Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 05 במאי, 2020

לידות גדולות, הגנום האנושי: סיפור אינטימי, מפלצות קטנות, טום אוכל את אמריקה, ג'רי סיינפלד: 23 שעות לשרוף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 לידות גדולות | Big Birthers, ערוץ הבריאות

בבית החולים המלכותי של לייצ'סטר הוקמה מחלקה ליולדות במשקל גבוה, עקב שיעורן הגבוה באוכלוסייה. התוכנית עוקבת אחרי האימהות והצוות הרפואי במחלקה, וחושפת את הפעילות המיוחדת שנעשית בה. הפרק הראשון יעקוב אחר איימי, אן-ג'יי וסופי, אימהות לעתיד במשקל גבוה; הפרק השני יתמקד קאסי, לורטה וסובניר מגיעות למחלקה המיוחדת ומתמודדות עם האתגרים שמציבים להן ההריונות שלהן.

22:00 הגנום האנושי: סיפור אינטימי | Gene: An Intimate Story, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

המיני-סדרה הדוקומנטרית של הבמאי קן ברנס ("מלחמת וייאטנם") הופקה בהשראת ספרו של ד"ר סידהרתא מוחרג'י, רופא אונקולוג חוקר סרטן וזוכה פרס פוליצר ("סרטן – קיסר המחלות") ומשלבת בין מדע, היסטוריה וסיפורים אישיים של חולים ורופאים. בעזרת ראיונות עם חוקרים פורצי דרך וארכיונים נדירים, מציגה הסדרה את פריצות הדרך באבחון ובטיפול של מחלות גנטיות משנות ה-70 ועד ימינו ומעלה את השאלות האתיות המתעוררות לאור ההתפתחות המדעית. בימוי: כריס דורנס, ג'ק יאנגלסון. שלושה פרקים בני 80 דקות, ארה"ב, 2020.

22:00 מפלצות קטנות | Little Monsters, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD

22:10 טום אוכל את אמריקה | Tom Kerrdige's American Feast, ערוץ האוכל

ארצות הברית העניקה כמה מהמנות המפורסמות בעולם. אבל מעבר לפופקורן, המבורגרים ונקניקיות, עד כמה באמת מכירים את תרבות האוכל שלה? השף הבריטי טום קרידג' ("אוכל של פאבים") יוצא למסע מחוף לחוף ומתחקה אחר הסודות הקולינריים השמורים ביותר של ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות. החל מצדפות מטוגנות בפלורידה, דרך אוכל נשמה אותנטי באוקלנד וכלה במנה של אייל הרים בקולורדו, כל פרק יציג נופים עוצרי נשימה וקלאסיקות, מוכרות יותר או פחות, של המטבח האמריקני.

ג'רי סיינפלד: 23 שעות לשרוף | Jerry Seinfeld: 23 Hours to Kill, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. ג'רי סיינפלד עולה על הבמה בניו יורק ומדבר על עניינים שברומו של עולם: למה תמיד עדיף לסמס מאשר לדבר, בופה גרוע לעומת מסעדות 'מעולות' והקסם של הפופ-טארט.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן