Skip to content

צעירה נדקרה בצומת אריאל

דיווח ראשוני - צעירה נדקרה בצומת הכניסה לאריאל. שני התוקפים חוסלו בידיי כוח צה"ל ששהה במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דיווח ראשוני – צעירה בשנות ה-20 לחייה נדקרה ככל הנראה באזור הצוואר בצומת אריאל (כיכר אריאל) שבכניסה להתנחלות. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעבר שני מפגעים פלסטינים והרגם. הצעירה נפצעה קשה ומטופלת כעת בשטח. מפרטים ראשונים עולה כי הצעירה נדקרה כאשר ירדה מאוטובוס שהגיע להתנחלות. בשלב זה היא מטופלת בשטח ותוחש לבית חולים להמשך טיפול.
מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:13 התקבל במד"א מרחב ירקון דיווח על פיגוע דקירה סמוך לצומת אריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירה כבת 20 עם פצע דקירה בצווארה ופינו אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

כוחות משטרה במקום (חדשות לפני כולם)
כוחות משטרה במקום (חדשות לפני כולם)
חדשות לפני כולם
חדשות לפני כולם

חובש רפואת חירום במד"א יוחנן וייס ופרמדיק מד"א חיים רצאבי שהגיעו למקום סיפרו: "שהגענו למקום ראינו צעירה כבת 20 כשהיא שוכבת על המדרכה בהכרה מלאה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מידי בשטח שכלל עצירת דימומים ופיננו אותה לבית החולים בילינסון כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה. שני המחבלים נפגעו על ידי כוחות הביטחון ונוטרלו".
יעקב פדר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה שנדקרה בפלג גופה העליון בתחנת האוטובוס סמוך למחסום בכניסה לאריאל. יחד עם פרמדיקים וחובשים נוספים שמתנדבים באיחוד הצלה סניף 'שומרון' הענקנו לה טיפול ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה וסובלת מפצעי דקירה בפלג גופה העליון".

המחבלים - אחד מהם עם הסכין בידו (חדשות לפני כולם)
המחבלים - אחד מהם עם הסכין בידו (חדשות לפני כולם)
זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)
זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)
סכין המחבלים (חדשות לפני כולם
סכין המחבלים (חדשות לפני כולם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן