Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 06 במאי, 2019

המפץ הגדול 11, הצליבה, ג'יינגנטו והדינוזאורים, סיפורים של ברווזים 2, 11 2, ילדי דעא"ש, תעסיקו אותי 2, רגעי הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, סנדקי הכדורגל, חיים אחרים, ולנטינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המפץ הגדול 11 | 11 The Big Bang Theory, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 28 באוקטובר, 2017, בשעה 19:05, בערוץ Yes Comedy

ג'ייגנטו והדינוזאורים | Gigantosaurus, סלקום TV

מאזו, טייני, ביל, ורוקי הם ארבעה דינוזאורים צעירים החוקרים עולם פרה-היסטורי מלא הרפתקאות, בו התעלומה הגדולה מכל היא ג'ייגנטוזאורוס, הדינוזאור הגדול והקשוח ביותר שמישהו אי פעם ראה!

סיפורים של ברווזים 2 | Duck Tales 2, סלקום TV

האחיינים של דונלד דק חוזרים לעונה שנייה. 

11 2 | 2 Once, סלקום TV

סדרת דיסני אודות קבוצת הכדורגל חוזרת בעונה חדשה.

21:30 הצליבה | The Crucifixion, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:55 ילדי דעא"ש | Children of Jihad, Ticking Time Bombs, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בשעה שסוריה נכבשה על ידי ארגון הטרור האסלאמי דעא"ש, קרבות אימים נערכים בשטחה מדי יום – המדינה האיסלאמית אל מול המורדים הכורדים. אך האם מישהו עצר לחשוב מה בנוגע לילדיהם של לוחמי דעא"ש? בין אם הגיעו אל סוריה בצעירותם או שנולדו שם, מי אמור לדאוג להם במידה והוריהם יהרגו במהלך הלחימה? האם מדינות המערב הדמוקרטיות ערוכות לחזרתם? זהו מקבץ של סיפורים מעוררי מחשבה של ילדים ומבוגרים שנמשו מתוך גיהינום הקרבות והועברו למדינות זרות שלא ראו מעולם או שמא נכלאו ונאסרו בחשד למעורבות בדעא"ש. כל אחד וסיפורו. צרפת, 2018.

22:00 תעסיקו אותי 2 | Employable Me 2, ערוץ הבריאות

מעסיקים תמיד אומרים שהם מחפשים מועמדים שחושבים אחרת. אבל עד כמה הם באמת מתכוונים לכך? בעונה זו עוקבים לאחר קבוצה של אנשים עם הפרעות פיזיות שונות, המבקשים להשתלב בשוק העבודה. לכל אחד מהם כישרון ייחודי והיכולת להכניס יצירתיות וחדשנות אמתית למקום העבודה. בין היתר אנדי – גבר בן 52 שחווה שבץ עקב הליך רפואי שגרתי, ומבקש להוסיף ולפרנס את משפחתו; מארב בן ה-20 הסובל מליקוי ראייה מולד; דניאל, שבגיל 22 איבד את שתי רגליו בתאונת דרכים; ואריקה, שבגיל 32 אובחנה כלוקה בתסמונת אספרגר. בעזרת מדענים מובילים הם יחשפו את יכולותיהם הייחודיות ויילחמו כדי להוכיח למעסיקים כיצד השונות שלהם יכולה בעצם להיות כוח.

22:30 רגעי הכדורגל הגדולים בהיסטוריה | Football's Greatest Moments, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה מגוללת את סיפור הנבחרות והכדורגלנים בתולדות הגביע העולמי, שכישורים והישגיהם מתעלים מעבר לענף עצמו, ומייצגים משהו גדול הרבה עבור מעריצים ואנשים מן היישוב באותה מידה. כל פרק בסדרה מתמקד בסיפורים המרתקים שמאחורי הרגעים הבולטים בתולדות טורניר המונדיאל בעשורים האחרונים. בסדרה מתראיינים מיטב כדורגלני העבר הגדולים בהיסטוריה.

23:15 סנדקי הכדורגל | Football Godfathers, ערוץ ההיסטוריה

מנג'רים של מועדוני כדורגל הם הרבה יותר מאשר רק מוטיבטורים. הם אמנים בעלי מטען עצום של כדורגל בכל תא בגופם, שיכולים לייצר קסמים אך מצד שני לחרב את הקבוצות עליהם הם מופקדים. הסדרה מגוללת את סיפורם של כמה מהמנג'רים הגדולים בתולדות הענף: סוון גוראן אריקסון, לואיס ואן חאל, קלאודיו ראניירי, רוי הודג'סון ו-ז'ראר הוייה. כל פרק בסדרה לוקח את הצופים מכר הדשא אל חדרי ההלבשה ומעבר להם, ומעניק מבט בלעדי ואינטימי אל מאחורי הקלעים במטרה לבחון מה מניע כל אחד מהם, מה דוחף אותם אל אורות הזרקורים וגורם לחשוק בתהילה, וכיצד הם ממשיכים עד לשנות את פני הכדורגל עד היום. הדמויות הגדולות מן החיים הללו, חושפות לראשונה את צפונות לבם בראיונות אחד על אחד עם פרשן הכדורגל של סקיי ספורטס, ג'ף שריבס.

חיים אחרים | Abyss, נטפליקס | Netflix

סדרת מדע בדיוני קוריאנית. צ'ה מין וגו סה-יאון מוצאים את מותם בטרם עת, בשני אירועים שונים. להפתעתם, כל אחד מהם חוזר לחיים בגוף חדש ובלתי מוכר.

ולנטינו | Valentino, נטפליקס | Netflix

אין פרטים נוספים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן