Skip to content

טוסון החדשה בישראל החל מ 143.000 ש"ח

כלמוביל משיקה בישראל את הטוסון החדש, ולמעשה חוזרת למותג ה-SUV של יונדאי אשר בהשקתו בעשור הקודם, פתח קטגוריה חדשה בסגמנט ה-SUV בישראל והפך את הג'יפון לרכב הרבה יותר נגיש ומבוקש בקרב קהל רחב הרבה יותר. הטוסון החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ויושק בישראל לראשונה גם בגרסת 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ו- 16.4 קג"מ במחיר של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל משיקה בישראל את הטוסון החדש, ולמעשה חוזרת למותג ה-SUV של יונדאי אשר בהשקתו בעשור הקודם, פתח קטגוריה חדשה בסגמנט ה-SUV בישראל והפך את הג'יפון לרכב הרבה יותר נגיש ומבוקש בקרב קהל רחב הרבה יותר. הטוסון החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ויושק בישראל לראשונה גם בגרסת 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ו- 16.4 קג"מ במחיר של 142,900 ₪ וברמת אבזור PRIME . הטוסון בעל מנוע הבנזין 1.6 ליטר מאיץ מעמידה ל–100 קמ"ש ב–12.1 שניות, מגיע למהירות מרבית של 170 קמ"ש והוא בעל תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות.

יונדאי טוסון החדשה החל מ 143.000 ש"ח (צילום:דן בר-דוב)

הטוסון בגרסת מנוע בנזין בנפח 2 ליטר מפיק 155 כוחות סוס ו-19.6 קג"מ, מאיץ מעמידה ל–100 קמ"ש ב–11.1 שניות, מגיע למהירות מרבית של 181 קמ"שיוצע בשתי רמות אבזור PREMIUM ו- OPEN SKY במחיר החל מ – 157,900 ₪. לדברי החברה  מציע הטוסון צריכת דלק חסכונית יותר ושיפור ברמת הזיהום ברמה של כ- 10% אל מול ה – ix35 היוצאת.

הטוסון החדש כולל אבזור עשיר ומגוון, הכולל מסילות בגג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, נעילה מרכזית, שמשות כהות, פנסי ערפל מלפנים, הגה וידית הילוכים מצופים עור, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, שלט מפתח מקורי, חיישן אורות, תא כפפות מצונן, חישוקי מגנזיום, מערכת חדשה המאפשרת בחירה בין 2 מצבי נהיגה, "רגיל" ו"ספורט", 6 רמקולים, תאורה קדמית משולבת LED. גירסת ה-2 ליטר תכלול גם דיבורית BT, מצלמה אחורית, בקרת אקלים, ופתחי מזגן לנוסעים מאחור. דגם ה- OPEN SKY יצויד גם בגג שמש פנורמי ופנס אחורי בשילוב LED.

דגמי הטוסון החדשים  בגרסאות ה-2 ליטר מצוידים גם במערכת Connected Car כסטנדרט, עם מסך בגודל 7 אינטש, המאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים שלהם, על מנת שיוכלו ליהנות מגלישה ברשת. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו Nobex אינטרנטי, ניווט הכולל יישומון WAZE , אפליקציית סלופארק ופנגו ומסכי סיוע אינטרנטיים של יונדאי המציגים את פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר בלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם. כמו כן ספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך.

הטוסון החדש בנוי על פלטפורמה חדשה לחלוטין שמעניקה ל-SUV הקומפקטי ממדי פנים נדיבים ביותר. הטוסון מציע תא מטען של 488 ליטרים (10% גדול יותר ביחס לדור הקודם) וקיבולת מרבית של 1478 ליטר עם מושבים אחוריים מקופלים. לטובת נגישות משופרת, גובה תא המטען נמוך יותר ולרצפת תא המטען שתי שכבות לאחסון רב יותר.

הטוסון החדש כולל 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ESP,  מערכת בקרת משיכה TCS, מערכת מניעת התהפכות ROP, מערכת בקרת בלימה במורד DBC, מערכת בלמים ABS+EBD, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, איתות בלימת חירום ESS, נטרול נעילה מרכזית בזמן תאונה ובקרת לחץ אוויר בצמיגים TPMS. הרכב נבחן לאחרונה במבחני ריסוק באירופה (EURONCAP) וזכה ב-5 כוכבים ובארה"ב במבחני IIHS  המחמירים וגם שם זכה בציון המקסימלי.

יונדאי טוסון החדשה (צילום :דן בר-דוב)

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי "הטוסון אשר שינה את כללי המשחק בשוק הרכב הישראלי והיה הראשון שהנגיש את קטגוריית הג'יפונים לקהלים רחבים יותר, מושק היום ומתאים את עצמו לדורות חדשים ומעגלי לקוחות, אשר מחפשים SUV משפחתי ומפנק, המשלב גם עיצוב מרשים ואבזור רב, גם יכולות לרדת לשטח רך ושבילים וגם במחיר אטרקטיבי ביותר. אבזור הבטיחות המתקדם, מערכת Connected car עם WAZE מובנה וממדיו הנדיבים מעניקים לטוסון החדש את כל הכלים להיות אחד הכלים השימושיים בישראל".

1 Comment

  1. רון
    16 באוקטובר 2015 @ 16:22

    מה ההיגיון בלמכור את הטוסון ביותר כסף מהספורטאז'? הזוי.. סביר שהם יתאימו את המחיר אחרי המכה שיחטפו בהשקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן