Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

בושם של פרוזן 2 לילדות, טאג'ין להכנת תבשילים, טישו משופר למבוגרים וחיתולים משופרים לתינוקות הם המוצרים אותם בחנו השבוע. וכדאי להכיר את בקבוק החדש של פפסי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ARCOSTEEL: טאג'ין

בהנחה שהבית שלכם נשאר יבש ואתם לא מתכוונים לצאת ממנו, ימי החורף הם זמן מצוין להכין תבשילים מסוגים שונים. לאחרונה ניסינו לטובת העניין את הסיר הזה, שמקורו בצפון אפריקה, והחברה משווקת אותו כחלק מסדרת Multi Cook. כיאה לצאצאים של יוצאי אירופה ומרכז אמריקה אין לנו הכרות מוקדמת איתו, אבל סקרנות – כן. הטאג'ין של החברה עשוי משילוב של פורצלן אש עם טרה קוטה, כלומר קרמיקה עשויה חרס. המשמעות היא עמידות בפני טמפרטורות חום גבוהות, כך שניתן להשתמש בו גם על כיריים (למעט אינדוקציה) ובתנור הפועל עד 220 מעלות. התבשילים שהכנו בו באחרונה יצאו מצוינים ולא רק בזכות יכולות הבישול שלנו: הסיר סיפק פיזור חום אחיד וטוב, והאוכל קיבל בזכותו ארומה מיוחדת. עוד כדאי לדעת: נפח של 1.5 ליטר, קל לניקוי כמובטח, אפשר להגישו ישירות לשולחן, והוא נמכר בצבע טבעי, שחור או לבן.

199 שקלים. להשיג ברשת Arcosteel Kitchen.

צילום: ארקוסטיל

 

קימברלי קלארק: קלינקס לושן

בדיוק כשהתחיל להיות קר השיקה החברה את הגרסה החדשה של הטישו הזה. אנו מכירים אותו מהעבר – בכל פעם שמישהו אצלנו בבית הופך להיות מנוזל אנו רוכשים כמה יחידות, שכן הטישו הזה מונע מהאף להיות אדום ומגורה, גם אם משתמשים בו במידה רבה. האריזה של המוצר השתנתה, ובתוכו תמצאו טישו המורכב משלוש שכבות ובהן מעט קרם לחות, אלוורה וויטמין E. גם הפעם הוא עזר לנו לחצות צינון ללא גירוי. המוצר נמכר באריזה של 75 או 120 יחידות.

4.9-21.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: קלינקס חו"ל

 

אייר-ואל: בושם Frozen 2

היצרנית של כל הבשמים הממותגים של דיסני השיקה את הבושם שמלווה את הסרט פרוזן השני. למעשה מדובר בהשקה של שני מוצרים – בושם ובודי מיסט – המותאמים שניהם לילדות קטנות. כצפוי, אנה ואלזה מופיעות על המוצר, כאשר הבושם משלב ניחוח של ליצ'י, תמציות הדרים ולימון. הילדה שקיבלה אותו, כך היה נראה, יותר התלהבה מאנה ואלזה, אבל גם את הניחוח היא אהבה.

45 שקלים ל-30 מ"ל בושם או 200 מ"ל בודי מיסט. להשיג בסופר-פארם, טויס אר אס, הפנינג והפיראט האדום.

צילום: אלון גנון

 

פרוקטר אנד גמבל: פמפרס בייבי דריי

החברה השיקה את הגרסה החדשה שלה לחיתולים, שמבטיח אפס דליפות, מהירות ספיגה גבוהה יותר ובהתאם גם יובש גדול יותר. למרות כל זה, בפעם הראשונה בה השתמשנו בחיתולים האלה היתה דליפה. אבל הפעם הזו היתה, כפי הנראה, באשמתנו: החל מהפעם השנייה היינו יותר בתשומת לב לפעולת הסגירה והדליפה הראשונה לא חזרה על עצמה. מעבר לכך החיתול עשה את עבודתו כהלכה, גם אם לא חווינו מידת מיוחדת של ספיגה או יובש.

16.95-53.9 שקלים, המשחיר משתנה בהתאם למידה ולמספר היחידות ולנקודת המכירה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

 

המוצר שאתם רואים בתמונה אינו נמכר כעת בחנויות. אם המהלכים של הבעלים יתנהלו בהצלחה, אז הוא יימכר לחברות משקאות, שישלבו אותו במוצרים שלהן בעתיד. למרות זאת כדאי להכיר את הפטנט החדש, שנהגה בישראל ונרשם עד כה ב-58 מדינות בעולם. שמו הוא Bakbuk והעומד מאחוריו הוא מוריס אמסלם, מנכ"ל חברת ECOAMS PLANET. הפטנט מבוסס על גומייה אלסטית מיוחדת המתלבשת על בקבוק מפלסטיק, ומסייעת לכווץ אותו באופן משמעותי. כך הנפח שלו קטן ב-80%, והוא תופס פחות מקום – בשינוע, באחסון ובמפעל המחזור.

צילום: אקואמס פלאנט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן