים מאי עד דצמבר 2013, למצער בתשע הזדמנויות שונות, בהיותם בביתם בקלנסוואה, הגישה הנאשמת למתלונן אוכל ושתייה לתוכם החדירה את הרעל במינונים שונים".  בכל פעם שהבעל הורעל, הוא חש ברע ואושפז בבית החולים עד שלבסוף התעורר חשד הרופאים כי הפציינט שלהם מורעל בשיטתיות.   

הגיס לא הסתפק בכך ושכנע הצעירה להעביר לידיו כספים וזהב שהיו ברשותה. "במהלך שנת 2013 נטלה ב"ב, בהיחבא, מכספת שהייתה בבית הורי המתלונן את תכשיטי הזהב בשווי 360,000 שקל שקיבלה כמתנות בחתונתה, ומסרה אותם לנאשם. ביום 26.1.14 לוותה הנאשמת 60,000 שקל מבנק הפועלים והעבירה את הכסף לידיו של הנאשם", כך עולה מכתב האישום. אבל זה לא הספיק לגיס החמדן ו"במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, נתנה ב"ב לנאשם כסף שחסכה עבור ילדיה בקופת החיסכון, בסך של כ- 5,000 שקל".  

לא מזמן התגרשו בני הזוג והאישה ומאהבה נאסרו. נגד השניים הוגש כתב אישום בעבירות של ניסיון לרצח (תשע עבירות) כשנגד הגיס התווספו סעיפי סחיטה באיומים. מעצרם הוארך עד תום הליכים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן