Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 26 בספטמבר, 2018

הרופא הטוב 2, החיים עצמם 3, וידה, מתוק ומר, ההיסטוריה של שיאני המהירות, גות'האם 3, נורדים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 הרופא הטוב 2 | 2 The Good Doctor, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמת הבית חולים חוזרת לעונה שנייה. העונה הראשונה הסתיימה כשגלסמן מגלה כי הגידול הסופני במוחו הוא למעשה בר טיפול, אבל הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה וייאלץ להתמודד עם מצבו החדש, הפעם כמטופל.

21:15 החיים עצמם 3 | This is Us 3, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה, כשמספר שאלות נשארו פתוחות מסיום העונה השנייה: מדוע קווין וזואי טסים לויאטנם? למה טובי לא יכול לצאת מהמיטה? ומי זו 'היא' שרנדל וטס עדיין לא מסוגלים לפגוש? ספוילר – תחילת העונה תציג פרטים מעברה של בת' – שלאור תיאוריות גולשים חשוב היה ליוצרים לציין שתשוב לעונה החדשה – מהיכן היא באה ומה הרקע שלה וגם עוד פרטים על עברו של ג'ק בצבא בשנות ה-20 שלו בזמן מלחמת וייטנאם, ומה הפך אותו לאיש שאנחנו מכירים.

23:00 וידה | Vida, ערוץ Yes Edge

אמה ולין הן שתי אחיות אמריקניות-מקסיקניות, שונות אחת מהשנייה בכל מובן. כשאימן וידליה (או בקיצור 'וידה') מתה בפתאומיות, נאלצות השתיים לשוב לשכונת ילדותן בלוס אנג'לס, שם לאמם היה פאב שכונתי מלא נוכחות (ובניין בבעלותה) ולהתעמת עם עברן ואמת אחת שמזעזעת אותן לגבי זהותה של אימן. בשובן הן מכירות את די שמוצגת כשותפתה לדירה של וידה, אך במהרה הן מגלות שוידה ואדי היו נשואות. אמה חשה מנותקת ומרוחקת ומתפרצת לשמע החדשות, ואילו לין שמחה לחזור ולהוטה לפגוש שוב את אהובה מימי בית הספר, ג'וני. הבנות מגלות שוידה הורישה לאדי חלק מהבר המשפחתי שהיה בבעלותה ואת השאר חילקה ביניהם, אך כשהן מחליטות למכור את הבר, הן מגלות שאדי לא מוכנה למכור אותו בשום פנים ואופן.

23:30 מתוק ומר | Sweetbitter, ערוץ YeS Edge

דרמה קומית המופקת על ידי בראד פיט ומתרחשת בעולם הקולינרי המרתק בניו יורק. טס בת ה 22 (אלה פורנל, "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים") עוברת לגור בעיר ניו יורק בלי חברים או שאיפות מיוחדות ועם עבר שהיא מנסה לשים מאחוריה. לאחר ראיון באחת המסעדות הטובות בעיר היא מוזמנת לעבוד בה כמתלמדת ומגלה עולם אחר לחלוטין מכל מה שהכירה. טס מנסה לעמוד בקצב המטורף תוך שהיא לומדת להכיר את העובדים האחרים ובעודה נדחפת לעולם הסמים, השתייה, האהבה, התשוקה, המועדונים המפוקפקים והסעודות המפנקות, היא לומדת לנווט בחיים המפתים והכאוטיים, שלא לומר מענישים, שמעדה לתוכם. הסדרה מבוססת על רומן באותו שם שכתבה סטפני דלנר וחודשה לעונה שנייה.

21:45 ההיסטוריה של שיאני המהירות | Speed Demons, ערוץ ההיסטוריה

ספיישל הסוקר את ההתפתחויות המשמעותיות ביותר ואבני הדרך ההיסטוריות בכל הנוגע למהירות מוטורית, לרבות הנהגים האמיצים מאחורי ההגה ששברו שיאים פעם אחר פעם. החל מימי הרכב הראשונים בראשית המאה ה-20, דרך שבירת מהירות הקול על הכביש, הספיישל לוקח את הצופים למסע חסר מעצורים דרך התחנות ההיסטוריות החשובות בתחום שיאי המהירות המוטורית.

גות'האם 3 | Gotham 3, נטפליקס | Netflix

סדרת הפשע חוזרת לעונה שלישית. זמן רב לפני שהתמנה למפכ"ל, השוטר הטירון ג'יימס גורדון נלחם בפשע ובשחיתות בגות'האם סיטי בנקמה על רצח הוריו של ברוס ויין.

נורדים 2 | 2 Norsemen, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לקומדיה ההיסטורית. השנה היא 790 לספירה, והוויקינגים של נורהיים נאלצים להתמודד עם לוח זמנים עמוס שכולל פשיטות, ביזה, שיעבוד של אחרים ופתרון בעיות באמצעים אלימים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן