Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 07 במאי, 2020

פעולת חילוץ: תוכנית בריחה 3, החיים השקופים של אאורידיסה גוז'מאו, המסע המופלא של אהרוני וגידי 5, תפריט השוק של איינסלי, מדירה לטירה 6, מדרגות נעות לגיהנום, רוצח המספריים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעולת חילוץ: תוכנית בריחה 3 | Escape Plan 3, ערוץ Yes VOD

אקשן מסחרר. מחלץ השבויים הקשוח ריי ברסלין נקרא למשימת חילוץ מכלא מסוכן במיוחד, ומגלה כי מאחורי החטיפה עומד בנו של שותפו לשעבר לעסקים. שחקנים: סילבסטר סטאלון, דייב בטיסטה, 50 סנט. במאי: ג'ון הרצפלד. 2019.

החיים השקופים של אאורידיסה גוז'מאו | The Invisible Life Of Euridice Gusmao | A Vida Invisivel, ערוץ Yes VOD

דרמה ברזילאית מסוגננת, זוכת פרס Un Certain Regard בפסטיבל קאן 2019. שתי אחיות צעירות בריו דה ז'ניירו של שנות ה-50 מנסות להגשים את חלומותיהן ולשלוט בגורלן על רקע החברה השמרנית. עם: קרול דוארטה, ז'וליה סטוקלר. בימוי: קארים איינוז. ברזיל, 2019.

22:00 המסע המופלא של אהרוני וגידי 5, ערוץ הטיולים

העונה החמישית של הסדרה הקולינרית תתמקד, כמו קודמתה, באוכל רחוב. הפעם יבקרו השניים, בין היתר, בברזיל, בה ירחיקו עד ללב האמזונס ויצטרפו לבוקרים המקומיים; בטאיוואן, בה יחקרו את המאכל המקומי הפופולרי: חביתה עם צדפות; ובגן העדן השופע של דרום הודו.

22:10 תפריט השוק של איינסליAinsley Market Menu, ערוץ האוכל

שף איינסלי הריוט ("איינסלי טועם אוכל רחוב", "המטבח הקאריבי של איינסלי") מסייר באוסטרליה בשישה שווקי אוכל ייחודיים ומגוונים, ומחפש בהם השראה לתפריט שהוא יבשל מהתוצרת הטרייה והמשובחת. התחנה הראשון בסיור היא שוק האיכרים המקסים של ווילונגה באוסטרליה הדרומית; בהמשך יפקוד איינסלי שוק עתיר במאכלי ים ומוצרי חלב בווארנאמבול, ויקטוריה; את שוק האוכל העולמי בעיירה לוגאן; שוק סלמנקה בבירת טסמניה, הובארט, הידוע בסחורתו האיכותית; שוק הלקטים של עיר החוף הציורית וולונגונג; ולבסוף, בשוק המרכזי של אדלייד, השוק הטרי המקורה הגדול בחצי הכדור הדרומי.

22:50 מדירה לטירה 6 | Escape to The Chateau, ערוץ החיים הטובים

דיק ואיינג'ל ממשיכים בפרויקט שיקום הטירה הצרפתית. במהלך העונה הנוכחית יתקינו השניים תנור חדש במטבח רחב הידיים, ייערכו אל עונת החתונות ויתכננו את אירוע השנה: מסיבת יום הנישואים ה-50 של הוריה של איינג'ל.

23:35 מדרגות נעות לגיהנום | Deadly Drops: Eaten By An Escalator, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

התבוננות ברגעים המחרידים בהם מעליות או מדרגות נעות יכולות לגרום לכאוס ויציאה משליטה. החיים האורבניים היו כמעט בלתי אפשריים לולא אחת ההמצאות שאנחנו נוטים להתעלם מהן במאה ה-21: מדרגות נעות ומעליות. בכל הערים המודרניות סביב העולם, המלאות בבניינים רבי קומות, אנו תלויים במדרגות הנעות ובמעליות כדי לנוע סביב. חלקי ההנדסה, האמינים לכאורה, כל כך משולבים בסביבתנו, עד שבקושי אנו מבחינים בקיומם. למרות ששתיהן נחשבות לצורות התחבורה הבטוחות ביותר – אין זה אומר שדברים רעים לא יכולים לקרות. הסרט בוחן את סיפורם של אלו שנלכדו או נפצעו ומודד את ההשפעה הפסיכולוגית על הקורבנות. בפירוט מרתק, נחשפים סיפורי ההנדסה שמאחורי כל אירוע וכיצד התעשייה הגיבה על מנת לשמור על המשך חיים עירוניים תקינים. בריטניה, 2019.

רוצח המספריים 2 | 2 Scissor Seven, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרת האנימה. מתנקש כושל וחמוש במספרי ספרים מנסה להשיב את זיכרונו ונקלע למאבקי כוח בין צדדים ניצים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן