Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (10.12)

נרות חדשים וסירופ מייפל לסופגניות, הם בין חמשת המוצרים שבדקנו הפעם. עוד במדור: טיפות עיניים, פלטת צלליות לנשים וג'ל רחצה לגברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נרות של Yankee Candle

גם תחום הנרות, מסתבר, זוכה לחידושים והשקות. המותג האמריקאי השיק ליין חדש של נרות עם ניחוחות המתאימים לעונת החורף, דוגמת Autumn Glow, Vibrant Safron, MulBerry & Fig Delight ו-Warm Cashmer. כמו תמיד, הנרות מגיעים בצנצנות זכוכית ובשלושה גדלים, עם זמני בערה הנעים בין 25 ל-150 שעות. הנר אותו קיבלנו לבדיקה הוכיח את עצמו – כאשר פעלנו לפי ההנחיות במדריך המצורף, הוא בער במשך שעות רבות מאוד; לאור שהוא מפיץ יש נוכחות רבה והניחוח נעים, כל עוד הוא דולק בחלל סגור/קטן יחסית.

40-125 שקלים. להשיג בחנות היבואן, יד חרוצים 21 נתניה, בחנויות עיצוב וב-www.ykc.co.il.

צילום: יח"צ

ג'ל רחצה Energizing של פלמוליב

המותג השיק את המוצר הזה, הפונה לגברים. בהתאם, הוא מנסה לקצר את זמן המקלחת, בכך שהוא מיועד לניקוי הגוף כמו גם שיער הראש, עובדה שמתאימה לגברים, שרובם אינם מאריכים את זמן המקלחת שלהם. הניחוח הלימוני הנעים הופך את המוצר למתאים לכל ימות השנה, המרקם שלו טוב מבלי שיהיה סמיך וקרמי, והוא עושה עבודה ניקוי טובה.

14.9-21.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת  אשל

The blushed nudes של Maybelline New York

במטרה לתת מענה למי שרוצה להתאים את האיפור לטרנד הניוד בעולם האופנה, השיקה החברה את המוצר הזה. מדובר בפלטה של צלליות ב-12 גוונים שונים, כולל גימור מבריק או מטאלי, גווני ורוד, זהב אדום, חום בהיר או כהה וגווני בורדו, כמו גם צלליות בסיס לבניית איפור עיניים. המבחר הגדול מאפשר בקלות יחסית להתאים את האיפור להופעה ולאירוע אליו מתכוננים, והצלליות עצמן נוחות לשימוש – מתקבעות היטב על העור ומחזיקות מעמד לאורך זמן רב.

45 שקלים. להשיג בפרפומריות ובנקודות המכירה.

צילום: יח"צ חו"ל

סיסטיין אולטרה של סיסטיין מבית Alcon

מוצר זה אינו חדש במיוחד בישראל, אך אנו מוצאים לנכון להציג אותו כאן. מדובר באחד משני המוצרים של המותג, שנמצא בשימוש קבוע אצל אישה שסובלת מיובש בעיניים. המוצר הזה מיועד, לפי החברה, לאנשים הסובלים מחוסר איזון בשכבה המימית או הרירית, והנסיינית שלנו מעידה על כך שהיא זוכה להקלה ממושכת בתחושת המציקות והלא נעימות שהיובש יוצר, לאחר שהיא משתמשת בטיפות אלו. המוצר, חשוב לדעת, מתאים לשימוש עם עדשות מגע.

85 שקלים ל-10 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת של קופות החולים, בתי מרקחת פרטיים וחנויות אופטיקה.

צילום: יח"צ

סירופ מייפל אורגני טהור של תבואות

החברה השיקה את המוצר הזה לקראת החג, במטרה לספק אלטרנטיבה אורגנית למי שאוהב להוסיף סירופ מייפל ללביבות ו/או לסופגניות. בפועל, הוא מיועד לשימוש לאורך כל השנה – מלבד היותו אורגני יש לו ערך גליקמי קצת נמוך יותר מזה של סוכר לבן, הוא מכיל 100% מייפל, והוא טעים להפליא (למרות שלא הרגשנו בהבדל בטעם שלו לעומת הטעם של סירופ מייפל לא אורגני).

25.9 שקלים ל-235 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות מובחרות.

צילום: איל קרן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן