Skip to content

רשתות האופנה חוזרות לפעילות מדורגת

זאת בעקבות ההחלטה להרחיב את תוכנית החילוץ בכ-6 מיליארד שקלים נוספים; התאגדות רשתות האופנה והמסחר: "עצוב לראות כיצד גופים אינטרסנטיים מציירים תמונה הפוכה ושקרית כאילו ההתאגדות דאגה לרשתות הגדולות בלבד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות הכרזת הממשלה אמש על הרחבת הסיוע למגזר העסקי, רשתות האופנה מתחילות לחזור לפעילות מדורגת. קבוצת פוקס קיימה בשעות הבוקר המוקדמות ישיבת הנהלה, בה הוחלט על חזרה מיידית מחל"ת של אלפי עובדים לפתיחת כ–300 חנויות הקבוצה במתחמי הפאוואר סנטר וברחובות הראשיים.

בשעות הבוקר החלו עובדי החברה בהתארגנות לצורך הכנסת קולקציות קיץ חדשות לחנויות, וסידורן. הרשת מודיעה כי כל מותגי הקבוצה יהיו פתוחים החל מיום חמישי ב-09:00 במתחמי הפאוואר סנטר וברחובות הראשיים.

כפי שהודיעה הממשלה אתמול, המדינה תקצה עוד 6 מיליארד שקל לצורך שימור והחזרת עובדים למעגל העבודה. זאת בעקבות לחצים שהפעילו רשתות וחברות על מנת לקבל סיוע בעקבות נזקי הקורונה.

היום ביקשה התאגדות רשתות האופנה והמסחר להבהיר כי "התאגדות רשתות האופנה והמסחר ניהלה את המאבק למען כלל הסקטורים וכלל העסקים. קטנים, בינוניים וגדולים. בתחילה, האוצר קיבל את המתווה שהציעה ההתאגדות רק לגבי העסקים הקטנים. ורק לאחר מכן דרשה ההתאגדות להחיל את המתווה גם על עסקים מעל 20 מיליון שקלים".

הראל ויזל מנכ"ל פוקס. צילום: דימה טליאנסקי

ראשי ההתאגדות מוחים על הניסיון לצייר את מאבקם כמאבק המיועד לרשתות הגדולות בלבד. "לפי הודעת משרד האוצר, יש במשק הישראלי מעל 11,000 עסקים בתחומים השונים שמחזורם מעל 20 מיליון שקלים (תיירות, תעופה, מלונאות, חקלאות מסחר ועוד). רשתות האופנה והמסחר מהוות כ–5% בלבד מהם (500 עסקים במחזור של מעל 20 מיליון שקלים)", טוענים בהתאגדות. "ההתאגדות הייתה למעשה חוד החנית של המאבק לעזרה ותמיכה של הממשלה בכלל המשק הישראלי. עצוב לראות כיצד גופים אינטרסנטיים מציירים תמונה הפוכה ושקרית כאילו ההתאגדות דאגה לרשתות הגדולות בלבד. אנחנו אנשי עסקים וכל רצוננו לחזור לעבוד, למכור ולהיות הכי טובים בעסקים.

"הפיצוי עליו הודיעה הממשלה אמש הוא חשוב ונכון אבל חלקי בלבד. יחד עם זאת, אנחנו פותחים את החנויות וחוזרים להניע את המשק ולהחזיר את העובדים שלנו בהדרגה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן