Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 05 במרץ, 2020

פולארויד | Polaroid, סלקום TV אימה. מתבודדת בבית הספר התיכון מוצאת מצלמת פולארויד וינטאז' המחזיקה סודות אפלים ומסתוריים. עד מהרה היא מבינה שמי שמצטלם על ידה פוגש מוות טרגי בטרם עת. שחקנים: קת'רין פרסקוט, מדליין פטש, טיילר יאנג. במאי: לארס קלווברג. 88 דקות, ארה"ב, 2019. שכנים | Neighbors, סלקום TV   קומדיה מקורית, המתארת את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פולארויד | Polaroid, סלקום TV

אימה. מתבודדת בבית הספר התיכון מוצאת מצלמת פולארויד וינטאז' המחזיקה סודות אפלים ומסתוריים. עד מהרה היא מבינה שמי שמצטלם על ידה פוגש מוות טרגי בטרם עת. שחקנים: קת'רין פרסקוט, מדליין פטש, טיילר יאנג. במאי: לארס קלווברג. 88 דקות, ארה"ב, 2019.

שכנים | Neighbors, סלקום TV

 

קומדיה מקורית, המתארת את קורותיו של זוג צעיר שחייו משתנים לאחר הולדת בתו ועם המעבר של אחוות קולג' פרועה למגורים סמוכים אליו. סת' רוגן ו-רוז ביירן הם מק וקלי, זוג הורים טריים. השניים מגיעים להסכם עם טדי, מנהיג האחווה (זק אפרון) – הם יוכלו לצלצל אליו ישירות אם הרעש מבית האחווה יטריד את מנוחתם. אחרי שורה של התקלות, כשהזוג מנסה לחבל במסיבות הפרועות של שכניו החרמנים, טדי וחבורתו לא טומנים את ידם בצלחת ומשיבים במתיחות ממזריות ויצירתיות. בימוי: ניקולס סטולר. ארה"ב, 2014.

אסון מהלך | Trainwreck, סלקום TV

הסרט הראשון ש-ג'אד אפאטו מביים שהוא לא כתב, על התסריט אחראית איימי שומר. איימי היא כתבת במגזין גברים שלא מאמינה בקשר רציני אלא בעיקר בכמויות רבות של אלכוהול והרבה סקס מזדמן. היא מקבלת משימה לראיין את הרופא שמטפל בספורטאים המפורסמים בעולם. כמובן שאין לה כל עניין לא בספורט וגם לא במיוחד ברופא החנון, אבל הוא מוצא עניין בה ומנסה לשנות את דעתה הנחרצת על אהבה ומערכות יחסים. שחקנים: איימי שומר, ביל היידר ("SNL"), טילדה סווינטון. ארה"ב, 2015.

זומבים 2 | Zombies 2, סלקום TV

סרט קומי-מוזיקלי לנוער, המשך לסרט משנת 2018. תיכון 'רגיל' עם זומבים, אנשי זאב, מסיבות ורומנטיקה. במאי: פול הואן. ארה"ב, 2020.

סקין טוק, ערוץ Hot VOD                                               

הקוסמטיקאית של הסלבס, קרן ברטוב, מארחת את הלקוחות שלה לראיון ללא מסיכות, תוך טיפול לפנים ולנשמה. יחד הם  ידברו על החיים, קריירה, משפחה, זוגיות, משברי גיל, דימוי גוף, הצלחה, חלומות ועוד.

האויבים הכי טוביםThe Best of Enemies, ערוץ Yes VOD

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי בכיכובם של טראג'י פ. הנסון ("אימפריה") ו-סאם רוקוול. בשנת 1971 בצפון קרוליינה הבוערת מגזענות, פעילה לזכויות האדם אן אטווטר יוצאת למלחמה נגד פעיל הקו קלוקס קלאן בנושא שילוב ילדים אפרו אמריקנים בבית ספר שבהם לומדים ילדים לבנים. בימוי: רובין ביסל. ארה"ב, 2019.

ואן גוך: בשערי הנצח | At Eternity's Gate, ערוץ Yes VOD

דרמה. צלילה אל תוך עולמו, יצירתו ותודעתו של אחד מגדולי האמנים בכל הזמנים, וינסנט ואן גוך, שעל אף חייו רצופי הסבל, הצליח לייצר עבודות מעוררות השראה. עם: ווילם דפו, אוסקר אייזק. בימוי: ג'וליאן שנאבל. אנגליה, 2018.

רוקי: הסיפור האמיתי | Chuck | The Bleeder, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה המבוססת על חייו של צ'אק וופנר, המתאגרף שהיווה השראה לסדרת הסרטים המצליחה "רוקי". וופנר, סוחר אלכוהול, שרד 15 סיבובים בקרב צמוד עם המתאגרף האגדי, מוחמד עלי. את הקרבות הקשים ביותר של חייו הוא ניהל בעיקר מאחורי הקלעים – עם התמכרויות לסמים ואלכוהול, לילות פרועים עם נשים, רגעי הצלחה מסחררים ונקודות שפל שקשה מאוד להתרומם מהן. עם: ליב שרייבר, אליזבת מוס. בימוי: פיליפ פלרדו. 2016.

ווילי – מהיר וחייכני | Wheely, ערוץ Yes VOD

אנימציה לכל המשפחה. ווילי הוא רכב מונית, אך בתוכו פועם מנוע של מכונית מרוץ. בעזרת חבריו הוא יוצא להרפתקה כדי לחלץ את אהובת לבו בלה, מכונית אדומה ויפהפייה שנחטפה על ידי כנופיית משאיות. מלזיה, 2018.

22:00 גם השמש היא כוכב | The Sun is Also a Star, ערוץ Hot Cinema

מבוסס על רב מכר עולמי. סטודנט רומנטיקן בשם דניאל ביי ונטשה קינגסלי הפרגמטיסטית, ילידת ג'מייקה, נפגשים ומתאהבים במהלך יום קסום אחד ברחבי ניו יורק. כאשר נותרו רק שעות בודדות במה שכנראה יהיה יומה האחרון של נטשה ומשפחתה בארצות הברית, היא נאבקת בניסיון הגירוש של משפחתה ובמקביל מתמודדת עם ניצוצות האהבה שהיא חשה כלפי דניאל, אשר עובד קשה מאוד בכדי להוכיח לה שהם נועדו אחד לשני. שחקנים: יארה שהידי, צ'ארלס מלטון, ג'ון לגוויזאמו. במאי: ריי רוסו יאנג. ארה"ב, 2019.

קסטלווניה 3 | 3 Castlevania, נטפליקס | Netflix

עונה 3 לסדרת האנימה. צייד ערפדים נאבק להציל עיר נצורה מפני צבא של חיות מסתוריות הנשלטות בידי דרקולה בכבודו ובעצמו. בהשראת משחקי הוידאו הקלאסיים.

הרפתקאות בים הקטן: חג הצבעים | Mighty Little Bheem: Festival of Colors, נטפליקס | Netflix

סדרת מונפשת לילדים מהודו. בייבי בים מזמין אותכם להולי – הילולת פסטיבל האביב – ולהצטרף אליו למופעי במה מפתיעים שכוללים התזת צבעים עם חברים.

אין שם עברי | Tootsies & The Fake, נטפליקס | Netflix

סרט להטב"קי קומי מתאילנד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן