Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 02 באפריל, 2017

פט שופ 4, אאוץ' 4, הדרקון הראשון שלי 2, נכנסים לארון 2, הדלתונים 2, אני וצ'יפ, ראהאן, הצד האפל של השמש, מוכנים לזה!, מסביב לעולם עם מנו, בייבי בום ארה"ב 2, תיקי קנדי, פוד פורן, קיאנו, מה קרה לבייבי ג'יין?, היורד למעלה, הנער שניסה לרצוח את טראמפ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:45 פט-שופ 4 | Littlest Pet Shop 4, ערוץ הילדים 

פט שופ חוזרת לעונה מתוקה יותר, פרוותית יותר ובעיקר מלאה בהרפתקאות. בליית וחיות המחמד שוכנים בחנות מתחת לדירתו של אביה. בליית, שהיא היחידה שמבינה את שפתם של חיות המחמד, מנסה להצילם בכל דרך מסגירתה של החנות בה הם שוכנים.

09:20 
אאוץ' 4 4 ! Operation Ouch, ערוץ לוגי 

התאומים הכי מבריקים חוזרים בעונה חדשה. בכל פרק כריס וזאנד ייקחו אל מאחורי הקלעים של מקרי חירום מרתקים, ובהם כיצד צוותי החירום הרפואי מתמודדים מדי יום עם תאונות שונות ומשונות, כיצד יש להשמר מהן ונכיר מקרוב את המכונה המופלאה ביותר בעולם – גוף האדם.

10:00 הדרקון הראשון שלי 2 | How to Train Your Dragon 2, ערוץ Hot פאן

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 23 במאי, 2015, בשעה 10:00 בערוץ Yes5

14:30 נכנסים לארון 2, ערוץ Yes קידז 

התוכנית חוזרת לעונה נוספת עם הרבה סטייל וכיף. הסטייליסט האנרגטי, לאון שניידרובסקי, ומעצב האופנה הצבעוני, יואב מאיר, חוברים יחדיו. בכל פרק הם נכנסים לארון של מישהו אחר וחוקרים לעומק את הסטייל של הארון שלהם. בין המשתתפים בעונה זו: מור סילבר, סופיה מצ'טנר, אלי פרץ, דן ברטוב, אור אדרי, נועה קירל ועוד.

16:15 הדלתונים 2 The Daltons 2, ערוץ Yes קידז 

אנימציה בדיבוב לעברית. האחים דלתון, רביעיית הפושעים הכי מסוכנת במערב הפרוע מנסה לברוח מהכלא בדרכים שונות שוב ושוב אך ללא הצלחה.

16:35 אני וצ'יפ, ערוץ Yes קידז 

אנימציה בדיבוב לעברית. חייהם של חבורת-תלמידים בבית-ספר לרובוטיקה. יוג'ין, גיבור הסדרה, גאון-רובוטים שבנה רובוט, שנקרא צ'יפ. צ'יפ הורכב מחלקים שונים בתכנון קפדני ובמסירות רבה, ולמרות שהוא רובוט, יש לו תכונות אנושיות, כמו תושייה, סקרנות והומור. עם חבריו הטובים של יוג'ין – מאיה וג'וזף, הם מנסים לפתור בעיות שמתעוררות בחיי היום-יום שלהם בבית הספר.

16:50 ראהאן | Rahan, ערוץ Yes קידז 

אנימציה בדיבוב לעברית. בעמק הגדול שוררת מלחמה רבת שנים בין שבט הזאב לאנשי המערות. הכול משתנה כשזר מסתורי בשם ראהאן, בן שבט ההר הכחול, מגיע לעמק. הוא משקיע את כל מאמציו כדי להשיג שלום בין שני השבטים. בעזרת החבר החדש שלו אורסוס, הוא נלחם כל פעם מחדש כנגד כל הסיכויים בשביל להביא שלום לעמק ולמנוע משני השבטים האדירים להכחיד זה את זה.

18:50 הצד האפל של השמש | The Dark Side of the Sun, ערוץ דיסקברי 

השמש שולטת על כל מה שקיים על פני כדור הארץ, אבל רק לאחרונה בני האדם מתחילים באמת להבין את הכוכב 'המקומי' שלנו. סדרה זו מתעדת את המודעות הגוברת שלנו לגבי טבעה האמיתי של השמש. מה יקרה אם השמש תהרוס את מערכת החשמל שלנו במשך שנה שלמה? זה אולי נשמע כמו עלילת סרט מדע בדיוני, אבל תרחיש גורלי זה באמת עלול לקרות. למרות מראה השקט, השמש היא כוכב אלים, המשחררת באופן קבוע מסות עצומות של אנרגיה. סופות אנרגיה אלו פגעו בכדור הארץ בעבר. הסופה הגדולה האחרונה היכתה לפני כ-150 שנה בתקופה הוויקטוריאנית, ושיבשה את שירותי הטלגרף ברחבי העולם. התוצאות של סערת אנרגיה דומה יהיו הרבה יותר הרסניות בעידן המודרני של היום כשכל תקשורת ההייטק מסתמכת על חשמל ואלקטרוניקה. האם ניתן לחזות את האירועים הללו לפני שיקרו? מדענים ומהנדסים עסוקים בבניית הטלסקופ הסולארי הגדול בעולם ומשיקים את החללית הסולארית הראשונה לחלל בכדי לעזור לנו לנבא ולהתכונן לקראת סופות השמש.

21:50 מוכנים לזה!, ערוץ Yes קידז 

הסדרה מספרת על חבורת מתבגרים מוכשרים שנוסעת הרחק מהבית וגרה יחד ב'בית ארקדיה' כדי ללמוד בבתי ספר מיוחדים לתלמידים עם כישורי ספורט ומוזיקה. המתבגרים לומדים להכיר זה את זה ונאלצים להתמודד עם אתגרים שלא הכירו עד עתה.

21:50 מסביב לעולם עם מנו | Around The World with Manu, ערוץ האוכל 

מאנו פלידל, השף מסדרת הלהיט "המטבח המנצח", מגשים חלום ישן: מסע קולינרי חסר תקדים בעקבות הקלאסיקה של ז'ול ורן: 'מסביב לעולם בשמונים יום'. במהלך פרקי הסדרה ינסה פלידל לפקוד את כל היעדים המופיעים בספר ולסעוד בהם, תוך היצמדות לתקציב של 20,000 פאונד. בין המקומות בהם יבקר: דובאי, הונג קונג, לוס אנג'לס, ניו יורק ולונדון.

22:00 בייבי בום ארה"ב 2 | One Born Every Minute 2, ערוץ הבריאות 

עונה חדשה. הגרסה האמריקנית לדוקו-ריאליטי מבריטניה (שזכתה גם לגרסה ישראלית מצליחה תחת השם "בייבי בום".) במהלך העונה נזכה למבט מעמקי אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים ריברסייד מתודיסט בקולומביה, אוהיו. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו במרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:00 תיקי קנדי | The Kennedy Files, ערוץ Hot8 

סדרה חדשה מביאה את סיפורה של אחת המשפחות המרתקות ביותר בפוליטיקה האמריקנית. משפחה ידועת אסונות, מורכבות וקשיים. בין היתר נבדקת התיאוריה שקללה רבצה על הגברים במשפחה. קללה מהסוג שגרם להם להיות נועזים שלא לצורך וליטול סיכונים שהביאו בסופו של דבר לרצף אסונות, שהמשיך ביתר שאת גם בדור השלישי. כמו כן, נבחנת מערכת היחסים בין שלושת האחים לבית קנדי שגרמה להם לנהל חיים כפולים ולעתים אף יותר מזה, רק כדי לעמוד בציפיות של אביהם – להתמנות למשרה המשפיעה בעולם – נשיא ארצות הברית. כל אח בתורו נאלץ להסתיר קשיים פיזיים, נפשיים ומוסריים, שתרמו במידה זו או אחרת לסוף הטרגי של שלושתם. ארה"ב, 2016. חמישה פרקים, 50 דקות כל אחד.

22:40 פוד פורן | Food Porn, ערוץ האוכל 

ההתמכרות לפורנו סוחפת את העולם. נדמה כי מיליוני משתמשים ברשתות חברתיות ניגשים לאוכל שלהם עם סמארטפון במקום עם מזלג. השף והמסעדן מייקל צ'רנאוו יוצא לחקור את תופעת הפורנו-אוכל ובוחן על הדרך את המסעדות, המזללות והבלוגרים האחראים על הטרנדים החמים ביותר בעולם המזון המקוון.

22:00 קיאנו Keanu, ערוץ Yes2 

קומדיית אקשן. שני בני דודים וחברים טובים – האחד מתאושש מפרידה כואבת והשני איש משפחה ומעריץ של ג'ורג' מייקל – יוצאים להשיב חתול אהוב שנחטף בידי חברי  כנופיה קשוחים. לשם כך הם מתחזים לצמד סוחרי סמים ידועים לשמצה ונקלעים לשלל הרפתקאות מסמרות שיער ומסוכנות, בעיקר כאשר הפושעים האמיתיים מופיעים. שחקנים: ג'ורדן פיל, קיגן-מייקל קיי, מתוד מן, וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם"), אנה פאריס וקולו של קיאנו ריבס. במאי: פיטר אטנסיו. ארה"ב, 2016. הסרט מצחיק רק בחלקו, עם זאת, המשחק נהדר ומפצה על חורים בתסריט. ציון:  

22:00 מה קרה לבייבי ג'יין? | What Ever Happened to Baby Jane?i, ערוץ Yes3 

מותחן. עיבוד קולנועי המבוסס על מחזהו של הנרי פארל בעל אותו שם. הסרט מגולל את סיפורן של האחיות ג'יין (בטי דייוויס) ובלאנש (ג'ואן קרופורד) המתגוררות ביחד. במאי: רוברט אלדריץ'. ארה"ב, 1962. סרט מותח, מפחיד, אימתני ובעיקר מסעיר, וכמובן משחק מצוין של דייוויס וקרופורד. ציון:  

22:00 היורד למעלה | Afterthought, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

קומדיה פיוטית שמתרחשת בחיפה ועוקבת אחר בחור צעיר (איתי טיראן) שיורד את הכרמל ברגל כדי לעלות על אוניה ולברוח מהארץ בגלל משבר אישי ומקצועי וכדי להימנע משירות מילואים. במקביל גבר קשה יום (אורי קלאוזנר) יוצא מהעיר התחתית במסע סיזיפי במעלה הר הכרמל בעקבות עגיל שאבד לאשתו. אחד עולה, השני יורד ותמיד קיימת האפשרות שהם יחלפו זה על פניו של זה. במאי: אלעד קידן. ישראל, 2015. סרט מוזר, מרגיש ארוך, יוצא דופן ובעיקר מעניק תחושה של אי נוחות לצופים. עם זאת, משחק מצוין של טיראן וקלאוזנר. ציון:  

22:00 הנער שניסה לרצוח את טראמפ | The Boy Who Tried To Kill Trump, ערוץ Yes דוקו 

ביוני 2016, מייקל סנדפורד, צעיר בריטי בן 19 הסובל מאספרגר, OCD ואנורקסיה, ניסה להתנקש בחייו של דונלד טראמפ במהלך עצרת בחירות בלאס וגאס. סנדפורד  התקרב לאחד השוטרים, אמר לו שהוא רק רוצה חתימה של המועמד ולפתע התנפל עליו וניסה לחטוף את אקדחו. הוא נוטרל במהירות והורחק מזירת האירוע, רגע לפני שכמעט ושינה את ההיסטוריה. מאוחר יותר, בחקירת המשטרה, טען סנדפורד שהוא רצה לירות בטראמפ, כי הוא גזען ומגיע לו למות. הסרט מתחקה אחר אותו צעיר שקט, שחי בארה"ב רק שנה וחצי והפך בתקופה זו לקיצוני בעמדותיו. הוריו שמתראיינים בסרט מספרים על ילד עדין ואוהב שהגיע לארה"ב כדי להיפגש עם בחורה שהכיר ברשת. 23 ימים לפני ניסיון הרצח דיווחו עליו הוריו כנעדר. לאחר האירוע הוחזק סנדפורד בכלא בנבדה והסרט מביא את שיחות הטלפון מכמירות הלב בינו ובין אימו. בדצמבר 2016 מסתיימת הפרשה לאחר שסנדפורד מתנצל בבית המשפט על מעשיו. השופט מביע אמפתיה לבעיותיו הנפשיות של הנער ומפחית את עונשו מ-20 שנה ל-12 חודשים בלבד. 42 דקות, בריטניה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן