Skip to content

4 חודשים אחרי שצעירה נשכה את איבר מינו של בן זוגה – המשטרה עדיין חוקרת

בשיאו של סכסוך בין בני זוג מהגליל המערבי, נשכה האישה את בן זוגה. הוא פונה לבית חולים שם נתפר אברו. למרות הזמן הרב שחלף טרם הוגש כתב אישום. פרקליט הננשך, עו"ד מלאך: "זה חמור שממשטרת ישראל לא שמענו עד כה אפילו ציוץ בטוויטר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עורך דין מלאך (תמונת יח"צ)
עורך דין מלאך (תמונת יח"צ)

בסוף חודש מאי השנה הגיע גבר בשנות ה-30 לחייו לבית החולים, מרכז רפואי לגליל שבנהריה. הגבר הגיע כשחלק מאבר מינו ננשך ולכן הוא אושפז ליומיים במחלקה האורולוגית שבבית החולים. מבירור פרטי המקרה עולה כי הגבר שחי עם בת זוגו (30) באחד מיישובי אזור הגליל המערבי, הסתכסך אתה ובעקבות כך ביקש להיפרד ממנה. בעת שהיגיע לאסוף את חפציו מדירתם המשותפת, החליטו השניים, כך נראה, לקיים יחסים ואז הוא ננשך.
השניים הגישו תלונות הדדיות למשטרת ישראל וכתוצאה מכך נלקח מהגבר רישיון הנשק הכללי שסופק לו לצורכי עבודתו כמאבטח, עובדה שהובילה לפיטוריו מחברת השמירה בה עבד.
כ- 4 חודשים מאז ננשך, המשטרה טרם החליטה מה תעשה בתיק התלונה. לשאלה מדוע לא הוגש כתב אישום כנגד בת הזוג הנושכת, ענו במשטרת ישראל: "התיק עדיין בחקירה".
פרקליטו של הגבר, עורך הדין ראובן מלאך, מזועזע: "יש להצטער כי רשויות האכיפה פועלות, אם בכלל פועלות, בעצלתיים. לא יעלה על הדעת שמקרה תקיפה חמור אירע בחודש מאי ואנחנו כעת בספטמבר ארבעה חודשים לאחר מכן ולא שמענו ולו ציוץ בטוויטר ממשטרת ישראל".

2 Comments

  1. גורן
    1 בספטמבר 2016 @ 17:40

    מעניין אם היה מדובר באישה שנפגעה מזמן היה מוגש כתב אישום

    • אליק מאור
      1 בספטמבר 2016 @ 21:56

      הגבר היה נעצר מייד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן