Skip to content

שירות חדש של שגריר: "שגריר בקליק"

אין צורך להתקשר ולהמתין לשירות טלפוני מנויי החברה יקבלו לינק להזמנת שירות דרך הסלולר אשר יאפשר להזמין שירותי דרך ולבדוק צפי הגעה און-ליין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת שגריר שירותי רכב, מדווחת על כניסתה לעולם המובייל והשקת שירות חדש ראשון מסוגו בישראל למנויי החברה.  השירות החדש יאפשר ללקוחות אשר מתקשרים להזמין ניידת שירות או גרירה לקבל קישור (לינק) למכשיר הסלולרי שלהם במקום להמתין על הקו.  לאחר הזדהות ראשונית יתבקש הלקוח להקליד את מהות התקלה, יקבל אפשרות עזרה במקום באמצעות שאלות הכוונה, מיקומו יאותר בצורה אוטומטית או באמצעות הקלדה ולאחר השלמת פרטים כגון האם ימתין או ישאיר מפתחות תשלח אליו ניידת שירות או גרר. כל זאת באמצעות מעקב און ליין לזמן הגעה מדויק עד להגעת השירות. בנוסף, במקרה תאונה יוכל הלקוח בהכוונת האפליקציה להעלות נתונים נוספים, לתעד את התאונה, לצלם תמונות ולשתפם עם מוקד השירות של שגריר.

קישור לשירות

לדברי דוד מיכאל מנכ"ל שגריר " זמן ההמתנה לשירות הוא אחד מהדברים אשר גורמים לחוסר וודאות של הלקוחות. מנתוני שגריר כ 40% מהשיחות למוקד השירות הינן שיחות חוזרות דבר אשר מייצר לחץ מיותר. מעתה אנו מנגישים באופן שקוף את כל המידע כשהשירות החדש מעניק שקט נפשי ללקוחות, מוריד את סף החרדה ומאפשר לדעת בדיוק תוך כמה זמן יגיע איש השירות באמצעות ה"טרקר", תקלה ברכב תמיד קורת בזמן הכי לא מתאים ועוצרת את מהלך החיים המתוכנן ואנו בשגריר עושים כל מאמץ כדי לעזור ללקוחותינו לחזור לשגרה במהרה." הוסיף מיכאל.

קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, שירותים לדירה, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הבת, קאר2גו ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים. ביוני 2016 חולקה שגריר כדיבידנד בעין לבעלי מניות פוינטר והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן