Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 10 ביוני, 2017

מר תשע נשמות, אלוהה, המסתנן, גאון, אסירים, המסע אל האלכימאי: סיפורו של פאולו קאולו, חוקי המשחק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:50 מר תשע נשמות | Nine Lives, ערוץ Hot גולד

טום בראנד הוא מיליארדר שמשקיע את עיקר מרצו בעבודה. כאשר בתו המתבגרת מבקשת חתול לכבוד יום הולדתה, הוא לא ממש מתלהב מהרעיון. אך הוא מבין שאין לו ברירה ובצעד נואש הוא מוצא את עצמו בחנות חיות מיוחדת במינה, המלאה בחתולים יוצאי דופן. הוא בוחר בחתול מסוים ויוצא לעבר המסיבה המשפחתית. בדרך, טום עובר תאונה וכשהוא שב להכרתו הוא מגלה כי הוא לכוד בתוך הגוף של החתול, שאותו לקח. על מנת שטום יוכל לחזור למשפחתו, הוא צריך להבין מדוע נקלע למצב המוזר הזה. שחקנים: קווין ספייסי, ג'ניפר גארנר, כריסטופר ווקן. במאי: בארי זוננפלד ("גברים בשחור"). ארה"ב, 2016. כנראה שזהו הסרט הגרוע של השנה • חבל ששחקנים מפורסמים, כמו קווין ספייסי וכריסטופר ווקן, הסכימו להופיע בו. ציון: 

12:20 אלוהה | Aloha, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית. בריאן גילקרסט הוא עובד קבלן עבור צבא ארצות הברית שנכשל 'לספק את הסחורה' וגרם ככל הנראה לתאונה במהלך קרבות באזור המזרח התיכון. הוא מחפש מחדש את מזלו באיי הוואי ומנהל מגעים עם קרסון וולש, איש עסקים אמיד שמקום משכנו בהונולולו. וולש מבקש ממנו לתכנן בניית בסיס צבאי לשיגור לוויינים. גילקרסט, שמנסה להשיב מחדש את כבודו האבוד, מחדש אמנם את הקשר עם אהבתו הישנה, אך מוצא שהוא נמשך יותר ויותר דווקא לטייסת חיל האוויר האמריקנית שמלווה אותו כאשת צוות ומדריכה אותו. שחקנים: בראדלי קופר, אמה סטון, ביל מארי, רייצ'ל מקאדמס, ג'ון קרסינסקי, אלק בולדווין. בימוי:קמרון קרואו ("כמעט מפורסמים", "ונילה סקיי"). ארה"ב, 2015. סרט מתפתל וחסר ומשמעות, אחד מרגעי השפל של קרואו. ציון: 

14:10 המסתנן | The Infiltrator, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 09 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

16:44 גאון Genius, ערוץ Yes3 

סיפור ההיכרות והחברות הייחודית שנרקמה בין עורך הספרות הניו יורקי, מקס פרקינס, שחשף לעולם כמה מגדולי הכותבים של המאה ה-20 (בהם ארנסט המינגווי ו-פ. סקוט פיצג'רלד), והסופר הדרומי המבריק, תומאס וולף. שחקנים: קולין פירת'ג'וד לאוניקול קידמן, דומינק ווסטגיא פירס. במאי: מייקל גראנדג'. ארה"ב, 2016. הסרט מצולם יפה ומתעסק בדמויות ספרותיות חשובות ביותר, אך התסריט עצמו חסר דימיון או רעיונות מקוריים. ציון: 

22:00 אסירים Prisoners, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 בדצמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 המסע אל האלכימאי: סיפורו של פאולו קאולו | Paulo Coelho's Best Story, ערוץ Yes3

סיפור חייו של פאולו קאולו, סופר רב המכר ושובר שיא הגינס 'האלכימאי'. הסרט מתאר את חייו של אחת הדמויות האהובות בהיסטוריה של ברזיל, החל מילדותו המורכבת, התנגדות הוריו לחלומו להיות סופר ועד להפיכתו לאחד הסופרים המשפיעים והגדולים בעולם. שחקנים: חוליו אנדרדה, רבל אנדרדה. במאי: דניאל אוגוסטו. ברזיל / ספרד, 2014. הסרט משעמם, כתוב רע ובעיקר מעוצב באמצעות צילומים פילוסופיים איטיים וחסרי משמעות. ציון: 

22:00 חוקי המשחק | Game Change, ערוץ Hot HBO

הסרט מבוסס על רב המכר מאת מארק הלפרין ו-ג'ון היילמן, מציץ אל מאחורי הקלעים של הקמפיין המתוקשר לנשיאות של ג'ון מקיין (אד האריס) ב-2008 – החל מבחירתה של מושלת אלסקה, שרה פיילין (ג'וליאן מור), למתמודדת על סגנות הנשיא ועד להפסד בבחירות. הבמאי ג'יי רואץ' והתסריטאי דני סטרונג, בחרו להציג את האירועים המכריעים בהיסטוריה הפוליטית של ארה"ב דרך עיניו של של היועץ האסטרטגי של מקיין, סטיב שמידט (וודי הארלסון). הסרט מסקרן ובנוי היטב, כיצד הפוליטיקה עובדת מאחורי הקלעים, תוך משחק מצוין של האריס ומור. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן