Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 18 באוקטובר, 2016

בן 10 אומניברס 4, אבא אמריקאי 12, מדע הטפשות 3, גרגוריאן, 11 דקות, אטלנטיק, שעה של גיבורים, הרשימה השחורה 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:35 בן 10 אומניברס 4 | Ben 10: Omniverse 4, ערוץ הילדים 

עונה חדשה. בן 10 חוזר עם שותף חדש, חייזרים חדשים ומראה חדש לחלוטין, במסעו להציל את האנושות כולה מפני החייזרים המאיימים להשתלט על העולם.

19:25 אבא אמריקאי 12 | American Dad! 12, ערוץ Hot פלוס 

סדרת האנימציה הסאטירית של רשת הכבלים TBS וחברת פוקס. יתארחו שלל כוכבים, ביניהם קאת'י בייטס, רוברט וול, ג'וש גרובן, קארל ריינר, דין נוריס ("שובר שורות"),סטיבן פריי, סטן לי, קייט מולגרו ("כתום זה השחור החדש"), וויל פורטה, קריסטין צ'נווית', טד דנסון, מארק ספיץ, סינבאד ואומה תורמן. גם זוכה האוסקר המנוח מיקי רוני יתארח העונה בקולו, בהופעתו הטלוויזיונית האחרונה לפני מותו.

21:00 מדע הטפשות 3 Science of Stupid 3, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

התוכנית הפופולארית מדע הטפשות חוזרת עם פרקים חדשים בעונה שלישית. תוכנית המשלבת מדע טהור וטרוף מוחלט. ריצ'רד המונד מציג שורה של תקריות שארעו לאנשים מכל רחבי העולם ומסביר את המדע מאחורי הכישלון וההשפלה, באמצעות אנימציה וצילום בהילוך איטי. בכל שבוע מוצגים בין 50 ל 60 קליפים של מזל ביש; אנשים מן השורה, שחוו טעויות יוצאות דופן.

21:55 גרגוריאן – הופעה חיה בברלין Greogiran Masters of Chant – Final Chapter Tour, ערוץ 1

הופעה של ההרכב המוזיקלי גרגוריאן, שכבש את העולם עם המוזיקה השמימית והקולות של האניגמה. ההרכב שלבוש בגדי נזירים, מבצע זה למעלה מעשור גרסאות מחודשות למיטב שירי פופ ורוק עכשוויים, מוכרים ואהובים שהפכו לקלאסיקות, ויוצרים הרמוניה ווקאלית מהפנטת בנוסח מזמורים גרגוריאניים וסאונד כנסייתי. ההרכב כולל צוות של 22 איש בהם, 8 זמרים, 5 נגנים וקול נשי אחד – הזמרת אמיליה ברייטמן. סגנון השירה הקוראלי משתלב עם צלילי המוסיקה הפופולארית והמודרנית של היום, בליווי כלים תזמורתיים לצד תופים וגיטרות חשמליות, ואילו השימוש באפקטי תאורה ופירוטכניקה מרהיבים מעצימים את החוויה והמסתורין. המופע צולם בברלין ב-2016.

22:00 ן11 דקות | i11 Minut 11 Minutes, ערוץ Yes3 

מותחן הנע בין מספר אנשים שחייהם שלובים זה בזה במהלך 11 דקות גורליות. הדקות האלה מתבררות כקריטיות לגורלם. בין היתר נוטלים חלק בעלילה בעל קנאי, סוחר סמים פזיז, מוכר נקניקיות עם עבר מבולבל, שחקנית מצודדת וקבוצה של נזירות עם תיאבון בריא. עריכה וירטואוזית בסרט שלא מפסיק להפתיע. שחקנים: ריצ'ארד דורמר,פאולינה צ'אפקו. במאי: יז'י סקולימובסקי. פולין, 2015. סרט ניסיוני, אבל גבול האמנותי, המנסה לחבר הרבה קצוות חוט ותסריט יחד, אך לא תמיד הם מתחברים. ציון: 
 
22:00 אטלנטיק Atlantic, ערוץ 8 

סדרה חדשה מבית ה-BBC, הבוחנת את האוקיינוס האטלנטי לכל אורכו ורוחבו – החל מהחלקים בהם הוא סוער ושופע בעלי חיים הנעזרים בזרמים חמים ועד לאזורים הקרים ביותר בים הארקטי ליד נורבגיה. רב הנסתר על הגלוי באוקיינוס האטלנטי שהוא השני בגודלו על פני כדור הארץ ומכסה כחמישית משטחו. הסדרה סוקרת את האוקיינוס ומעמקיו מהצפון עד לדרום כולל השפעות זרם הגולף, הרי הגעש האימתניים והשפעת כל הכוחות הגדולים על החיים מתחת לפני הים: לווייתני ענק, צבי ים עתיקים ועד לחיות הקטנות ביותר. זהו מסע תת ימי החושף כמה מהסודות המדהימים ביותר של האוקיינוס האטלנטי. BBC, 2015, שלושה פרקים, 50 דקות כל אחד.

22:00 שעה של גיבורים | The Finest Hours, ערוץ Hot גולד 

דרמת אקשן-אסונות. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי – אחד מסיפורי ההצלה הימיים הנועזים ביותר של משמר החופים האמריקני. בחורף 1952, סערה אדירה בים מול חופי קייפ-קוד מביאה להתבקעותה לשניים של מיכלית הנפט פנדלטון. בזמן שהחזית של הספינה כולל עמדת הקברניט שוקעת למצולות, כשלושים אנשי הצוות ששרדו מבינים שחייהם בסכנה ממשית ושנותרו להם רק שעות ספורות עד שכל האונייה תטבע בים. את הפיקוד תופס מהנדס צעיר וחכם בשם ריי סייברט, שמנסה לגבש את הצוות לכוח עבודה מאוחד. התוכנית היא לנסות ולהשהות כמה שיותר את שקיעת הספינה למצולות, בתקווה שכוח חילוץ יצליח להגיע אליהם בזמן הזה. בינתיים, צוות חילוץ של ארבעה גברים אמיצים בפיקודו של קפטן ברני וובר יוצא בסירת הצלה קטנה אל עבר הספינה הטובעת, כשהם נאלצים להיאבק בים הסוער ובגלים אדירי מימדים שמאיימים להטביע את סירתם. שחקנים: כריס פיין ("האויב בתוכנו – סטארטרק"), אריק באנה ("טרויה"), קייסי אפלק ("אחים בדם"), בן פוסטר, ג'ון אורטיז, הולידיי גריינג'ר. בימוי: קרייג גילספי ("ליל האימה"). ארה"ב, 2016. הסרט קצת מיושן בסגנונו, אבל אלו שאוהבים דרמת אסונות (והצלה), בוודאי ייהנו, אם כי גם יחפשו ערך מוסף… ציון: 

22:00 הרשימה השחורה 4 The Blacklist 4, ערוץ Yes אקשן + סלקום TV 

בפרק סיום העונה השלישית המפתיע, סוכנת ה-FBI לשעבר, אליזבת' קין עודנה בחיים, לאחר הנסיון הכושל שלה להגן על ביתה התינוקת מנזק נוסף שיגרם משיתוף פעולה עם ריימונד רד רדינגטון (ג'יימס ספיידר). קונסטנטין רוסטוב, אדם מסתורי שטען שהוא אביה האמיתי של ליז, איתר וחטף אותה בעוד טום ואגנס הקטנה נעלמו. ספוילר – כעת ליז חייבת לפתור את התעלומה סביב ילדותה העלומה, וליישב את זהותה האמיתית עם הזיכרונות החמקמקים שרדינגטון הצליח להשחית. ללא האמת, כל יום אוצר בתוכו סכנה נוספת לה, לתינוקת שלה ולטום. בינתיים, חברי צוותה של ליז ב-FBI, ההמומים מתחייתה, וחברויות עבר נקרות לגזרים מהידיעה. רד, דורש שיעשה צדק לאחר שנבגד על ידי האנשים הקרובים אליו ביותר, וכל זאת תוך שהוא ממשיך לחשוף ולהילחם בחברים חדשים ברשימה השחורה שלו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן