Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (26.12.19)

קרם לחות שנלחם בעייפות, ג'ל שנלחם בחיידקים ותה שנלחם בקור הם בין חמשת המוצרים אותם ניסינו השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ויסוצקי: סיידר בטעם תפוח וקינמון

 

המוצר החדש הוא חלק מסדרה חדשה יחסית של היצרנית הוותיקה. מדובר במארז של מנות, כאשר כל מנה מורכבת משני שקיקים: באחד יש את התיון עצמו ובשני ישנה תוספת של פירות יבשים, אותם מוסיפים לתה כדי להעשיר את הטעם. הם גם ניתנים לאכילה, כמובן. המוצר החדש מצטרף לשלושה ותיקים יותר, והוא משלב מגוון של מרכיבים, שהתפוח והקינמון הם רק שניים מהם. אין זה משהו ייחודי לסדרה הזו ובכל מקרה הטעם הסופי הוא אכן שילוב מוצלח של תפוח וקינמון. אם אתם מאוהבי סיידר חם ואלכוהולי, תוסיפו לכוס התה את האלכוהול המועדף עליכם (יין אדום מומלץ).

 

19.9-25.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

 

צילום: סטודיו מרחב

 

 

L'ORÉAL PARIS: Hydra Energetic לגבר

 

המוצר החדש הוא חלק מליין המוצרים לגבר, EXPERT L'ORÉAL MEN, אשר רק באחרונה הגיע לישראל. המוצר החדש הוא קרם לחות המיועד לבני 25-45. לשם כך שילבו בפורמולה שלו תמצית גווארנה ונגזרת של ויטמין C, עם הבטחה לטפל בחמישה סימנים של עייפור על העור: גוון עור עמום, עיגולים שחורים, איבוד גמישות העור, תווי פנים עייפות ועור מחוספס. אחרי כמה שבועות של שימוש בקרם, ראינו שיפור קל. בבסיס הוא קרם עם מרקם נעים שנספג בקלות בעור. בכל הקשור ללחות שיש בו, הוא יהיה טוב לבעלי עור רגיל או מעורב, אך הוא לא יספק באותה המידה את בעלי העור היבש. הוא תרם לשיפור בגוון של העור ובמידת החיוניות שלו, אבל סימנים בולטים כמו עיגולים שחורים או חוסר גמישות נותרו כשהיו. מעבר לכל זה, הוא משמש בהצלחה גם כקרם לאחר גילוח.

 

49.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 

קוסמופארם: ג'ל ניקוי ידיים עם 70% אלכוהול

 

כחלק מהמותג סנו מדיק השיקה החברה ג'ל ניקוי ידיים חדש. הג'ל מכיל, כאמור, 70% אלכוהול, והוא נמכר במארזים שונים בגודלם וגם בניחוחות שונים: פרחוני עדין, ליים או "בריזה", מילת תואר לא לגמרי מובנת מאחר ובריזה היא סוג של רוח. הג'ל שניסינו עשה את עבודת החיטוי שלו טוב, עד כמה שאנו כצרכנים יכולים לבחון זאת. הניחוח של הליים הפתיע אותנו לטובה, והבקבוקים השונים היו נוחים.

 

9.9-30.9 שקלים ל-29-300 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

 

צילום: דני לרנר

 

 

חקלאי גרנות: אבוקדו גרנות

 

החברה, המרכזת את הפעילות החקלאית ב-43 קיבוצים ומושבים שיתופיים, החלה למתג את האבוקדו הגדל במקומות אלו תחת המותג שלה. בחברה מבטיחים כי זנים שונים ישווקו לאורך השנה, ובעיקר אבוקדו מסוג אטינגר, הנחשב לטעים ביותר. האבוקדו ישווק באריזת רשת של שני ק"ג. זה שקיבלנו לטעימה היה מהטובים שטעמנו לאורך השנים, והוא הצטיין בדבר נוסף: הוא הבשיל בהדרגתיות.

 

9.9-12.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

 

צילום: מעין עופר

 

 

כדאי לדעת

 

 

 

שיתוף פעולה בין בנק הפועלים לבין דומינו'ס פיצה מאפשר ללקוחות החברה לשלם מעתה באמצעות האפליקציה של הבנק, bit. באפליקציה יכול להשתמש כל אחד, גם אם אין לו חשבון בבנק הפועלים, כאשר החיוב יורד בפועל מכרטיס האשראי של הלקוח. שיתוף פעולה זה הוא מהלך מבורך אך גם מפתיע, שכן בשלב זה האפליקציה מיועדת לשימוש בין אנשים פרטיים בלבד; ביטוי לכוונה הברורה של הבנק לקבל אישור להפעיל אותה גם בעת שימוש בין אנשים לעסקים. לרגל השקת שיתוף הפעולה אפשר להזמין באפליקציה או באתר של הרשת שתי פיצות משפחתיות ב-80 שקלים כולל משלוח.


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן