Skip to content

אקס משתתפת באח הגדול: אף פעם לא ראיתי שוטר נורמלי….זה תימני קטן שנראה כמו התחת

משתתפת ריאליטי לפני כ-9 שנים, נקלטה כשהיא נוהגת עם טלפון בידה. קבלה קנס ונקודות והעלתה סרטון זועם ומגדף ברשת. המשטרה לא נותרה חייבת והגיבה כי המשטרה רואה בחומרה רבה את הדברים ושומרת לעצמה את הזכות לפעול...הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי". גרנר למגפון: אני מתנצלת, דיברתי מתוך כעס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחת ממשתתפות הריאליטי "האח הגדול בעונה השלישית 2010, ככל הנראה הרשתה לעצמה יותר מידי בסרטון שהעלתה היום באינסטגרם ובו גדפה שוטר תנועה שקנס אותה הבוקר (יום ראשון) לאחר שהיא נחזתה משוחחת עם טלפון בידה כשהיא נוהגת בכביש 471 . ליהיא גרינר, הנהגת קיבלה דו"ח תנועה, 8 נקודות חובה וקנס על סך 1000 ₪.

להיא גרינר (צילום מסך מהסרטון הזועם)
להיא גרינר (צילום מסך מהסרטון הזועם)

גרינר כעסה, הגיבה וצילמה עצמה בסרטון זועם שהעלתה לרשת. משטרת ישראל לא נותרה חייבת ופרסמה תגובה בה נאמר שהמשטרה לא תסבול דידופים וקללות כנגד שוטרים שעושים  עבודתם נאמנה אוכפים חוק ושומרים על שלום הציבור וביטחונו. המשטרה כך נאמר שומרת לעצמה לפעול נגד גרינק במישור הפלילי ו/או האזרחי.

"אנשים הזויים, למה שוטרים במדינה הזאת דפוקים, למה? מאיפה הם מקבלים את ההכשרה שלהם, למה משעמם להם, למה הם אנשים בדיחה? המשטרה פה היא בדיחה", פתחה גרינר את רצף הסטוריז הזועם. והמשיכה ברצף קללות:  "אף פעם לא ראיתי שוטר נורמלי שאפשר להיות ממנו בלחץ. זה תימני קטן שנראה כמו התחת שלי, רושם לי עכשיו דו"ח, הייתי בטלפון עם הספיקר, יש לי מערכת באוטו, הייתי בפקק והמניאק מאחוריי רושם לי דו"ח כי משעמם לו, הוא מעשן סיגריה, אלה השוטרים במדינה, בן זונה. זה פשוט לא ייאמן".


הסרטון שהעלתה גרינר לאינסטגרם

משטרת ישראל לא נותרה אדישה ומסרה למגפון תגובה זועמת לא פחות בה נאמר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הדברים ושומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל הכלים החוקיים, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. המשטרה לא תעמוד מן הצד אל מול אמירות בלתי ניסבלות ובלתי ראויות, כנגד שוטרים שעושים  עבודתם נאמנה אוכפים חוק ושומרים על שלום הציבור וביטחונו".  את תגובתה של גרנר לדברים אלו, לא ניתן היה להשיג עד לפרסום ידיעה זו.
מאוחר יותר אחרי חצות, מסרה גרינר כי היא מצטערת על כך שדיברה מתוך כעס. "השוטר לא נתן לי לדבר. הטלפון היה כבוי והמסך שחור והראתי לו, אבל לא היה אכפת לו. אני חושבת שבגלל שזיהה אותי ואני דמות מפורסמת, החליט לתת לי דו"ח. אבל כמה דקות אחרי כן, עשיתי שטות ומחקתי את הסרטון, אבכל זה ההיה מאוחר מידי. זה כבר רץ ברשת" אמרה גרינר למגפון והוסיפה: "אני גם בהריון וגם היה חם אז התפרצתי ואחרי כן הבנתי שדיברתי כמו אדיוטיית, אבל זה ההיה מתוך כעס ועל זה אני מתנצלת"
גרינר סיפרה שהתנצלה בתוכנית הצינור והבוקר תופיע בתכנית חדשות בוקר ותתנצל שוב.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן