Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 במרץ, 2019

גיים בוקס, וולטרון המגן האגדי 3, פרנק סינטרה: וינטאז', ג'ורג' מרטין - מפיק, שיטה מסוכנת, הבלתי אפשרי, מלה"ע ה-1 - סרט מלחמה, אליפים 3, מנשה, משימה בלתי אפשרית: התרסקות, קפה אפונית, שרלוט שואו 2, לשרוד את אר. קלי, צרות טובות, תקוע עם קעקוע ארה"ב, ראן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גיים בוקס | Game Box, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV וערוץ Hot VOD) 

תכנית הגיימינג המטורפת מהיוטיוב מגיעה לראשונה למסך הטלוויזיה. כוכבי הרשת קווין רובין ו-עמנואל לוי משחקים אחד נגד השני את משחקי הוידיאו הכי מגניבים: FIFA 19 ,Call of Duty ,Tekken 7 ועוד, יחד עם מלא אתגרים והפתעות. אל השניים יצטרפו כוכבת "הבנים והבנות": אנג'ל ברנס, כוכב הרשת: אלכס סמולקין ועוד.

וולטרון המגן האגדי 3 | Voltron: Legendary Defender 3, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV וערוץ Hot VOD)

עונה חדשה לסדרת האנימציה מבית ערוץ הילדים. הפלאדינים משמשים כמגני הגלקסיה שנלחמים להפלת אימפריית הרשע של זרקון. הם עוברים בין כוכבים שונים בגלקסיה ומשחררים אותם מכוחותיו של זרקון, תוך כדי מציאת בעלי ברית אמיצים המוכנים לסייע להם במשימתם. יחד עם הקבוצה המחתרתית, 'הלהב של מרמורה', הם מתכננים תכנית להבסתו של זרקון והחזרת השקט לגלקסיה.

פרנק סינטרה: וינטאז' | Frank Sinatra: Vintage Sinatra, סלקום TV

סרט תיעודי יוצא הדופן המשתמש בפוטג' שחור-לבן של פרנק סינטרה, שנלקח מתוך תכנית הטלוויזיה שלו בשנות החמישים, ומצרף פרשנות צבעונית של ילדיו: ננסי, טינה ו-פרנק ג'וניור. הסרט כולל כמה מלהיטיו הגדולים של הזמר האייקוני.

ג'ורג' מרטין – מפיק | George Martin: Produced by George Martin, סלקום TV

פורטרט עשיר ואינטימי של סר ג'ורג' מרטין, המפיק המוסיקלי האגדי של הביטלס. בין משתתפי הסרט: מרטין עצמו, פול מקרטני, רינגו סטאר, מייקל פאלין ובני משפחתו של מרטין.

שיטה מסוכנת | A Dangerous Method, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 בדצמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Lifetime

.

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 בינואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold

מלה"ע ה-1 – סרט מלחמה | Apocalypse: World War I, סלקום TV

סדרת תעודה מבית נשיונל ג'יאוגרפיק. מסעותיהם וקורותיהם של אזרחים וחיילים במהלך מלחמת העולם הראשונה. כולם מנסים לשרוד בתקופה של גבורה וברבריות.

אליפים 3, סלקום TV

עונה שלישית לסדרה אודות ספרה הקלאסי של אסתר שטרייט-וורצל. הפקת מקור בכיכובם של יותם קושניראסף הרץמאיה ורטהיימרקובי מחטעומר דרור ועוד. הסדרה תעקוב אחר חייהם הבלתי שגרתיים של תלמידי הפנימייה החקלאית 'גנות'. במרכז העלילה עומדת מסורת ההצקות של תלמידי כיתה י"ב ('דלידים') בתלמידים הצעירים ('אליפים'). השנה, לראשונה, מתאחדים ה'אליפים' ויוצאים נגד המסורת רבת השנים של הפנימייה. 

מנשה | Menashe, ערוץ Hot CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 במרץ, 2019, בערוץ Yes1 + ערוץ Yes VOD

משימה בלתי אפשרית: התרסקות | Mission: Impossible – Fallout, ערוץ Hot CinemaTime

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 28 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

16:30 קפה אפוניתButterbean's Cafe, ערוץ ניק ג'וניור

סדרה אנימציה לפעוטות. אפונית היא פיה צעירה המתגוררת על אי קסום. יחד עם אחותה ושלושת חבריה הטובים היא פותחת ומנהלת בית קפה קטן. העסקים משגשגים, אך בסמוך לבית הקפה מתגוררת פיה זקנה ונרגנת המאיימת על האידיליה.

18:00 שרלוט שואו 2 | The Charlotte Show 2, ערוץ MTV Show

עונה שנייה לתכניתה של כוכבת הריאליטי שרלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור"). מאז בכורתה הטלוויזיונית הפכה שרלוט למגישת טלוויזיה, מעצבת אופנה ומנטורית תזונה וכושר. חייה הם מושא האובססיה של עשרות אלפי עוקבים במדיות החברתיות והיא מסוקרת ללא הרף על ידי פפראצי. כעת היא מספקת למעריציה הצצה אקסקלוסיבית אל רגעיה האינטימיים ביותר.

21:00 לשרוד את אר. קלי | Surviving R. Kelly, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

עדויות חדשות של עשרות נשים, לפיהן הזמר והמפיק אר. קלי, מי שנחשב לזמר האר-אנד-בי הטוב בעולם, זוכה 3 פרסי הגראמי, ניצל אותן מינית, נפשית ופיזית והתעלל בהן במשך יותר משני עשורים, מובאות בסדרה החדשה שעוררה זעזוע ברחבי ארה"ב ובעולם כולו. בששת פרקי הסדרה, בהפקת מבקר המוזיקה דרים המפטון, מרואיינים יותר מ-50 אנשים, ביניהם מייסדת תנועת MeToo#, טראנה בורק, המוזיקאים ג'ון לג'נד ו-סטפני 'ספארקל' אדוארדס, מנחת הטלוויזיה וונדי וויליאמס, אשתו לשעבר של קלי – אנדריאה קלי, חברתו לשעבר – קיטי ג'ונס, אחיו קארי וברוס, ועוד רבים אחרים. כל אלה משרטטים היסטוריה ארוכה וכואבת של האשמות כלפי קלי שלא זכו להתייחסות בתקשורת. לפי אחת הטענות, בגלל שמדובר בנשים אפרו-אמריקניות. 6 פרקים בני 60 דקות, ארה"ב, 2019.

21:15 צרות טובות | Good Trouble, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

הספין אוף לדרמה "משפחת פוסטר", שהסתיימה בשנה שעברה, ילווה את קאלי אדמס פוסטר (מיה מיטשל) ומריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז), שנים מספר לאחר התקופה של סדרת האם, כשהן עוברות לשלב הבא בחייהן הצעירים, ועוברות למתחם מגורים משותף, חיות ועובדות בלוס אנג'לס. השתיים אוספות סביבן קבוצה של חברים וחברות, משפחתן החדשה בעיר הגדולה, רק שהפעם זו המשפחה שהן בחרו לעצמן, להיות סביבן ולתמוך בהן. הסדרה חודשה כבר לעונה שנייה.

21:40 תקוע עם קעקוע ארה"ב | ?How Far Is Tattoo Far, ערוץ MTV Show

הגרסה האמריקנית ללהיט הפולחן הבריטי. כוכבת הריאליטי, ניקול 'סנוקי' פוליצי ("ג'ורדי שור"), והשחקן ניקו טורטלה (סדרת הטלוויזיה "המעקב") מזמינים זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון, כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם, ושיישאר איתם לעולם.

22:00 ראן | Ran, ערוץ Yes3

אפוס המלחמה המופתי של אקירה קורוסאווה. שליט רב עוצמה מחליט לפרוש מהשלטון, לחלק את ממלכתו בין בניו ולחיות בשלווה כאורח בטירותיהם. אולם תאוות הבצע ורגשות הקנאה של בניו מובילים לקרב עקוב מדם על הירושה. הסרט, עיבוד חופשי ויצירתי למחזהו של שייקספיר 'המלך ליר', נחשב לאחת מפסגות יצירתו של המאסטר היפני, היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר, כולל לבמאי הטוב ביותר, וזכה בקטגוריית התלבושות. שחקנים: טטסויה נקאדאי, אקירה טראו. יפן, 1985.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן