Skip to content

הונאה בבני ברק: מכרו בית שאינו שלהם

שני חשודים המוכרים למשטרה ניסו למכור דירה בבני ברק שאינה בבעלותם, תוך התחזות לבעלי הדירה. שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב הורתה על הארכת מעצרם בחמישה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני חשודים המוכרים למשטרה ניסו למכור דירה בבני ברק שאינה בבעלותם, תוך התחזות לבעלי הדירה. שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב הורתה על הארכת מעצרם בחמישה ימים

מאת אביב סלע

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרם של זוג חשודים בהונאה. השניים ביקשו למכור דירה בבני ברק שאינה בבעלותם, תוך התחזות לבעלי הדירה.

לפני כשלושה חודשים ישבו החשודים והרוכשים יחד עם עורך דין, וחתמו על חוזה מכירת דירה ברחוב פתחיה בבני ברק. בעיני הרוכשים, ההליך נראה תקין למדי, אך לאחר שלושה חודשים, התברר לקונים כי הדירה אותה רכשו – כלל לא הייתה בבעלותם של אלו שמכרו להם את הדירה. לטענת המשטרה, הקונים הספיקו להעביר לחשודים 610 אלף שקל בשני תשלומים.

לדברי חוקר מפלג הונאה תל-אביב במשטרה, עופר קליין, החשודים זייפו את תעודת הזהות של בעל הדירה, והחליפו אותה בתמונתו של אחד החשודים. דרך התעודה מזויפת, המשטרה הצליחה לאתר את שמו של אחד העצורים.

סנגורו של אחד החשודים, עו"ד שחר חצרוני, טען כי אם היה לחשוד חלק בביצוע העבירה, שלושה חודשים זה מספיק זמן לשבש את החקירה, וביקש מבית המשפט להורות על שחרור החשוד אותו הוא מייצג.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, מעין בן ארי, הורתה על הארכת מעצרם של החשודים בחמישה ימים, וציינה כי מעיון בתיק החקירה עולה, כי החקירה עדיין בראשיתה וחלק מפעולות החקירה מחייבות את המשך מעצרם של החשודים. כמו כן ציינה השופטת, כי לשני החשודים עבר פלילי ואחד מהם אף מרצה כעת עונש מאסר.

התמונה באדיבות: Meiklejohn / FreeDigitalPhotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן