Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 04 במרץ, 2016

מחווה לזכרו של יענקל'ה בן סירא, הסנדלר העליז, רק בלירה, אי.טי.: חבר מכוכב אחר, מפלצות אמיתיות, הזאב מוול סטריט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחווה לזכרו של יענקל'ה בן-סירא, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

במלאת שלושים למותו של יענקל'ה בן סירא, מאבות הקומדיה הישראלית ואחד השחקנים הוותיקים בקולנוע ובתיאטרון הישראלי, יום שידורים מיוחד עם מבחר מסרטיו האהובים.

13:30 הסנדלר העליז | The Happy Cobbler, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

דרמה. שמעל'ה, בעל חנות נעליים, בוגד באשתו, ומנסה להינצל מנזקי מעשיו על ידי מניפולציה של עובדיו, בתו ושותף ישן בחנות. שחקנים: יעקב בן סיראגדעון זינגראריס סאןששי קשת. במאי: ניקו סאפאי. ישראל, 1975.

15:20 רק בלירה | A Pound A Piece, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

קומדיה. גידי הארוך וז'אקו הקצר, צמד בטלנים הצובעים בצבעים עליזים את האפור של תל אביב, ומנסים בדרכים מצחיקות לעשות כסף ולמצוא קורת גג. שחקנים: גדעון זינגריעקב בן סירא. במאי: יורם גרוס. ישראל, 1963.

17:00 אי.טי.: חבר מכוכב אחר | E.T. The Extra-Terrestrial, ערוץ Yes5 

אחד הסרטים הגדולים והמרגשים בתולדות הקולנוע. חברות מפתיעה בין ילד בודד ליצור מהחלל החיצון המבוקש על ידי הרשויות, כבש לבבות בכל העולם, הפך לסרט המצליח ביותר בכל הזמנים בתקופתו, היה מועמד לתשעה פרסי אוסקר וזכה בארבעה. שחקנים: הנרי תומאסדרו ברימורפיטר קויוטי. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 1982. סרט הרפתקאות ומדע בדיוני, שפרץ את הדרך לסוגה עבור ילדים ומבוגרים. הקסם המתוק בעלילה נותר גם היום. ציון: 

18:00 מפלצות אמיתיות | True Monsters, ערוץ ההיסטוריה 

האם המלך ארתור היה אמיתי? האם הענק גוליית אכן היה קיים? האם דמותו של אל הרעם ת'ור התבססה על לוחם אמיתי? סדרה חדשה ומרתקת עושה לראשונה סדר בין בדיה לבין העובדות ששובשו במהלך השנים אודות יצורים שכיכבו במיתולוגיות היוונית והרומית ובסיפורי התנ"ך, ושופכת אור חדש על מעשיות ואגדות עתיקות על מפלצות, שדים ורוחות, זומבים ושאר מיתוסים מעוררי אימה, שסיפורם הועבר מדור לדור במשך ההיסטוריה האנושית.

22:00 הזאב מוול סטריט | The Wolf of Wall Street, ערוץ Hot גולד 

דרמה קומית, שמהווה סאטירה מענגת על תאוות הבצע של וול סטריט, מביאה את סיפורו האמיתי המדהים של ג'ורדן בלפורט, בחור צעיר שהחל לעבוד כברוקר בניו יורק של סוף שנות ה-80. מארק האנה, הבוס הראשון של ג'ורדן, מלמד אותו שיעור שלא ישכח לעולם: בגלל שאיש אינו יכול לצפות את התהפוכות בשוק המניות, עדיף להתמקד בתענוגות החיים שלך, לצרוך אלכוהול וסמים ולהתמקד תמיד ברווחים שלך ולא באלה של הלקוח שלך. הסרט שזכה להצלחה רבה היה מועמד לחמישה פרסי אוסקר, כולל לסרט הטוב ביותר, לשחקן הראשי ולבמאי. שחקנים: ליאונרדו דיקפריו, ג'ונה הילמת'יו מקונוהימרגוט רוביקייל צ'אנדלררוב ריינרג'ו פאברוז'אן דז'ורדן. בימוי: מרטין סקורסזה. ארה"ב, 2013. ליאונרדו דיקפריו ומרטין סקורסזה יצרו אורגיה מטורפת ומסחררת, המציגה כיצד תאוות בצע הורסת אנשים, רכוש ומערכות יחסים. שלוש שעות בלתי נשכחות של סקס, סמים והמון ביזבוזים. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן