Skip to content

הנשיא הנבחר ריבלין ישתתף בעצרת למען החטופים בכיכר רבין

העצרת היא מפגן אחדות והזדהות עם המשפחות בתקווה להשבת הבנים במהרה. העצרת מתקיימת ביום ראשון הקרוב בתיאום מלא ובסיוע עיריית תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנשיא הנבחר, ראובן (רובי) ריבלין, ישתתף ביום ראשון בעצרת ההמונים למען שלושת הנערים החטופים שתתקיים ביום ראשון בכיכר רבין בתל אביב. ריבלין אישר את השתתפותו בעקבות פניית המשפחות אליו.

לאחר שבועיים שבהם לא התקבל כל אות חיים משלושת החטופים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, מתגבש מטה רשמי ומשותף לשלושת המשפחות אשר ירכז את הפעילות להשבת הבנים. הקמת המטה נולדה בעקבות ריבוי פניות והצעות עזרה למשפחות מאזרחי ישראל בכל מקום ומכל מגזר.

לאור ריבוי הפניות והאנרגיות המושקעות ברצון לעזור, הוחלט כי הפעילות הראשונה אותה המטה יוציא לפועל הנה הפקת עצרת ענק שתתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 19:00 בכיכר רבין בתל-אביב. בעקבות פניית המשפחות אליו, אישר נשיא המדינה הנבחר רובי ריבלין את השתתפותו בעצרת ההמונים בה יופיעו אמנים רבים וינאמו משפחות החטופים.

בין האמנים אשר אישרו היום השתתפות והופעה בעצרת: מירי מסיקה, קובי אפללו וקובי אוז, שמצטרפים לשמות שכבר פורסמו אמש: רמי קליינשטיין, ליאור נרקיס, צביקה פיק ודוד ד'אור. את העצרת ינחה אברי גלעד.

העצרת היא מפגן אחדות והזדהות עם המשפחות בתקווה להשבת הבנים במהרה ללא כל שייכות פוליטית וללא חלוקה לקבוצות שונות בין אזרחי ישראל. העצרת מתקיימת בתיאום מלא ובסיוע של עיריית תל אביב.

הגופים שעומדים מאחורי המטה המתגבש הם נציגי המשפחות, חברים אישיים של כל אחד מהחטופים, התאחדות הסטודנטים הארצית, מועצת תנועות הנוער ופעילים מרכזיים אשר מסייעים למשפחות מרגע החטיפה.

אתמול הוקם עמוד פייסבוק בשם 'המטה להשבת הבנים' ושם ניתן להתעדכן בכל הפעילות וההודעות הרשמיות על העצרת ועל הפעילויות.

פעילות מקדימה אשר תצא לפועל הערב תעשה בלילה הלבן של תל-אביב ותכלול חלוקת פלאיירים וחומרי הסברה על העצרת. החלוקה תעשה על-ידי צעירים והיא תתקיים במרכזי הבילוי והאירועים של הלילה הלבן וכל החוגגים יוזמנו להגיע לעצרת ביום ראשון הקרוב.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן