Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 23 בנובמבר, 2019

ספיידרמן: ממד העכביש, נעילה על-טבעית, נקודת שיוויון 2, ערי טרף, ליידי טיטי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 ספיידרמן: ממד העכביש | Spider-Man: Into The Spider-Verse, ערוץ Yes5 + בשעה 13:00 בערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 18 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 נעילה על-טבעית | Paranormal Lockdown, ערוץ Travel Channel

סדרה שמותחת את הגבולות של חקירות העל-טבעי, ועוקבת אחר ניק גרוף, כוכב העל-טבעי, ו-קטרינה ויידמן, ציידת הרוחות המשופשפת, בעודם כולאים את עצמם במקומות המבעיתים ביותר באמריקה למשך 72 שעות רצופות חסרות תקדים. השניים גרים במקומות רדופי רוחות ומאמינים שככל שיישארו שם יותר זמן, כך הרוחות ינסו יותר לתקשר איתם והם יוכלו לאסוף יותר מידע על הלא-נודע. מבית מבודד עם עבר אפל באזור הכפרי של ניו יורק, ועד לבית משוגעים נטוש במערב וירג'יניה, ניק וצוות ההפקה הקטן שלו יוצאים להרפתקאות במקומות שאף צוות לא העז להגיע אליהם לפני כן. באמצעות מצלמות חדשניות בעלות רזולוציה גבוהה, וטכנולוגיה על-טבעית שמעולם לא נראתה לפני כן, הם אוספים תמונות וקולות חדשים ומפתיעים. אבל למשימה נלווים סיכונים: בודדים, מותשים ושבורים נפשית, הם יהיו חשופים לכל מה שעלול לחכות להם שם.

22:00 נקודת שוויון 2 | The Equalizer 2, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 21 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 ערי טרף | Mortal Engines, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 07 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 ליידי טיטי | Lady Tity Sings the Blues, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

וורקו הוא מוזיקאי כושל ממוצא אתיופי, בן 27, שחי בתל אביב ומסתבך עם השוק האפור. הוא בורח אל שכונת נרקיסים בבית שמש בה גדל, ומוצא עבודה במתנ"ס הקהילתי בתור בחורה פרובוקטיבית וחצופה העונה לשם טיטי, כשהמשימה שלו היא לגייס נשים אתיופיות לסדנת העצמה נשית: 'להיות אישה'. הוא נוחל הצלחה גדולה במסגרת עבודתו במתנ"ס, הופך למנהיגת הנשים ולתקוותן. מרגע הפיכתו לאשה, הוא מזדהה לחלוטין עם הצד הנשי שלו. ואין לו רצון להיפרד מטיטי. משחק: צביקה היזקיאס, אלזה עלמו. בימוי: אסתי עלמו וקסלר. ישראל, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן