Skip to content

כוכבה לוי ובתה יסמין לוי בשירת לאדינו בבית הקונפדרציה בירושלים

זמרות הנשמה של הלאדינו במפגש נדיר של אם ובת עם מבחר פיוטים מהמורשת השירה היהודית ספרדית במסגרת חודש שירת נשים. המופע הירושלמי "כוכבה לוי שרה לאדינו" הינו במסגרת מופעי החורף המתמקדים בנשים יוצרות. המופע המרגש ייערך בבית הקונפדרציה - הבית למוזיקה אתנית ולשירה בירושלים בתאריך 16.1.2019 שעה 20:30.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית הקונפדרציה  בניהולו האמנותי של אפי בניה יארח את זמרת הלאדינו כוכבה לוי שתופיע יחד עם בתה הזמרת-יוצרת, יסמין לוי, ואורחים נוספים, במיטב שירי הלאדינו ומבחר פיוטים מהמורשת יהודית-ספרדית.

כוכבה לוי תמונת אלבום. צילום: אסנת קרסנסקי.

זמרות הנשמה של הלאדינו כוכבה לוי ובתה יסמין לוי יוצאות במופע חדש במסגרת חודש שירת נשים בבית הקונפדרציה בירושלים במסגרת מופעי החורף המתמקדים בנשים יוצרות.

כוכבה לוי פתחה בקריירת השירה שלה לאחר מותו של בעלה, יצחק לוי, שהקדיש את חייו לשימור ולהנצחת המורשת היהודית-ספרדית ורומנסות הלאדינו, ומי שהיה שותפו של הנשיא יצחק נבון ז"ל ליצירת המחזמר המצליח "בוסתן ספרדי".

יסמין לוי-צילום עלי טשקירן

כוכבה לוי ממשיכה את מפעל חייו של יצחק לוי,  בהופעות משותפות עם בתה יסמין לוי, כיום כוכבת בינלאומית מצליחה. יסמין לוי הפיקה לכוכבה לוי את אלבום הבכורה שלה, "שרה לאדינו".

המופע הירושלמי בבית הקונפדרציה יאפשר לקהל להתענג על שירי הלאדינו והמפגש המחודש והמרגש של כוכבה לוי ויסמין לוי.

משתתפים: כוכבה לוי שירה |  יסמין לוי זמרת אורחת | איתי אברמוביץ פסנתר |  ישי אמיר כלי הקשה

קישור לקטעי וידאו של כוכבה לוי:

https://www.youtube.com/watch?v=mrUoT2-HzTs

https://www.youtube.com/watch?v=vvBfQG9yXzg

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן