Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

קרם פנים שמבטיח לטשטש את סימני העייפות, ושמפו ללא שטיפה שמבטיח לחדש את מראה השיער. עוד במדור השבוע: פלסטרים, בושם לגברים וסדרת מוצרי טיפוח לכף הרגל, כולם חדשים וכולם מקבלים את הציונים שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרפוני פלסטר של מרפן

כל מי שזקוק לפלסטר יכול מעתה לבחור במותג חדש שנכנס לשוק, השייך לאותה החברה מייצרת גם את המוצר הידוע ויטה מרפן. מדובר בפלסטרים המבטיחים להיות עמידים במים, אנטיספטיים ובעלי מרקם נוח, גמיש ונעים לעור, תוך שהם נצמדים היטב ולאורך זמן. בפועל, יש להם אמנם מרקם נוח וגמיש, אבל העמידות שלהם בפני מים לא היתה מהטובות. גם אופן הפתיחה שלהם שונה מהמקובל בתחום וזה לא רק דורש הסתגלות, אלא גם פחות נוח לחבישה של פצע, במיוחד אם מדובר בחבישה עצמית. אריזת הפלסטרים המעוצבת לבנים/בנות היא גימיק חביב שעוצב בהצלחה.

19.9/21.9 שקלים ל-25 יחידות. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

[rating=2]

צילום: איציק קנטי

Born Original של Adidas Originals

מותג הספורט השיק שני בשמים חדשים, אחד לגברים והשני לנשים. השם אמנם מדבר על מקוריות, אך התוכן של הבושם לא נאמן להצהרה. קינמון אמברי, עלי ריבס, פלפל שחור ושמן תפוז יוצרים בושם מתקתק, פשוט וצעיר יחסית. העמידות של הבושם אמנם טובה גם לאחר פעילות גופנית ממוצעת (כלומר, לא תריחו אותו אחרי ריצת חצי מרתון אך כן לאחר אימון כושר במכון), אך הריח מזכיר עד מאוד בשמים אחרים הנמכרים. טוב, אך לא מקורי.

169 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

[rating=3]

צילום: סטודיו Coty

 

Miracle Sleeping Cream של GARNIER

סדרת מוצרי טיפוח חדשה של החברה הביא לשוק מוצר חדשני יחסית: קרם לילה האמור לטפל בסימני העייפות. במילים אחרות, הוא אמור לגרום לעור שלנו להראות כאילו ישנו כמו שרצוי, למרות שבפועל זה בדרך כלל לא מה שקורה. עם שבעה רכיבים פעילים דוגמת חומצה היאלורונית, תמצית של עצבונית החורש, שמן חוחובה ושמן לבנדר, מקבלים קרם עשיר יותר מקרם לילה רגיל, אך כזה הנספג היטב בעור. השימוש בקרם יום-יום הביא לשיפור מה במראה של העור בבוקר – הוא אכן נראה קצת יותר רענן מתמיד, אם כי לא במידה שיכולה להחליף שינוי יסודי בהרגלי השינה שלנו.

55 שקלים ל-50 מ"ל בתקופת ההשקה (110 שקלים מחיר רגיל). להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות נבחרות.

[rating=4]

צילום: גרנייה חו"ל

Perk up Dry Shampoo של Amika

ללא אלומיניום או טלק, השמפו החדש לשיער הוא אחד המוצרים הטובים שיש בתחום. זה שמפו יבש, כלומר כזה המיועד לשימוש ללא שטיפה; ובמקום אותם רכיבים שנויים במחלוקת יש בתוכו עמילן אורז טבעי. חומר זה הוא הסופח שומן ולכלוך, ולא רק שהשיער נראה יותר טוב לאחר השימוש בו, הוא אינו יוצר שאריות לכלוך בשיער, דבר שעם מוצרים אחרים לא רק מתרחש, אלא גם מתרחש ברמה כזו שניתן לראות זאת. מומלץ מאוד.

110 שקלים ל-232 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה וב- http://www.loveamika.co.il/.

[rating=5]

צילום: יח"צ

Scholl Velvet Smooth של Scholl

החברה יצאה במהלך נועז – אחרי שרובנו התרגלנו לטפח את עור הפנים והגוף, רוצה החברה שנלמד לטפח את עור כפות הרגליים שלנו. כלומר, לא רק ללכת לפדיקור ומדי פעם לשים קרם לחות; אלא לתת לאזור זה של הגוף טיפול מלא. לשם כך השיקה החברה ג'ל השרייה לניקוי והרגעה, סרום להחדרת לחות, קרם לחות ליום ומסכת לילה. אם הצלחנו למצוא לפעולות הללו זמן ביומן ומספיק אנרגיה כדי לתת לכל זה תשומת לב, מדובר בתהליך שיש בו משהו מענג ומרגיע: טבילת כפות הרגליים במים עם הג'ל עוזרת לרכך את העור, והקרם מוסיף לחות. הקרם אמנם אינו שונה ממוצרים רבים אחרים, אך השימוש בסרום משפר את הסוגיה הזו. ולבסוף, ישנה אותה מסיכת לילה שאינה סותם את הנקבוביות של עור כפות הרגליים ומוסיפה מידה של רכות. מענג, כאמור, אך אנו בספק אם שינוי הרגלים שכזה אכן יכול להצליח.

59.9 שקלים למוצר. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

[rating=3]

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן