Skip to content

אייקון הפרופיל של נטפליקס זוכה לשדרוג

רוצים להיות הפרופסור? קלייר אנדרווד? הכוכבים של נטפליקס מגיעים לפרופיל שלכם • נטפליקס מציגה אייקונים חדשים לתמונת הפרופיל האישי הכוללים כמה מהדמויות האהובות ביותר של סדרות וסרטי נטפליקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באוגוסט 2013, נטפליקס השיקה פרופילים אישיים, מה שהפך את החוויה לייחודית ומותאמת אישית לטעם הצופה. מאז, כבר לא היה צריך לראות ולקבל הצעות לסרטים של השותף שלכם ב'פופולארים בנטפליקס' או את תכניות הטלוויזיה של אחותכם הקטנה ב'המשך צפייה'. הפרופיל האישי כולל את ההצעות הטובות ביותר לתכנים נוספים שמבוססים על מה שאתם צופים בו.

נטפליקס מכריזה היום על האבולוציה של הפרופילים: סמלי הפרופיל שבהם השתמשו בחמש השנים האחרונות מקבלים מייקאובר ועוברים מהפך נוסף. האייקונים החדשים כוללים כמה מהדמויות האהובות ביותר של סדרות וסרטי נטפליקס – דברים הופכים להיות הרבה יותר אישיים.

פרופילים הם המפתח לייצר חוויית נטפליקס מותאמת אישית. על ידי צפייה דרך הפרופיל האישי נטפליקס תוכל להציג הצעות לסדרות טלוויזיה וסרטים שמנויי החברה לא ירצו לפספס. נטפליקס פועלת תמיד כדי להקל על המנויים להתחבר לסיפורים שהם יאהבו ויצירת פרופיל אישי הוא הצעד הראשון לעשות זאת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן