Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 17 במרץ, 2020

מסמכי פנמה, הקנוניה נגד אמריקה, הכל אמת, ברט קריישר: הי ילד גדול, שון כבשון: הרפתקאות במוסי בוטום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מסמכי פנמה | Panama Papers, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור הדלפת 'מסמכי פנמה', שחשפו את שערוריית השחיתות הנרחבת ביותר בהיסטוריה. ב-2015 הדליף אלמוני 11.5 מיליון מסמכים חסויים של חברת עורכי הדין 'מוסאק-פונסקה' מפנמה. חברת עורכי הדין התמחתה ביצירת חברות offshore (שנפתחות מחוץ למדינה בה חי הבעלים של החברה) על מנת להסתיר את הבעלים האמיתיים של נכסים ברחבי העולם דרך רישומם במקלטי מס שונים. המסמכים חשפו את פעולותיה ב-200,000 חברות לאורך 40 שנה וסיפקו מידע על העברות כספים חשודות בין חברות שונות, הונאות, העלמות מס, תשלומי שוחד לפקידי מדינה, הלבנות כספים, התערבויות בבחירות ואפילו רצח. סרט הדוקו מביא גישה בלעדית אל הצוות שחשף את עבודת ההדלפה הגדולה בהיסטוריה וזכה על כך בפרס פוליצר לשנת 2017. בימוי: אלכס ווינטר. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 הקנוניה נגד אמריקה | The Plot Against America, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + ערוץ HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

מיני סדרה בכיכובם של וינונה ריידר ו-ג'ון טרטורו שיצר דיוויד סימון ("הסמויה", "טרמיי") עבור HBO, המבוססת על הרומן באותו שם, פרי עטו של הסופר היהודי אמריקני פיליפ רות'. הסדרה מתארת היסטוריה אמריקנית חלופית המסופרת מנקודת מבטה של משפחת פועלים יהודית מניו ג'רזי, בזמן שהם צופים בעלייתו הפוליטית המטאורית של הטייס הגיבור, הפופוליסט האנטישמי צ'ארלס לינדברג, שהופך במהרה לנשיא ארצות הברית (לאחר שרוזוולט מפסיד בבחירות) ומושך את האומה האמריקנית לכיוון הפאשיזם.

22:00 הכל אמת | All Is True, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 12 במרץ, 2020, בערוץ Yes VOD

ברט קריישר: הי, ילד גדול | Bert Kreischer: Hey Big Boy, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. ברט קריישר מוכיח שהוא עדיין חיית המסיבות הכי מצחיקה שיש, ומשתף בסיפורים על הורות וחיי המשפחה שלו, על האקדח וחיות המחמד שהוא מחזיק, על אבא שלו שגילה את הגראס ועוד.

שון כבשון: הרפתקאות במוסי בוטום | Shaun the Sheep: Adventures from Mossy Bottom, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית לילדים. שון הכבשון הפיקח, ביצר הכלב הנאמן ושאר חבורת מוסי בוטום מתכננים שלל הרפתקאות ותעלולים בחווה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן