Skip to content

כרטיס חופשי חודשי ינהג בכל הערים הערביות בארץ

כרטיס המנוי מאפשר נסיעה חופשית במשך חודש ימים ללא הגבלה ומתן הנחה בין 30%-50%. הכרטיס יונהג באום אל-פאחם, שפרעם, טמרה, סחנין, טירה, טייבה, קלנסואה, ובאקה אל-גרביה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
השר ישראל כץ. חברת נתיבי איילון תוכל לראשונה בתולדותיה, לבצע פרויקטים עירוניים בכל רחבי הארץ
השר ישראל כץ.

החל מחודש אוגוסט הקרוב, יונהג לראשונה כרטיס מנוי חופשי חודשי בכל הערים הערביות בארץ. זאת לאחר ששר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, חתם על צו הפיקוח על מחירי שירותים ומצרכים המאפשר להרחיב את הסדר ההנחות של כרטיסי המנוי המוזלים לערים נוספות בארץ. כיום פועל ההסדר בכמה ערים בלבד במגזר הלא יהודי.

דרושה חתימת שר האוצר

צו הפיקוח על מחירי שירותים ומצרכים המרחיב את הסדר ההנחות על כרטיסי "החופשי חודשי", הועבר לחתימת שר האוצר, יאיר לפיד. עם החתימה על הצו, הוא יפורסם ברשומות ולאחר מכן ייקבע תאריך התחולה של המנוי.

כרטיס המנוי המגלם הנחה שבין 30%-50%, מאפשר נסיעה חופשית במשך חודש ימים ללא הגבלה. הכרטיס יונהג לראשונה בערים הבאות: אום אל-פאחם, שפרעם, טמרה, סחנין, טירה, טייבה, קלנסואה, ובאקה אל-גרביה.

לדברי השר כץ, כרטיסי המנוי המוזלים במגזר הלא יהודי, מונהגים במסגרת תכנית שיזם להפעיל קווי תחבורה ציבורית בכל הישובים הערבים, הבדואים והדרוזים, שמעולם לא הופעלו בהם קווי שירות של תחבורה ציבורית.

תעריפים זולים במיוחד

רוב תעריפי הנסיעה בקווים אלה זולים במיוחד, לעומת שאר חלקי הארץ, כך למשל תעריף הנסיעה העירוני באום אל-פאחם ובאקה אל- גרביה הוא 2.7 שקלים בלבד, בשפרעם 2.8 שקלים ובסח'נין 3.7 שקלים. גם הנסיעות האזוריות זולות במיוחד ונעות בין 5.2 ל-14 שקלים בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן