Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 03 במאי, 2020

הילרי | Hillary, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD סדרה המציגה דיוקן אינטימי יוצא דופן של מי שהחלה את דרכה כגברת הראשונה של ארצות הברית והפכה במהרה לדמות ציבורית רבת השפעה. הסדרה, בת ארבעה הפרקים, שוזרת צילומים שטרם נראו מ'מאחורי הקלעים' של קמפיין הבחירות לנשיאות ב-2016 לצד פרקים ביוגרפיים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הילרי | Hillary, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה המציגה דיוקן אינטימי יוצא דופן של מי שהחלה את דרכה כגברת הראשונה של ארצות הברית והפכה במהרה לדמות ציבורית רבת השפעה. הסדרה, בת ארבעה הפרקים, שוזרת צילומים שטרם נראו מ'מאחורי הקלעים' של קמפיין הבחירות לנשיאות ב-2016 לצד פרקים ביוגרפיים מחייה של המדינאית האמריקנית, שכיהנה כחברת הסנאט מטעם מדינת ניו יורק, כמזכירת המדינה בממשל אובמה והייתה לאישה הראשונה שהועמדה לנשיאות מטעם מפלגה גדולה בארצות הברית. בעזרת ראיונות בלעדיים וצילומים אותנטיים שצולמו לאורך הקמפיין, הסדרה בוחנת כיצד הפכה הילרי בזמן כה קצר לאחת הנשים הנערצות והמושמעות בעולם.

בלגרביה | Belgravia, ערוץ Yes VOD

דרמה תקופתית פרי עטו של ג'וליאן פוולס ("אחוזת דאונטון"), ושביים ג'ון אלכסנדר ("גאווה ודעה קדומה"). סיפור הסודות והסקנדלים בחוגי החברה הגבוהה בלונדון של המאה ה-19. הסדרה נפתחת ביוני 1815, יומיים לפני קרב ווטרלו, בנשף לכבודו של הרוזן מוולינגטון שנערך בבריסל. בין המשתתפים בנשף גם ג'יימס ואן טרנצ'רד, מתעשרים חדשים המתחככים באנשי החברה הגבוהה והמנוכרת של לונדון. ביתם סופיה תופשת את עינו של אדמונד בלסיס, הבן והיורש של אחת המשפחות העשירות והמשפיעות ביותר באנגליה. 25 שנים מאוחר יותר, כששתי המשפחות עוברות לגור בשכונת הפאר החדשה והמתפתחת 'בלגרביה', חוזרים אליהם ארועי אותו ערב וסודות שנשכחו במשך רבע מאה צפים ועולים.

14:45 בישול מדעי | Kitchen Science, ערוץ לוגי

איך המטבח הביתי יכול להפוך למעבדה אמיתית. איך אפשר לסובב מים מעל הראש בלי שהם יישפכו? איך מעבירים מים מכוס אחת לשנייה באמצעות מגבוני נייר? דרך הניסויים מוסברים תהליכים מדעיים שקשורים לעולם הפיזיקה והכימיה ומנגישה אותם לקהל הצעיר.

18:00 כלבים בהפרעה | Barkfest, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד

סדרות וספיישלים עם סיפורים בנושא חינוך ואילוף כלבים, חברויות בלתי סבירות עם בעלי חיים, סיפורי גבורה מדהימים של כלבים וסיפורים על האנשים שאכפת להם, שמגינים ואוהבים.

21:00 קאטפיש 8 | 8 Catfish, ערוץ MTV Show

עונה חדשה לסדרה המבוססת על סרט הדוקומנטרי המצליח בעל אותו השם. ערוץ MTV שלח את מפיקי הסרט "קאטפיש" לזוגות שמעולם לא נפגשו במציאות הקונקרטית, במטרה לגלות אם מושא ההתאהבות הוא הדבר האמיתי או הונאה.

22:00 המוזיקה האחרת של ניו יורק | Other Music, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

חנות התקליטים המיתולוגית 'Other Music' בניו יורק לא הייתה סתם חנות תקליטים. זה היה מקום בו התגלה דור של אמני אינדי פורצי דרך שהפכו לאייקונים בלתי נשכחים בסצנת המוזיקה. החנות היתה יעד לאוהבי מוזיקה, למוזיקאים ולנציגי התעשייה, שם הוקמו להקות והושקו קריירות. החנות הייתה ונשארה עד סגירתה ב-2016 סמל למוזיקה העצמאית של העיר ניו יורק. בעולם בו חנויות המוזיקה הולכות ונעלמות מהעולם, מציג הסרט דוגמא לחנות תקליטים עצמאית אחת אהובה שהצליחה להפיח רוח בקהילה מוזיקלית שלמה. בימוי: פולומה בסו, רוב האטצ'-מילר. 83 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 אהבה נושכת | Amores Perros, ערוץ Yes3

הקומדיה הססגונית של פדרו אלמודובר, שהייתה מועמדת לאוסקר וזכתה בשני פרסים בונציה. בעקבות בשורות דרמטיות שקיבלה מהרופא, מנסה שחקנית לאתר את מאהבה לשעבר, אך אז הכל יוצא משליטה. עם: כרמן מאורה, אנטוניו בנדרס. ספרד, 1988.

22:00 בטי | Betty, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים יום שבת, 02 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

22:10 נשנושי לילה 2 | 2 Late Nite Eats, ערוץ האוכל

השף ג'ורדן אנדינו ממשיך בחיפוש אחר את המסעדות השולטות בסצינת הקולינריה הלילית. במהלך העונה הנוכחית יפקוד אנדינו, בין היתר, את סצינת האוכל התוססת של ממפיס, בה יטעם באו באן, אורז מטוגן וברד פודינג יחיד במינו לקינוח; יסייר בשרלוט, המתהדרת בנשנושי לילה לוהטים במיוחד: עוף מטוגן מושלם, שלישיית גביעי וופל מלוחים ועוגת לבה לקינוח; ובוושינגטון הבירה יסייר במקומות הפופולריים ויטעם פימנטו צ'יזבורגר, ופל בועות בסגנון הונג קונג וכריך פורקטה.

22:50 סודות המלתחה המלכותיתSecrets of The Royal Wardrobe, ערוץ החיים הטובים

מה הם סודותיו של הסטייל המלכותי ושל אלו האחראים לו? החל מסגנונה הקלאסי של המלכה, דרך המראה האייקוני של הנסיכה דיאנה, וכלה ב-מייגן מרקל, שלבחירת הלבוש שלה השלכות מהדהדות בעולם האופנה, ספיישל זה יציג ראיונות אקסקלוסיביים עם מעצבי השמלות המלכותיות המדהימות של כל הזמנים – והסיפורים שמאחוריהן.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן