Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 22 בינואר, 2019

דוקטור הו, זמן אמיתי עם ביל מאהר 17, היעלמותה של נטלי הולווי, סינגל מילפית 2, נופל וקם 3, הרצח השלישי, הכי גרועים שיש 5, סדר אותי 3, נפילות חדות, צדק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דוקטור הו 11 | Doctor Who 11, סלקום TV 

עונה 11 לסדרת המדע בדיונית המיתולוגית. הדוקטור מגולם בפעם הראשונה על ידי אישה – ג'ודי ויטאקר ("ברודצ'רץ'").

זמן אמיתי עם ביל מאהר 17 | 17 Real Time with Bill Maher, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

בזמן שנראה שהפוליטיקאים ירדו לשפל המדרגה של כל הזמנים וקומדיות פוליטיות נוסקות לגבהים חדשים, ביל מאהר ממשיך בתוכניתו ב-HBO בעונה חדשה של הטוק שואו זוכה הפרסים שלו. בכל תוכנית מאהר מציג את דעותיו במונולוג פתיחה בסגנונו העוקצני, ממשיך בראיונות עם בכירי המשק האמריקני, פוליטיקאים ושחקנים, יערוך דיון עם פאנל אורחים מתחלף שיעסוק בכל פורענות מפלגתית – אמיתית או מדומיינת – בוושינגטון וברחבי העולם, תוך שימוש במינון גבוה של הומור וסקפטיות על הנושאים העומדים על הפרק.

21:00 היעלמותה של נטלי הולווי | The Disappearance of Natalee Holloway, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

12 שנה לאחר ההיעלמות שהרעישה את אמריקה, נמצא קצה חוט חדש. ב-30 במאי, 2005, נעלמה נטלי הולווי בת ה-18 מאלבמה, במהלך טיול באי ארובה. הנסיבות המסתוריות של היעלמותה וההתפתחויות המסקרנות שהתגלו במהלך החקירה הפכו את הסיפור המסתורי לסיפור חדשות בינלאומי. אך למרות מספר מעצרים ומציאת קצוות חוט פוטנציאליים, לא הוגשו עד היום כתבי אישום בשל היעדר ראיות. סיפור ההיעלמות של נטלי נותר בלתי פתור. סדרת הפשע האמיתי יוצאת למסע מותח ומלא תפניות, אותו מובילים דייב הולווי, אביה של נטלי וחוקר פרטי שמסייע לו. יותר מ-12 שנה לאחר ההיעלמות הם מצליחים למצוא קצה חוט חדש שיביא לפענוח הפרשה ולסגירת התיק אחת ולתמיד. 6 פרקים בני 45 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 סינגל מילפית 2 | 2 Smilf, ערוץ Yes Edge

הקומדיה השחורה מבית Showtime חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה השנייה עוסקת בחיפוש של ברידג'יט אחרי תשובות ונראה שהיא לא מוצאת הרבה. היא מתחילה לאבד תקווה, בעודה מנסה למצוא כוח עליון או לפחות כוח כלשהו שיעשה סדר ביקום שלה. העונה הולכת להיות מאוד מסע מתיש אך מלא באותו הומור שובה וקורע לב שגרם לנו להתאהב בעונה הקודמת.

22:00 נופל וקם 3 | Crashing 3, ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 21 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 הרצח השלישי | The Third Murder, ערוץ Yes VOD
.
.

22:30 הכי גרועים שיש 5 | 5 You're The Worst, ערוץ Yes Edge

הקומדיה האדג'ית של רשת FXX חוזרת בעונה חדשה ואחרונה. סיפור אהבה על מה שקורה כששני אנשים בעייתיים מאוד, כאלו שאף אחד לא רוצה שום קשר איתם, אגוצנטרים, נרקסיסטיים, ציניים ובעלי יצר הרס עצמי, מתאהבים אחד בשניה למרות כל המגרעות, ומנסים לעשות את הבלתי אפשרי – ליצור מערכת יחסים זוגית אמיתית, שתעזור להם להימנע במקצת מהסבל והכאב שמלווים אותם.

22:30 סדר אותי 3 | 3 High Maintenance, ערוץ Yes Oh + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 21 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

23:00 נפילות חדות | Black Monday, ערוץ Yes Edge

דרמה קומית פרובוקטיבית ושערורייתית חדשה מבית Showtime בכיכובם של דון צ'ידל ("מלון רואנדה", "הנוקמים: מלחמת האינסוף"), אנדרו רנלס ("בנות") ו-רג'ינה הול ("טיול בנות"). הסדרה לוקחת את הצופים בחזרה אל ה-19 באוקטובר, 1987 – הידוע בכינוי 'יום שני השחור' – היום בו התרסקה בורסת המניות את ההתרסקות הגדולה ביותר שידע וול סטריט מימיו. לא ידוע מי הצליח להפיל אותה… עד היום. זהו הסיפור על איך קבוצה של אאוטסיידרים פעלו נגד בעלי הדם הכחול, המיוחסים של מועדון וול-סטריט, ובסופו של דבר הביאו לריסוקן, בין היתר, של לימוזינת למבורגיני, תקרת הזכוכית והמערכת הפיננסית הכי גדולה בעולם.

צדק | Justice | Qalab Al Adalah, נטפליקס | Netflix

סדרת פשע בערבית. למרות הלחץ להצטרף לחברה של אביה, עורכת דין מנסה להצליח בזכות עצמה ונלחמת לשמור על האמון במערכת המשפט של אבו דאבי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן