Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 27 במאי, 2016

צעצוע של סיפור, חיים על החרב 2, מועדון קרב האוכל ג'יימי וג'ימי 3, מהפכת האוכל של ג'ימי, בהלת הסוכר של ג'ימי, הילדים שלא נשארים ערים, משפחת בלייה, סוגרים חשבון, אלף נשותיו של נפתלי סימן טוב, ללא כפפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 צעצוע של סיפור | Toy Story, ערוץ Yes5 

הסרט הראשון באורך מלא שנעשה באמצעות אנימציה ממוחשבת על ידי חברת פיקסאר. הראשון בסדרת הסרטים שהציגה לקהל בדמיון רב את העולם המשעשע והמרגש של הצעצועים. בובת הבוקר וודי ואיש החלל באז שנות אור מתחרים על ליבו של הילד אנדי, אך כשהם נופלים בטעות לידיו של ילד מרושע, עליהם להתאחד ולצאת להרפתקה כדי למצוא את הדרך הביתה. דיבוב לעברית: דרור קרן, אלון נוימן. דיבוב לאנגלית: טום הנקס, טים אלן, מייקל קיטון, ג'ואן קיוזאק, טימותי דלטון. במאי: ג'ון לסטר. ארה"ב, 1995. סרט מבדר ומלא רעיונות נפלאים, מתאים לקטנים ולגדולים, תוך הנפשה יפהפייה ומלאת הומור. ציון: 

18:00 חיים על החרב 2 Forged in Fire 2, ערוץ ההיסטוריה 

עונה שניה לסדרה המפגישה מדי פרק ארבעה ממכיני כלי הנשק הטובים בארה"ב, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים בהיסטוריה. הזוכה יקבל פרס של 10,000 דולרים ויוכתר כאלוף חיים על החרב. בין כלי הנשק העתיקים המככבים העונה: פטיש מלחמה מימי הביניים, החרב בה השתמש הלוחם הסקוטי האגדי: וויליאם וולאס, חרב מצרית עתיקה שמקורה בכנען וסכין קוקרי נפאלית, מכלי הנשק הקטלניים בתולדות הלוחמה הצבאית.

18:30 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 3 | 3 Jamie and Jimmy's Food Fight Club, ערוץ האוכל 

סדרה. חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים, אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון. כעת הם שבים הביתה למחוז אסקס שבבריטניה ומקימים דוכן אוכל קטן בשם 'מועדון קרב האוכל'. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה ויעמידו את הגרסה הבריטית שלהם כנגד מאכליהם המפורסמים של שכניהם: הגבינה הצרפתית, הבירה הבלגית, הנקניקייה הגרמנית והקינוח האיטלקי. בין האורחים הידוענים שהצטרפו אליהם: השחקנית קייט הדסון והשחקן יו בונוויל("אחוזת דאונטון").

19:20 מהפכת האוכל של ג'יימי | Jamie's Revolution: Sydney Opera House, ערוץ האוכל 

ג'יימי אוליבר לוקח את מסע ההסברה שלו לתזונה נכונה אל מעבר לגבולות הבריטיים והיישר אל ליבה של האומה האוסטרלית. במסגרת ערב חגיגי וחד פעמי ידגים אוליבר את אמנות הבישול הבריא אל במת בית האופרה של סידני.

21:30 בהלת הסוכר של ג'יימי | Jamie's Sugar Rush, ערוץ האוכל 

ג'יימי אוליבר חוקר את תרומתו של הסוכר לבעיות בריאות גלובליות, כגון השמנת יתר וסכרת. התכנית תיפתח בתיעוד מצמרר של עקירת שיניו הרקובות של מאריו בן ה-5 ותמשיך אל תצלומי תקריב של גדמים בגופם של חולי סוכרת שאיבריהם נכרתו.

21:30 הילדים שלא נשארים ערים | The Kids Who Can’t Stay Awake, ערוץ הבריאות 

סרט דוקו. ב-2010 החל מספר מדאיג של ילדים אירופאים לפתח נרקולפסיה. הסרט יעקוב אחר ילדים בריטיים שלקו בהפרעת השינה חשוכת המרפא הזו ויבחן את התיאוריה המרעישה על סיבותיה. אחד מן הילדים הללו הוא קסנדר בן 9, הסובל מהתקפי שינה במהלך היום וסיוטים בלילה. קסנדר הכפיל את משקלו משום שבכל יקיצה מוחו אומר לו כי זה הזמן לארוחת הבוקר. כמו ילדים אחרים הסובלים מאותה הפרעה חווה קסנדרה שינויים דרסטיים באישיותו: מילד חברותי ופעיל למתבודד המכונס בעצמו.

22:00 משפחת בלייה | La Famille Bélier, ערוץ Yes3 

דרמה קומית. כל משפחת בלייה הם חירשים, חוץ מפאולה בת ה-16. בנוסף לחייה כנערה מתבגרת, היא מתפקדת כאשת הקשר של הוריה ואחיה לעולם החיצון, מתרגמת עבורם הכל, מעזרה בעסק ועד ביקור אצל הרופא. יום אחד היא מחליטה להצטרף למקהלת בית הספר על מנת להתקרב לחתיך של השכבה, וכך נחשפת העובדה שיש לה קול נפלא, חזק וצלול. המורה שלה מחליט לשכנע אותה לגשת למבחנים לבית הספר הנחשב למוזיקה בצרפת, אולם הדבר דורש שהיא תעזוב את הוריה ואחיה ואת הכפר הקטן בו הם חיים ותעבור לגור בפאריז, ולא בטוח שהיא ומשפחתה מוכנים לכך. שחקנים: לואן אמרה, פרנסואה דמיאן, קארין ויאר, לוקה גלברג. במאי: אריק לרטיגו. צרפת, 2014. הסרט הצרפתי אינו עדין או מתוחכם, יש בו שירים טובים, הומור צרפתי גס ולעיתים גם קטעים מרגשים ומשעשעים. ציון: 

22:00 סוגרים חשבון Grudge Match, ערוץ Yes4 

בשנת 1983, ערב הקרב השלישי והמכריע בין שני מתאגרפים ידועים ויריבים גדולים, אחד מהם הודיע בפתאומיות שהוא פורש וסירב להסביר מדוע. זו הייתה מכת אגרוף מוחצת לקריירה של שניהם. 30 שנה לאחר מכן, הם מקבלים הצעה שהם לא יכולים לעמוד בפניה – לחזור לזירה ולסיים את הקרב אחת ולתמיד. שחקנים: רוברט דה-נירו, סילבסטר סטאלון, קים בסינג'ר. במאי: פיטר סיגל ("50 דייטים ראשונים"), ארה"ב, 2013. הסרט אמור להיות מצחיק אבל נופל בכל קלישאה וחור עלילתי אפשרי. ציון: 

22:00 אלף נשותיו של נפתלי סימן טוב A Thousand and One Wives, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

ריטה, זמרת ודיווה, מככבת בסרטה של מיכל בת אדם על פי ספרו של דן בניה סרי. שכונת הבוכרים בירושלים בשנות ה-1920. נפתלי סימן-טוב הוא סוחר עשיר ואלמן בגיל העמידה שכל נשותיו הקודמות הלכו לעולמן באופן מסתורי והוא מפחד להינשא שוב מתוך אמונה שרבצת עליו קללה. השדכן לוחץ והזקנות משדלות ולבסוף הוא נושא לאישה את פלורה, בתולה תמימה בת 24, אך כדי לא להדביק אותה בקללה, הוא נמנע מכל מגע פיזי עמה. העלילה מסתבכת כשפלורה מתעברת כתוצאה מיחסיה עם סוחר הבדים, ונפתלי, שלא יכול לשאת את הבושה מפנה את זעמו כלפי אשתו הצעירה. שחקנים נוספים: לבנה פינקלשטיין ויוסי פולק. ישראל, 1989.

22:00 ללא כפפות | Southpaw, ערוץ Hot גולד 

בילי הופ הוא מתאגרף מצליח וידוע. יש לו אישה מדהימה, בת חמודה, בית גדול וקריירה מצליחה. ערב אחד הוא מגיע עם אשתו לאירוע התרמה מתוקשר. למרבה הצער מתפתחת שם קטטה ואשתו של בילי נפגעת בה בטעות, ומתה. חייו של בילי בלעדיה אינם חיים: הוא לא מצליח לתפקד ונמצא בהידרדרות בלתי ניתנת לעצירה. בתו נלקחת ממנו וביתו מעוקל בידי הבנק, שלא לדבר על הקריירה הנוסקת שנעצרה. למרבה המזל הוא משיג עבודה במכון האימונים של מתאגרף לשעבר, שמוכן לקחת אותו תחת חסותו, בתקווה כי הוא יצליח לחזור לתפקד ואולי אפילו לנצח בקרבות. שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, פורסט ויטאקר, רייצ'ל מקאדמס. במאי: אנטואן פוקוואה("המטרה: הבית הלבן"). ארה"ב, 2015. פסקול הסרט הולחן על ידי ג'יימס הורנר והיה זה הפסקול האחרון שהפיק טרם מותו – הסרט הוקדש לזכרו. ההופעה של ג'ילנהול יוצאת מן הכלל, אם כי הסרט צפוי וכבר ראינו עשרות מסוגת אגרוף זו. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן