Skip to content

תושב נהרייה נעצר, התמוטט ומת בתא המעצר

דני אדרי נחשד בהקשר להצתת מכוניות בנהריה, יתכן עקב קרבת ביתו למיקום ההצתות. ביום שבת התבשרו בני ביתו כי הוא מת במעצר וכי גופתו נשלחה לנתיחה באבו כביר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דניאל אדרי, תושב נהרייה, נפטר אתמול, שבת,  בעת מעצרו בבית המעצר קישון הסמוך לחיפה.
אדרי, בן ה 57 נעצר ביום חמישי האחרון בעת שנסע על אופניו בשדרות הגעתון בעיר. בסמוך לכך עוכב גם אחיו, ײצחק (ז'קי) לחקירה ושוחרר ללא תנאים מגבילים.  אתמול (שבת) בשעות הצהריים הגיעו שוטרי תחנת נהרייה לבית אחותו של אדרי, שם שהה גם בנו הגיע מהמרכז לבקר את אביו, והודיעו לבני המשפחה כי דניאל נפטר וגופתו הועברה לנתיחה שלאחר המוות באבו כביר. שום הסבר לא ניתן לאחותו ולבנו מעבר לכך.

דני אדרי ז"ל (צילום מתוך הפייסבוק)
דני אדרי ז"ל (צילום מתוך הפייסבוק)

גילוי נאות – הכותב ליווה את דני אדרי במהלך שיקומו ואף כתב על כך לפני ארבע  שנים
מבירור מגפון עולה כי אדרי נעצר בחשד להצתת רכב במהלך השבוע שעבר, הובא לפני שופט למחרת היום שאישר את הארכת מעצרו עד מחר, יום שני.
מסיבות לא ידועות התמוטט אדרי בתא המעצר והוחש לבית החולים רמב"ם  ללא דופק וללא נשימה. צוות מד"א ניסה לבצע בו החיאה אך ללא הועיל ובבית החולים לא נותר אלא לקבוע את מותו.
עוד נודע למגפון כי אדרי, נרקומן לשעבר שטופל על ידי אדולן (תחליף סם) קיבל בבית המעצר מרשם לאדולן, אך לא ברור אם האדולן סופק לו אם לאיו.
אדרי שהשתחרר לפני כ-8 ימים מבית החולים לגליל, נעצר כשהוא חולה מאוד ומצוי בתת משקל. במרוצת השנים האחרונות הוא ניסה להשתקם ועשה זאת בהצלחה לא מבוטלת. חבריו מספרים כי אדרי בעל ידע וחוש טכני עם "ידי זהב", עבד שעות רבות בתיקונים ושיפוצים שונים ברחבי נהרייה. "לקוח הביא לקוח וכולם היו מרוצים", סיפר אחד מידידיו. "המשטרה ידעה שהוא חולה מאוד וניכר היה עליו שהוא מצוי בתת משקל ומשום מה לא נתנו לזה משקל. אם כבר עצרו אותו היו צריכים להביאו לרופא לפני שיזרקו אותו לתא המעצר", הוסיף הידיד. "אי אפשר היה שלא לראות שהוא חולה מאוד", אמר חבר אחר, "הוא נראה זוועה, כחוש ורזה וסיפר שירד  לפחות 15 ק"ג במשקל".
מהמשטרה נמסר אמש כי "המנוח נעצר בחשד להצתת רכב בשבוע שעבר בנהריה. המנוח התמוטט במעצר ופונה לביה"ח  שם נקבע מותו. נסיבות מותו נבדקות. גופתו נשלחה הבוקר לנתיחה לאבו כביר".
"איך שלחו בבוקר לנתיחה", תמהו בני המשפחה, "הלא רק בצהריים באו אלינו להודיע על מותו וביקשו מאיתנו את הסכמתנו לנתיחה לאחר המוות ועוד הוסיפו כי במידה ונתנגד הם יפנו בראשון לבית המשפט לקבל צו לנתיחה והדבר יגרום לדיחוי בסידורי הלוויה וקבורתו". מבירור מגפון עולה כי אדרי הגיע ללא רוח חיים לבית החולים בסמוך לשעה 11:00 בבוקר.
מדוע הזדרזה המשטרה לעצרו ומדוע הוא לא הוחש בתחילה לרופא על מנת שיבדוק את כשירותו לעמוד בתנאי מעצר רגילים, על כך יצטרכו בני המשפחה לברר בהמשך.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן