Skip to content

אייר קנדה משיקה נהלים חדשים להגנה מפני קורונה

תוכנית Clean+Care כוללת ריסוס באמצעים אלקטרוסטטיים, פילטרים באיכות של חדרי אישפוז, מרווח בין המושבים, וערכות הגיינה לנוסעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וירוס הקורונה, ששיתק את עולם התיירות כמעט לחלוטין, מאלץ את חברות התעופה להתחרות כעת על תוכניות הגנה מיוחדות לנוסעים. חברת אייר קנדה הכריזה היום על תוכנית מיוחדת לשמירה על הבטיחות האישית בטיסה. החברה מתכננת לחדש את טיסותיה מישראל לטורונטו ב-3.6, ואת הטיסות למונטריאול ב-24.6.

במסגרת התוכנית – הנקראת Clean+Care – שואפת החברה להעניק הגנה מירבית לנוסעים בכל שלבי הטיסה, תוך כדי שימוש באמצעים חדשניים. "אנו רוצים להעניק לנוסעים הרגשה בטוחה, ונסיעה בראש שקט", אומרים בחברה.

אייר קנדה היתה בין חברות התעופה הצפון אמריקאיות הראשונות, שחייבה את הנוסעים והצוות בעטיית כיסויי פנים, עם פרוץ משבר הקורונה. לאחרונה נכנסה החברה לשותפות עם חברת BlueDot, המתמחה בניטור מחלות זיהומיות ברחבי העולם באמצעות בינה מלאכותית, והמספקת לאייר קנדה מידע מעודכן בתחום על מנת לנטרל סיכונים לנוסעים במהלך הטיסה.

הדמייה של תהליך צ'ק אין ממוגן. מתוך האתר של אייר קנדה

תוכנית ההגנה החדשה של אייר קנדה תכלול בין היתר: חובת מדידת חום לנוסעים לפני העלייה למטוס. נוסע שלא יאושר לטיסה בעקבות מדידת החום, יקבל תאריך חדש לטיסה ללא עלות, ויידרש להציג אישור רפואי לפני הטיסה הבאה.

בנוסף, הנוסעים יחוייבו לעטות מסכות במשך כל זמן הטיסה, צוותי האוויר והקרקע יצויידו באמצעי מיגון מיוחדים, יחולקו ערכות אישיות לכל הנוסעים, בהן מוצרי הגיינה וחיטוי, והמזון יוגש באופן בטיחותי, ללא מגע של הצוות.

במחלקת התיירים יהיו מרווחים גדולים יותר, ונוסעים לא יישבו במושבים צמודים, אלא אם כן מדובר בבני משפחה אחת או בני זוג, וזאת לפחות עד 30 ביוני 2020.

כמו כן, מדגישים באייר קנדה, לאחר כל טיסה ירוסס המטוס באמצעים אלקטרוסטטיים, העומדים בתקנים המחמירים של בתי החולים המובילים בעולם. האוויר בתא הנוסעים יאוורר באמצעות פילטרים, הדומים לפילטרים המותקנים בחדרי אשפוז בבתי חולים. האוויר שבתא הנוסעים יתרענן כל 2-3 דקות, ובסך הכל יוחלף האוויר כ-20 עד 30 פעמים בשעה.

אייר קנדה, אחת מ-20 חברות התעופה הגדולות בעולם, מפעילה מזה 25 שנים טיסה בקו תל אביב-טורנטו עם טיסות המשך לכל צפון אמריקה, מקסיקו והקאריביים. לפני כארבע שנים החלה החברה להפעיל טיסות עונתיות וישירות גם למונטריאול (עם טיסות המשך לקנדה וארה"ב).

ב-2019 זכתה החברה בפרסי Skytrax, מגזין התעופה היוקרתי, כחברת התעופה המצטיינת בניקיון תא הנוסעים.

1 Comment

  1. אתי
    27 במאי 2020 @ 9:03

    רכשתי כרטיסים ללא קונקשיין באייר קנדה , הם ביטלו את הטיסה שלי ונתנו לי טיסה עם קונקשיין .אני לא מעוניינת בטיסה הזאת ורוצה החזרים , למה דמי הביטול הם כמעט 90 אחוזים?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן