Skip to content

יחימוביץ: "אחזור להנהיג את מפלגת העבודה"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ', התראיינה בערוץ הכנסת ומתחה ביקורת קשה על מהלכיהם של יו"ר העבודה הרצוג וח"כ איתן כבל, אותם כינתה "ליקוי מאורות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חצי שנה אחרי שהפסידה את ראשות העבודה לח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, דומה ש"הפסקת האש" במפלגת העבודה באה אל קצה. זאת, לאחר שחברת הכנסת שלי יחימוביץ', התראיינה בערוץ הכנסת והעריכה כי תחזור להנהיג את העבודה. בראיון מותחת יחימוביץ' ביקורת קשה על מהלכיהם של יו"ר העבודה הרצוג וח"כ איתן כבל, בכל הקשור בבחירות לנשיאות – ומכנה זאת "ליקוי מאורות".

תחזור להנהיג את מפלגת העבודה? שלי יחימוביץ? (צילום: דן בר דוב)
תחזור להנהיג את מפלגת העבודה? שלי יחימוביץ? (צילום: דן בר דוב)

"אני מניחה שאחזור להנהיג את מפלגת העבודה. היה קושי בהפסד בפריימריז", אמרה ח"כ יחימוביץ', שהתארחה בתכנית "זוג או פרט" עם נדב פרי ועמית סגל. יחימוביץ' התייחסה גם להתנהלות בכירי מפלגתה ערב הבחירות לנשיאות: "אני חושבת שנעשו כאן הרבה טעויות", אמרה בהתייחסה למהלכיהם של הרצוג וכבל. "דיברתי על המהלכים האלה אתם בזמן אמת. חשבתי שזה לא נכון לתמוך בפואד, עוד לפני שהפרשה התפוצצה. בוודאי שה'טאקט' השני, בהתכנסות הזאת סביב שטרית, גרם לנו נזק. היה כאן ליקוי מאורות ואני מאוד מקווה שנלמד הלקח".

5 Comments

  1. ניר
    26 ביוני 2014 @ 18:17

    תחזור להנהגת המפלגה כן אם ישארו שם חברים

  2. גיל
    26 ביוני 2014 @ 12:19

    כל מילה בסלע. ולמר מתיה הלא רלוונטי- חלומות נועדו להתגשם.

  3. אבישי מתיה
    25 ביוני 2014 @ 22:30

    לחלום מותר תמיד

  4. דליה
    25 ביוני 2014 @ 19:37

    עד לראשות הממשלה

    • יוני
      29 ביוני 2014 @ 22:14

      עד עתה התנהלותה התאפיינה ביושר נדיר אצל פוליטיקאים היא הההה…………..ראויה להנהגה . זוכרים את זכות השתיקה של הרצוג……………..????

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן