Skip to content

רוצה להימנע מחטיפת רכבך? הושיבי לידך בובת חייל

זהו הפתרון היצירתי של ועד מתנחלי השומרון לאירועי החטיפה של רכבים מבעליהם. מדובר לפחות בשלושה מקרים שאירעו לאחרונה. יש כבר רשימת הזמנות ממשפחה שיש ברשותה בובה כזו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זהו הפתרון היצירתי של ועד מתנחלי השומרון לאירועי החטיפה של רכבים מבעליהם. מדובר לפחות בשלושה מקרים שאירעו לאחרונה. יש כבר רשימת הזמנות ממשפחה שיש ברשותה בובה כזו

מאת אליק מאור

ועד מתנחלי השומרון  דן אתמול במקרי חטיפת רכבים מנשים, שנהגו בדרך ורכביהן נחטפו על ידי פלסטינים בעת נסיעתן, כך פרסם אמש ערוץ 7. הוועד העלה פתרון יצירתי, נהגי עם פלאפון פתוח ודווחי למוקד מתנדבים בזמן אמת על המתרחש ובנוסף, הושיבי על ידך בובת חייל במדים, שתיחגר על ידך ותראה כחייל אמיתי מרחוק.

אנשי הוועד סיפרו, כי באחד מבתי התנחלות הר ברכה קיימת בובה כזו ומספר נשים כבר פנו ובקשו להיעזר בה. ויש כבר רשימת הזמנות על פי תאריכים ושעות, מתואמים על ידי המזמינות.

מדובר לפחות בשלושה מקרים של חטיפת רכבים שאירעו לאחרונה בכבישי השומרון. במקרים אלו נעצרו רכבי הנשים, שנסעו בגפן, על ידי פלסטיני, בתואנות שונות. הן הוצאו מהרכב והגנב הסתלק עם רכבן ונעלם. בקרב המתנחלים נוצר חשש שעלולה להיווצר כאן בעיה של חטיפת מתנחלת לשם מיקוח.

בצה"ל ובמשטרת ישראל מיהרו להרגיע וטענו שאלו מקרים פליליים. יחד עם זאת הסבירו בצה"ל, שכל מקרה כזה נלקח ברצינות מוחלטת כאילו מדובר באירוע פח"ע (פעילות חבלנית עוינת) וכך מגיב צה"ל. במהלך הימים האחרונים נלכד גנב רכבים במארב משטרתי והוא נמצא כעת בחקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן