Skip to content

אבו מאזן ניחם את משפחת המחבל. בישראל זעמו

במכתבו כינה אבו מאזן את חיסול המחבל "פשע ההתנקשות הנפשע שביצעו כנופיות ההרג והטרור בצבא הכיבוש הישראלי השנוא נגד הבן מועתז איברהים ח'ליל חיג'אזי שמת כשהיד בהגנה על זכויות עמנו ומקומותיו המקודשים". בתגובה קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנותו וליברמן כינה אותו "פרטנר לרוצחים ולטרוריסטים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דורש מהקהילה הבינלאומית שתגנה את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, על מכתב תנחומים ששיגר למשפחתו של המחבל, שניסה להתנקש ביהודה גליק בשבוע שעבר. שר החוץ, אביגדור ליברמן, מכנה בתגובה את אבו מאזן כ"פרטנר לרוצחים ולטרוריסטים".

ניחם את משפחת המתנקש. אבו מאזן (צילום: נירה ידין)
ניחם את משפחת המתנקש. אבו מאזן (צילום: נירה ידין)

וכך כתב אבו מאזן למשפחת המחבל, מועתז חיג'אזי, שחוסל ע"י אנשי ימ"מ שעות ספורות לאחר שניסה לרצוח את יהודה גליק: "בכעס רב קיבלנו את הידיעה על פשע ההתנקשות הנפשע שביצעו כנופיות ההרג והטרור בצבא הכיבוש הישראלי השנוא נגד הבן מועתז איברהים ח'ליל חיג'אזי שמת כשהיד בהגנה על זכויות עמנו ומקומותיו המקודשים". אבו-מאזן הביע צער על המקרה והטיל את האחריות למותו על ישראל".

בתגובת ראש הממשלה נתניהו נאמר: "בשעה שאנו מנסים להרגיע את הרוחות, אבו מאזן שולח מכתבי תנחומים על מותו של מי שניסה לבצע רצח נתעב. הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תגנה אותו על מעשיו אלה".

גם שר החוץ אביגדור ליברמן הגיב ואמר כי מדובר בהוכחה שהוא שאינו יכול להיות שותף למשא ומתן בין הצדדים: "מכתב התמיכה שהעביר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן למשפחת המחבל שירה ביהודה גליק, מעיד יותר מכל כי אבו מאזן הוא אכן פרטנר: פרטנר לטרור, פרטנר לטרוריסטים, פרטנר לרוצחים".

"מכתבו הבזוי של אבו מאזן הוא תמיכה גלויה בטרור ועידוד לרציחות נוספות. אני קורא לקהילה הבינלאומית להקיא ולהוקיע את האיש הזה, שמוביל את הסכסוך הישראלי-פלסטיני למחוזות אלימים ואיומים", הוסיף ליברמן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן