Skip to content

עיקר החדשות (מהדורת הבוקר) יום רביעי ה-06 במרץ 2019

כותרות המהדורה     דרמה במערכת הפוליטית: עמדת היועמ"ש כי יש למנוע ממועמד שטען כי הערבים מהווים גייס חמישי להתמודד לכנסת; ועדת הבחירות המורכבת מרוב מוחץ לימין צפויה להחליט הבוקר בנושא (בטחוני)     ההסלמה בדרום | יום רביעי ברציפות בלוני תבערה נחתו בעוטף עזה; חיל האוויר הפציץ מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה (בטחוני)     […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

    דרמה במערכת הפוליטית: עמדת היועמ"ש כי יש למנוע ממועמד שטען כי הערבים מהווים גייס חמישי להתמודד לכנסת; ועדת הבחירות המורכבת מרוב מוחץ לימין צפויה להחליט הבוקר בנושא (בטחוני)

    ההסלמה בדרום | יום רביעי ברציפות בלוני תבערה נחתו בעוטף עזה; חיל האוויר הפציץ מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה (בטחוני)

    בניסיון למנוע הסלמה בין הצדדים: משלחת מצרית מתווכת בין ישראל לחמאס (בטחוני)

    חשש להתלקחות בהר הבית: בווקף מזהירים מסגירת מתחם באב א-רחמה – "יהיו לכך השלכות חמורות שיתרחבו מעבר למסגד אל-אקצה וירושלים" (בטחוני)

    המתיחות בין המעצמות הגרעיניות נמשך: הצי של פקיסטן טוען כי שיגר מסרי אזהרה לצוללת הודית (חוץ)

    נשות הכותל מתכננות לצפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי ביום שישי הקרוב. החרדים מתכננים למנוע את התפילה  (חדשות)

   בג"ץ דורש מהמדינה לנמק מדוע לא ניתן להכניס בפסח חמץ לבתי חולים (חדשות)

תחזית מזג אוויר

    רביעי: מעונן חלקית עד בהיר עם התחממות קלה בטמפרטורות, אך הן עדיין יהיו נמוכות מעט מהרגיל בעונה.

    חמישי: מעונן חלקית ותחול ירידה קלה בטמפרטורות. יתכן גשם מקומי קל בעיקר בצפון הארץ.

    שישי: מעונן חלקית עד בהיר עם עליה קלה בטמפרטורות אך הן עדיין יהיו מעט נמוכות מהרגיל לעונה.

    שבת: נאה והתחממות נוספת. הטמפרטורות תהיינה רגילות בעונה.

חדשות

הערכות משטרתית מהירה הביאה הלילה (רביעי) לחילוצו של נהג רכב שנלכד ברכבו בנחל פארן

סמוך לשעה 22:20 עת סיימו כוחות החילוץ המשטרתיים את משימת חילוץ התיירים מקנדה, התקבל אירוע חשש לחיי אדם- למוקד 100 התקשר גבר ומסר שהוא נמצא בכביש 40 בנחל פארן והמים מגיעים עד לידית הרכב.הקשר עימו נותק

לאזור הוזעקו מתנדבי משטרת ישראל  מיחידת החילוץ הר הנגב ויחידת החילוץ ערבה ויחד עם השוטרים במקום החלו סריקות עד לאיתור הרכב במימי הנחל הגועשים.במקביל הוזנק למקום מסוק צה"ל אשר חילץ את הלכוד מתוך הרכב והעבירו לבית החולים סורוקה.

"עקב מזג האוויר הגשום והשפעתו על נחלי הדרום וים המלח אנו שבים וקוראים לציבור להימנע מסכנת חיים ולא להגיע למקומות המועדים"

נשות הכותל מתכננות לקיים תפילה ברחבת הכותל המערבי ביום שישי הקרוב
נשות הרפורמים מתכננים לקיים נשות הכותל מתכננות לקיים תפילה ביום שישי הקרוב, יום שני של ראש חודש אדר ב', בשעה 6:30 בבוקר הצגה פרובוקטורית ברחבת הכותל המערבי, הם אף ביקשו להעמיד לרשותן את מערכת הכריזה באתר, כפי שנעשה בעצרות תפילה גדולות אחרות – אולם הם סורבו בידי  רב הכותל החרדי שעושה ככל שעל ידו למנוע מהן להתפלל.

– בתנועת "חזון" החרדית הפיצו שער הפיקטיבי של עיתון "ידיעות אחרונות", המדווח בכותרת ראשית כי "לראשונה ממלחמת ששת הימים – הרפורמים כבשו את הכותל", וכן מאמרים של פרשני העיתון, המכריזים כי "תם עידן הרבנות הראשית" ו"התבוללות היא כבר לא מילה גסה". על העמוד נרשם הכיתוב "את השער הזה חייבים למנוע".

בג"ץ דורש מהמדינה לנמק מדוע לא ניתן להכניס בפסח חמץ לבתי חולים

אתמול (שלישי) הורה בג"ץ למדינה לנמק בתוך שלשה חודשים מדוע לא ניתן להכניס חמץ בפסח לבתי חולים, וכן מדוע לא יימנעו המאבטחים בבתי החולים מלנקוט צעדים לאכיפת נושא הכשרות בפסח, לרבות בדרך של הערות לבאי בתי החולים בנושאי מזון וכשרותו. * בדיון קודם שהתקיים בעתירות כנגד איסור הכנסת החמץ הביעו השופטים מורת רוח מהנוהל הקיים כשלטענתם לא קיים איזון בין זכויות שומרי הכשרות לבין זכויות מי שאינם שומרי כשרות. * הרב הראשי ציין כי בסמכות משרד הבריאות להתקין תקנות או הנחיות מנהליות שיסדירו את איסור הכנסת חמץ והצגתו בבתי החולים המספקים שירות באזורים שמרבית תושביהם נמנים על הדת היהודית. "היתר להכנסת חמץ מכל סוג שהוא – עלול להפוך את בתי החולים הציבוריים במדינת ישראל במהלך ימי הפסח חסומים לכניסת יהודים שומרי מסורת". ובשל כך "עלול ציבור שומרי המסורת שהוא רוב הציבור בישראל, להימנע מלבקר בבתי החולים. ובכך יש חשש למעשה לפגיעה קשה בבריאות ובשלום הציבור"

היום, בבית המשפט הצבאי ביפו: דיון שני בעניינו של סרבן גיוס מחצרו של הרב מאיר בלוי העצור במעצר פתוח עקב התנגדותו לגיוס חרדים

היום (רביעי) בצהריים יתקיים בביהמ"ש הצבאי ביפו דיון שני בעניינו של הסרבן  שנעצר ביום שלישי שעבר לכלא הצבאי, אך בהוראת בית המשפט הצבאי שוחרר למעצר פתוח, לאחר שפרקליטו מטעם הוועדה להצלת עולם התורה העלה נימוקים משפטיים כבדי משקל, ולפיהם אין לצבא כלל סמכות לעוצרו או לזמנו לגיוס, מאחר ואינו מתייצב כלל בלשכת הגיוס מאז ביטול חוק טל. בית המשפט הצבאי לערעורים ציין כי "בשלב זה, נוכח קיומן של שאלות פרשניות כבדות משקל החייבות בחינה עובדתית ומשפטית, אין זה ראוי כי המואשם יהיה נתון במעצר ממשי בזמן בירור שאלות אלה"

פוליטי

דרמה במערכת הפוליטית: עמדת היועמ"ש כי יש למנוע ממועמד שטען כי הערבים מהווים גייס חמישי להתמודד לכנסת; ועדת הבחירות המורכבת מרוב מוחץ לימין צפויה להחליט הבוקר בנושא

היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ממליצים לוועדת הבחירות לא לאפשר למיכאל בן ארי להתמודד לכנסת ה-21 במסגרת איחוד מפלגות הימין, וזאת בעקבות התבטאויותיו נגד הערבים, "לא נעלמה מעינינו העובדה כי לא נמנעה מבן-ארי בעבר ההתמודדות לכהונה בכנסת והוא אף כיהן בה תקופה של ארבע שנים כחבר כנסת מן המניין. יחד עם זאת, כאמור לעיל, עיקר המשקל בבחינת הסוגיה דנן ניתן לראיות והתבטאויותיו של בן-ארי מן העת האחרונה כפי שפורט בהרחבה".

– בין ההתבטאויות של בן ארי שמצטט היועמ"ש בהמלצתו הם הציטוטים הבאים: "הם עושים בנו מה שהם רוצים. הם מחפשים את הצוואר שלנו. מחפשים את בנותינו. כל מי שאומר אחרת משקר. כל מי שמדבר אתכם על דו קיום מזמין את הרצח הבא". ובציטוט נוסף: "הערבים בחיפה אינם שונים בשום דבר מהערבים בעזה. במה הם שונים? שהם פה אויבים מבפנים. הם עושים כאן מלחמה נגדנו בתוך המדינה, והדבר הזה קוראים לו, יש לזה שם, קוראים לזה גיס חמישי. לערבים בחיפה קוראים גיס חמישי. צריך לקרוא לכלב הזה בשמו. הם האויבים שלנו. הם רוצים להשמיד אותנו. יש כמובן ערבים נאמנים אך אפשר לספור אותם באחוז ופחות מאחוז". בהתבטאות נוספת מהחודש שעבר אמר בן ארי כי "הנקמה תהיה שעוצמת יהודית תהיה בכנסת עם עשרה מנדטים. כשאנחנו נהיה שם הם יראו שאנחנו לא משחקים איתם כמו ליברמן. הם ימצאו עצמם בארצות המוצא והכפר שמהם יצאו יהפוך לשדה תעופה, להעיף אותם לארצות המוצא".

– מנגד, בנייר עמדה שמסר היועמ"ש לגבי פסילת הרשימות הערביות רע"ם-בל"ד וחד"ש-תע"ל טען היועמ"ש כי "חומר הראיות אינו מצדיק את קבלת העתירות, שכן לא הצטברה 'מסה ראייתית קריטית' המתחייבת לשם פסילת רשימת מועמדים". * בעתירה לפסילת רע"ם-בל"ד נקבע כי הרשימה "דוגלת בחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית ומסייעת להתנגדות הפלסטינית האלימה ולחיזבאללה, ומרבית חבריה הם תומכי טרור ואוהדי טרור".

– הבוקר תדון מליאת ועדת הבחירות המרכזית בעתירות לפסילת רשימות המפלגות הערביות ונציגי "עוצמה יהודית" בתום הדיונים יתקיימו הצבעות. אם ייפסלו רשימות או מועמדים – הנושא יעבור אוטומטית להכרעת בג"ץ.

– מליאת הוועדה היא גוף פוליטי, שמורכב מנציגי הסיעות בכנסת היוצאת. חברים בה 34 נציגי מפלגות על פי החלוקה הבאה: 8 – ליכוד, 5 – העבודה, 3 – הרשימה המשותפת, 3 – יש עתיד, 3 – כולנו, 2 – ש"ס, 2 – ישראל ביתנו, 2 – התנועה, 2 – יהדות התורה, 1 – הבית היהודי, 1 – הימין החדש, 1 – מרצ, 1 – תע"ל.

– הדיונים יחלו בשעה 9:30. תחילה ייערך דיון בפסילת רשימת עוצמה יהודית, לאחר מכן בפסילת רשימת חד"ש-תע"ל והמתמודד ד"ר עופר כסיף, ולבסוף בפסילת רע"ם-בל"ד. בכל דיון ידברו מגידי הבקשות, ישיבו נציגי הרשימות ולבסוף יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר. * נציגי מפלגת בל"ד הודיעו שיחרימו את הדיון על פסילתם בוועדת הבחירות המרכזית

סקרים: כחול-לבן במקום הראשון; גושי הימין והשמאל במאבק על הבכורה

חמישה ימים אחרי החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום על שוחד, בכפוף לשימוע, נגד ראש הממשלה, הסקרים מלמדים על מאבק צמוד בין גוש הימין לגוש השמאל. ע"פ כל הסקרים (מלבד סקר ערוץ 20) ישראל ביתנו אינה עוברת את אחוז החסימה, ואילו החרדים מהווים לשון מאזניים בין הגושים. ע"פ סקר וואלה, הימין (כולל עוצמה יהודית שצפויה להישאר באופוזיציה), מקבל 50 מנדטים, השמאל 50, החרדים 11 והערבים 9. ע"פ סקר 'החדשות12', הימין (כולל עוצמה), מקבל 46 מנדטים, השמאל 49, החרדים 11 והערבים 9. וע"פ סקר ערוץ 20 הימין (כולל עוצמה יהודית שצפויה להישאר באופוזיציה), מקבל 44 מנדטים, השמאל 49, החרדים 13 והערבים 13.

– ע"פ סקר וואלה לו הבחירות היו מתקיימות היום, זו היתה מפת המדטים המסתמנת: כחול לבן – במקום הראשון עם 36 מנדטים; הליכוד – 31; חד"ש-תע"ל – 9; העבודה – 8; איחוד מפלגות הימין – 7; יהדות התורה – 7; הימין החדש – 6; כולנו – 6; מרץ – 6; ש"ס – 4; גשר – 0; ישראל ביתנו – 0; רע"מ-בל"ד – 0

– ע"פ סקר החדשות12 לו הבחירות היו מתקיימות היום, זו היתה מפת המנדטים: כחול לבן – במקום הראשון עם 36 מנדטים; הליכוד – 30; העבודה – 9; חד"ש-תע"ל – 9; יהדות התורה – 7; איחוד מפלגות הימין – 6; ש"ס – 6; הימין החדש – 5; כולנו – 5; מרץ – 4 ;רע"מ-בל"ד – 4; גשר – 0; יחד – 0; ישראל ביתנו – 0

– ע"פ סקר הערוץ המזוהה עם בינימין נתניהו, 'ערוץ20', לו הבחירות היו מתקיימות היום, זו הייתה מפת המנדטים המסתמנת כחול לבן – במקום הראשון עם 31 מנדטים; הליכוד – 29; העבודה – 7; חד"ש-תע"ל – 9; יהדות התורה – 6; איחוד מפלגות הימין – 6; ש"ס – 5; הימין החדש – 6; כולנו – 4; מרץ – 5 :רע"מ-בל"ד – 4:; גשר – 4 ; יחד – 0: ישראל ביתנו – 4

בטחוני

ראשוני – ממשלת ישראל הודיעה למשלחת הביטחונית המצרית כי אין כל אפשרות להתחייב להביא 20 מיליון דולר לחודש לחמאס.

דבר כזה יקרה רק לאחר שיפסיק לחלוטין את צעדות השיבה, התיזוז הלילי, המשט זריקת המטענים והפרחת בלוני נפץ ותבערה.
על פי דיווחים עזתים – המסר הישראלי שהועבר לחמאס באמצעות המצרים חד וברור:

ישראל תסלים מעתה והלאה את התגובות לבלוני נפץ והשלכות המטענים בלילות , תחזור לסיכולים ממוקדים ואף תפתח במבצע צבאי נרחב באם הטרור ימשך , גם בתקופת הבחירות

ההסלמה בדרום | יום רביעי ברציפות בלוני תבערה נחתו בעוטף עזה; חיל האוויר הפציץ מתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה

יום הרביעי ברציפות: בלוני תבערה ששוגרו אתמול (שלישי) מרצועת עזה לשטח ישראל, נפלו בשלושה מוקדים באזור המועצה האזורית שער הנגב, אחד מהם ככל הנראה התפוצץ בשטח חקלאי מחוץ ליישוב באשכול. בחסדי שמים אין נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לשיגור בלוני התבערה, מטוסי קרב וכלי טיס נוספים תקפו יעדי טרור במתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה. לא דווח על נפגעים פלסטינים בתקיפה.

בניסיון למנוע הסלמה בין הצדדים: משלחת מצרית מתווכת בין ישראל לחמאס

משלחת ביטחונית של קהיר הגיעה לרצועה, על מנת לדון עם חמאס בנושא הרגיעה עם ישראל וכן בנושא הפיוס הפנים-פלסטיני. ע"פ הדיווח ב'חדשות כאן' בשם מקורות פלסטינים בחמאס הודיעו למצרים בפגישה כי אינם לא מעוניינים בהסלמה, אבל לא מוכנים שבגלל שיקולי בחירות בישראל, עזה תרעב ללחם. לדבריהם, "על ישראל לעמוד במחויבויות שלה במסגרת ההבנות שסוכמו בין הצדדים לפני כמה חודשים".

– העיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" דיווח אמש מפי מקור מצרי כי במסגרת המגעים ביקרה המשלחת המצרית בישראל במשך שלושה ימים, ונפגשה עם מספר בכירים ביניהם ראש המוסד. ב'חדשות כאן' דווח, כי המשלחת המצרית תקיים היום שיחות בישראל והיא צפויה לשוב לעזה ביממה הקרובים.

– לפי הדיווח באל-ערבי אל-ג'דיד, מפי מקורות פלסטיניים, המצרים בוחנים את מחויבות חמאס לתיווך המצרי, ובתוך כך דרשו מחמאס שלא להגיב על התקיפות האחרונות של ישראל בעזה. בנוסף, המצרים דנו עם חמאס על הכנסת הכסף הקטרי בדרך חדשה, ומעבר לשלב הבא של ההבנות, הכולל את הרחבת שטח הדיג והקלות נוספות לרצועה.

חשש להתלקחות בהר הבית: בווקף מזהירים מסגירת מתחם באב א-רחמה – "יהיו לכך השלכות חמורות שיתרחבו מעבר למסגד אל-אקצה וירושלים"

מוצעת הווקף האיסלאמי החליטה שלא להגיב לבקשת המשטרה לסגור את המקום, זאת, למרות הבהרת בית משפט השלום בירושלים כי במידה ולא תתקבל תגובה, הוא ייענה לבקשת הסגירה. בווקף האסלאמי ציינו כי "באב א-רחמה יישאר פתוח. לבית המשפט של הכיבוש הישראלי אין סמכות שיפוטית במתחם הקדוש". מועצת הווקף גם החליטה לבצע שיפוץ כללי, פנימי וחיצוני, של המתחם. לדבריו, המועצה אישרה את התכניות ההנדסיות לביצוע השיפוץ שהוגשו אליה.

– בימים האחרונים הופצו במזרח ירושלים וברשות הפלשתינית מסרים הקוראים למוסלמים להגיע בהמוניהם ליום השישי בהר הבית, למחאה מחוץ למסגד אל-אקצא בדומה למחאה שהתנהלו במקום בזמן משבר המגנומטרים.

– חבר מועצת הווקף חאתם עבד אל-קאדר אמר כי הווקף ממשיך במגעים עם ירדן כדי להפעיל לחץ ערבי ובינלאומי על מנת לרסן את כוח ישראל במסגד אל-אקצה. "לא נקבל מחדש את סגירת המתחם, ואנו מזהירים את ישראל מסגירתו בכוח שכן יהיו לכך השלכות חמורות שיתרחבו מעבר למסגד אל-אקצה וירושלים".

– במקביל, שר החוץ הטורקי טוען כי "טורקיה היא המדינה המוסלמית היחידה שיכולה להגן על העיר ירושלים ואתריה הקדושים", לדבריו, "כולם מפחדים מארה"ב ומישראל".

מדיני

דיווח: האו"ם יעביר את דוח המועצה לזכויות אדם נגד ישראל להאג

האתר "אינדיפנדנט ערביה" מדווח כי, מליאת האו"ם צפויה לאמץ בעוד פחות משבועיים את דוח המועצה לזכויות אדם של האו"ם, הגורסת כי ישראל ביצע פשעי מלחמה כלפי הפלסטינים במסגרת "צעדות השיבה ושבירת המצור" ברצועת עזה. ע"פ הדיווח הדו"ח יועבר גם אל הזרוע המשפטית של בית הדין הפלילי בהאג, בכדי שתדון בעניין ותפתוח בחקירה. בישראל דוחים את ההאשמות

האו"ם דחה את פרסום "הרשימה השחורה" נגד חברות ישראליות הפועלות במזרח ירושלים בגדה ובגולן

הנציבה החדשה לזכויות אדם באו"ם, הודיעה על דחיית פרסום "הרשימה השחורה" של חברות ישראליות וזרות הפועלות בהתנחלויות בגדה המערבית ובמזרח ירושלים. לדבריה מאז כניסתה לתפקיד לפני חצי שנה, היא בחנה את סוגיית "הרשימה שחורה" והוסיפה כי "אני מחוייבת לפרסם את הרשימה והמשרד שלי יקדיש לכך תשומת לב במטרה לסיים את בחינת הנושא בחודשים הקרובים".

    דיווחים בארה"ב: מזכיר המדינה האמריקני יבקר בישראל בשבוע הבא * כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים כי מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו צפוי לקיים מסע דילוגים במזרח התיכון, בו הוא צפוי לבקר בישראל. בנוסף לישראל פומפאו צפוי להגיע גם ללבנון ולכווית. * . דובר משרד החוץ בארה"ב אמר כי "הנסיעה אינה מסר לקראת הבחירות, אנו לא מתערבים בפוליטיקה פנימית".

חוץ

המתיחות בין המעצמות הגרעיניות נמשך: הצי של פקיסטן טוען כי שיגר מסרי אזהרה לצוללת הודית

הצי הפקיסטני מסר אתמול (שלישי) כי הוא זיהה ושלח אזהרות לצוללת הודית שהתקרבה למים הטריטוריאליים של המדינה בים הערבי שלא לחדור לשטחה. חיל הים הפקיסטני מסר בהצהרה כי הצוללת ההודית לא הותקפה כחלק מ"מדיניות השלום" של אסלאמאבאד, הרוצה להפחית את המתיחות עם שכנתה הגרעינית. בהודו הכחישו את הטענות. * זוהי התקרית הראשונה מסוגה מאז 2016, כשגם אז אמרה פקיסטן כי היא "הדפה" צוללת הודית ממימיה הטריטוריאליים.

בריטניה: חשד לניסיון פיגוע טרור משולב בלונדון הבירה; אותרו שלוש מעטפות נפץ שנשלחו מאירלנד

חשד לניסיון פיגוע טרור משולב ברחבי לונדון: במהלך יום האתמול (שלישי) התקבלו במשטרת לונדון דיווחים שונים על חפצים חשודים שנמצאו בתחנת ווטרלו, בנמל התעופה לונדון סיטי ובבניין משרדים בסמוך לשדה התעופה היתרו. מהמשטרה נמסר כי אותרו שלוש חבילות דואר בגודל A4, שלפי בדיקה ראשונית של מומחי החבלה מכילות "מטעני נפץ מאולתרים". * שעות לאחר גילוי מעטפות הנפץ, פרסמה רשת "סקי ניוז" הבריטית שהבולים שהוצמדו להן – מקורם מאירלנד. המשטרה האירית הודיעה שתסייע לחקירה.

דיווח: המתיחות בין מלך סעודיה לבנו יורש העצר גוברת; בעת שביקר במצרים החליף המלך את כל צוות האבטחה שלו מחשד כי הם נאמנים ליורש העצר

המתיחות בין מלך סעודיה, סלמאן, לבין יורש העצר, מוחמד בן סלמאן, הולכת וגוברת. זאת בעקבות מחלוקת בשורה של סוגיות הקשורות למדיניות החוץ של סעודיה, בהן המלחמה בתימן. כך דיווח אתמול הגרדיאן הבריטי. ע"פ הדיווח, בשל חשש ממהלך נגדו מתוך הממלכה, ומהחשש כי צוות האבטחה שנלח עם המלך למצרים נאמן ליורש העצר הסעודי, צוות אבטחה של 30 מנאמניו של המלך סלמאן במשרד הפנים הוטס למצרים כדי להחליף את צוות האבטחה שהגיע עמו לשם מלכתחילה. עוד דווח כי יועציו של המלך סילקו איש אבטחה מצרי ששמר עליו.

אחרי כשלון הפסגה עם טראמפ: קוריאה הצפונית מקימה מחדש אתר שיגור טילים שפירקה בעבר

שירות המודיעין של דרום קוריאה זיהו סימנים לכך שקוריאה הצפונית מקימה מחדש אתר שיגור טילים שפירקה בעבר. כך דיווח אתמול (שלישי) סוכנות הידיעות הדרום-קוריאנית Yonhap. לפי הדיווח, גג ודלת הותקנו מחדש במתקן. * בתדרוך בשירות המודיעין אמרו כי "המידע שיש לארה"ב הוא זהה לשלנו".

– היועץ לביטחון לאומי של הנשיא טראמפ הבהיר כי "אם קוריאה הצפונית לא תחסל את תכנית הגרעין שלה נחריף את העיצומים הכלכליים המוטלים עליה"

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן