Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 02 ביוני, 2020

היטסוויל: סיפורה של מוטאון, צער גידול בנות: הדור הבא 5ב, טרו: חילוץ בקצה הקשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היטסוויל: סיפורה של מוטאון | Hitsville: The Making of Motown, ערוץ Yes VOD

חברת התקליטים 'טמלה-מוטאון' נחשבת עד היום לחברה שהצליחה לסלול  את דרכה של המוזיקה האפרו-אמריקנית: ההיפ-הופ, רית'ם אנד בלוז והסול, לליבה של 'אמריקה הלבנה'. סרט הדוקו-מיוזיק מביא את סיפור המייסדים והאמנים שהחלו את דרכם ב-'מוטאון' ומתמקד בעיקר בתקופה שהחלה עם ההקמה בדטרויט ב-1958 ועד להעתקתה ללוס אנג'לס בראשית שנות ה-70. דרך ראיונות עם המייסדים בארי גורדי ו-מילר לונדון, הזמר סמוקי רובינסון ואנשים נוספים מתעשיית המוזיקה והבידור, לצד קטעי ארכיון והופעות עבר, מספר הסרט על השיטה הייחודית של גורדי, בתקופה של מתחים בין-גזעיים והתעוררות התנועה לזכויות האזרח. שיטת פעולה של 'סרט נע', שהפכה את 'מוטאון רקורדס' לחברת התקליטים המצליחה בכל הזמנים. בימוי: בנג'מין טרנר, גייב טרנר. 113 דקות, ארה"ב, 2019.

מותו וחייו של ג'ון פ' דונובן | Death and Life of John F. Donovan, ערוץ Yes VOD

דרמה עוצמתית ומרגשת. עשור לאחר מותו של כוכב הטלוויזיה הנערץ ג'ון פ. דונובן, שחקן צעיר נזכר בחליפת המכתבים שנרקמה ביניהם בילדותו, ומחליט לחשוף את התכתובת. עם: קית' הרינגטון, נטלי פורטמן. בימוי: קסבייה דולן. קנדה, 2018.

צער גידול בנות: הדור הבא | 5B יFuller House, נטפליקס | Netflix

פרקים אחרונים בעונה אחרונה של קומיית הסיטקום – ההרפתקאות של משפחת טאנר נמשכות.

טרו: חילוץ בקצה הקשת | True: Rainbow Rescue, נטפליקס | Netflix

ספיישל לסדרת הילדים. טרו וברטלבי יוצאים למסע מעבר לקשת הבלתי נגמרת כדי להחזיר את דילידלי – חוקרת אמיצה וחברתו הטובה של מלך הקשת.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן