Skip to content

"אם יוצע לי תפקיד שר התיירות לא אסרב"

אמר היום סגן השר אופיר אקוניס. בוועידת התאחדות המלונות השנתית במלון קראון פלאז'ה בירושלים, לאחר שמלונאים ואנשי תיירות בחרו בו בחרו בו בסקר לקראת הבחירות כמועמד מתאים לשמש בתפקיד. הציע שהממשלה הבאה תבצע עסקת חבילה שתכלול שורת הקלות על המלונאים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"משאב התיירות הוא מעל פוליטיקה. חוצה מפלגות, חייבת להיות סביב התיירות הסכמה לאומית רחבה. לעניין קידום התיירות לישראל ומישראל – יש רק מרוויחים. אין מפסידים. מדובר בירידה במספר המובטלים ובעלייה בתעסוקה, בפיתוח הפריפריה", אמר היום סגן השר, אופיר אקוניס בוועידת התאחדות המלונות השנתית במלון קראון פלאז'ה בירושלים.

אקוניס גילה, כי הוחמא לגלות שהמלונאים ואנשי התיירות בחרו בו בסקר לקראת הבחירות כמועמד מתאים לשמש בתפקיד שר התיירות בממשלה הבאה, ואם אכן יוצע לו התפקיד לא יסרב.

הוא סיפר, כי "הבוקר קראתי בעיתון על התחרות של בתי המלון בישראל עם בתי המלון בבית לחם. אמירות התאחדות המלונות הפלשתינית על כך שאצלם משתלם יותר לתיירים, כי בארץ יקר לפחות כפליים – צריכים לשמש כתמרור אזהרה לכולנו יחד. למדינה ולכם"

"כשמורידים מיסוי – המדינה מקבלת יותר"

הוא ציין, כי בין המשימות הראשונות לממשלה הבאה תהיה "עסקת חבילה שתכלול שורת הקלות עליכם המלונאים. אני יודע על הבעיות הקשות שענף המלונאות צריך להתמודד איתן. צריך לקבל החלטה על שורת הקלות, שיביאו לירידת מחירים ולתחרות אמיתית מול הרשות הפלשתינית. אני מאמין שזב זה כמו מיסוי. כאשר מורידים מיסוי – המדינה מקבלת יותר. ככל שנתח השוק יגדל – המדינה תרוויח. אתם תרוויחו ומיליוני בני אדם מסין יפן צפון אמריקה, מרכזה ודרומה, מרוסיה ואירופה – יגיעו לכאן וייהנו מארצנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן