Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 20 במאי, 2020

אלמנטרי 7,  מלכת היופי הנחושה, הספר ההפוך, ברזלים, מליפיסנט: אדונית הרשע, אפולו 11, הזמנים המשתנים של אייק וייט, בן פלאט בהופעה ברדיו סיטי מיוזיק הול, הכנסייה החדשה, דם ומים, מרד הדבורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלמנטרי 7 | Elementary 7, סלקום TV

עונה חדשה ואחרונה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק. ספוילר – העונה השישית נכתבה כעונה אחרונה, ובסופה שרלוק ווטסון עברו ללונדון, אך אם חידוש הסדרה לעונה נוספת, יחזרו הבלשים לניו יורק ויתמודדו עם נבל חדש, אודין רייכנבאך.

מלכת היופי הנחושה | Badass Beauty Queen, סלקום TV

סרט דוקומנטרי. סיפורה של אנסטסיה לין, מתמודדת בתחרות מיס עולם שמנצלת את מעמדה כדי לצאת כנגד המשטר הדכאני בסין. 65 דקות, 2017.

הספר ההפוך | The Upside Down Book, סלקום TV

סרט דוקומנטרי. עותק  עם הקדשה אישית מצמררת של ספרו הביוגרפי של היטלר, מיין קאמפף, היה מונח הפוך על מדפם של זוג יהודים אמריקנים. דודו של הגבר הביא עמו את הספר מגרמניה בתום מלחמת העולם השנייה. הסרט מתמקד בחיפוש אחר בעליו המקוריים של הספר. 52 דקות, ארה"ב, 2013.

ברזלים, סלקום TV

מה קורה כשקבוצת תלמידים מחליטה לפתוח כיתה סודית? תלמידי מקיף חחח פותחים כיתה מיוחדת מתחת לאפה של סגנית המנהלת.

מליפיסנט: אדונית הרשע | Maleficent: Mistress of Evil, סלקום TV

פנטזיית הרפתקאות אשר מתרחשת כמה שנים לאחר אירועי הסרט "מליפיסנט", בו למדו הצופים על האירועים שהקשיחו את לבה של הנבלית וגרמו לה להטיל קללה על הנסיכה אורורה התינוקת. הסרט ממשיך לחקור את מערכת היחסית המורכבת בין הפיה בעלת הקרניים והמלכה לעתיד, בעוד הן כורתות בריתות חדשות ועומדות בפני יריבים חדשים במאבקן להגן על הביצות ועל היצורים הקסומים שחיים בהן. שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, אל פנינג, מישל פייפר. במאי: יואכים רונינג. 118 דקות, ארה"ב, 2019.

אפולו 11 | Apollo 11, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

ב־16 ביולי, 1969, הגיעה לשיאה תוכנית החלל האמריקנית עם שיגור אפולו 11 לירח, ועל סיפונה שלושה אסטרונאוטים. באמצעות שפע של קטעי ארכיון, בלי קריינות ובלי ראשים מדברים, מציע הסרט מבט פנורמי על המסע הזה. שמונת ימי המסע נדחסים לכדי 93 דקות מהממות, ובזכות עריכה הדוקה הנעה בין נקודות מבט משתנות – מתוך החללית, מרכז הבקרה ועיני הציבור – מצליחה לשחזר את הרגע ההיסטורי ולהביא אותנו הצופים לחלוק את המתח והחרדה לצד הגאווה וההתרגשות שעורר הישגה של אפולו. בימוי: טוד דאגלס מילר. 93 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 הזמנים המשתנים של אייק וייט | The Changin’ Times of Ike White, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

'זמנים משתנים' אלבום השירים שיצא בשנת 1974 הוקלט בנסיבות יוצאות דופן: זהו האלבום המסחרי הראשון שאי פעם הוקלט בתוך כלא אמריקאי על ידי אסיר. יוצר האלבום היה ילד פלא מוסיקלי, בחור שחור, נאה ומוכשר בשם אייק וייט שנכלא למאסר עולם בגיל 19 על רצח. עם ארכיון שלא נראה עד כה, הסרט משרטט את מסעו של אייק מהכלא, דרך שחרורו המוקדם, אל עבר תעשיית המוזיקה והבידור, מה שהוביל להמצאתו מחדש כפרפורמר בשם דיוויד מאסטרו. כל זאת עד מותו הטרגי. בריטניה, 2019.

בן פלאט בהופעה ברדיו סיטי מיוזיק הול | Ben Platt Live From Radio City Music Hall, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי מוזיקלי. בן פלאט, שחקן וזמר-יוצר, מבצע שירים מוזיקליים מאלבומו 'Sing to Me Instead', ומספר את סיפורו האישי בהופעה מיוחדת.

הכנסייה החדשה | First Reformed, נטפליקס | Netflix

דרמה חברתית. הקרקע נשמטת מתחת לרגליו של כומר שחווה משבר רוחני ומתבקש להשיא עצה לבעלה הנואש של אישה בקהילה שלו. שחקנים: אית'ן הוק, אמנדה סיפריד, סדריק הבדרן. במאי: פול שריידר. 103 דקות, ארה"ב, 2017.

דם ומים | Blood & Water, נטפליקס | Netflix

סדרת נוער. אחרי מפגש מקרי במסיבה, נערה מקייפטאון יוצאת לברר אם כוכבת שחייה מבית ספר פרטי היא אחותה שנחטפה בלידתה.

מרד הדבורים | Mutiny of the Worker Bees, נטפליקס | Netflix

קומדיה מקסיקנית. סבא של עומר מאלץ אותו לקבל עבודה בחברת טכנולוגיה במקסיקו סיטי, והוא פוגש שם חבורה מוזרה של עובדים… וגם כמה יריבים. שחקנים: גוסטבו אגלהאף, אלחנדרו סוארס, ברברה דה רחיל. במאי: קרלוס מורט. 94 דקות, מקסיקו, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן