Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 23 ביוני, 2020

מסע ארוך אל תוך הלילה, על החיים ועל המשקל, ההורים החרשים שלי, להציל את הנדריקס, משודרג, ברוקלין תשע-תשע 6, אריק אנדרה: לגליזציה להכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסע ארוך אל תוך הלילה | Long Day's Journey Into Night, ערוץ Yes VOD

דרמה. גבר חוזר לאחר שנים לעיר הולדתו כדי להשתתף בלוויית אביו. בהגיעו לעיר נזכר הגבר במי שהייתה אהבתו הישנה, והוא יוצא למסע אפוף מסתורין בחיפוש אחריה. עם: הואנג ג'ו, טאנג ויי. בימוי: בי גאן. סין, 2018.

22:00 על החיים ועל המשקלMiriam's Big Fat Adventure, ערוץ הבריאות

לאחר חיים שלמים של דאגות בנוגע למשקל, השחקנית מרים מרגוליס ("החלום ההודי") יוצאת למסע לחקר תופעת השמנת היתר בחברה הבריטית. היא תבקר במחנה אימונים קשוח ותפגוש שם את ג'ורג'יה בת ה-30, הסובלת מאכילת בינג' מאז ימיה כסטודנטית; מאוחר יותר היא תבחן את ההשלכות הרפואיות של השמנת יתר. היא  תפגוש את אנג'לה בת ה-41 שעלייתה הדרסטית במשקל הובילה לקטיעה של אחת מרגליה. לאורך הסדרה תספק מרגוליס גם מבט אינטרוספקטיבי לחייה שלה, דימוי הגוף בו היא החזיקה לאורך השנים, ותהייה לגבי הערך שבשמירה על הגזרה בכל מחיר.

22:00 ההורים החרשים שלי | Mother, Father, Deaf, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ילדים הנולדים לחרשים נמצאים תמיד באמצע – בין חירשות לשמיעה, בין ילדות לבגרות ובין בידוד לקהילה. באמצעות שלושה סיפורים שונים מביא הסרט את המציאות היומיומית של הילדים השומעים שנולדו להורים חרשים. הם מספרים למצלמה איך דרך החינוך המיוחדת שלהם נחשבת לנטל ולהזדמנות גם יחד, וכיצד זה עיצב את מי שהם היום. במקביל, ההורים עצמם, מספרים כיצד המגבלה שלהם יוצרת אחריות כבדה על ילדיהם, שלמעשה הופכים למבוגרים מהרגע שהם לומדים לדבר. 52 דקות, בריטניה, 2019.

22:00 להציל את הנדריקס | Smuggling Hendrix, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 16 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD

משודרג | Upgrade, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. גבר שנותר משותק בעקבות שוד אלים מקבל הזדמנות שנייה בזכות שבב שמושתל בגופו, ומאפשר לו לשלוט עליו ולתכנן את נקמתו. שחקנים: לוגן מרשל-גרין, בטי גבריאל, הריסון גילברסטון. במאי: וויי וואנל. 110 דקות, אוסטרליה, 2018.

ברוקלין תשע-תשע 6 | 6 Brooklyn Nine-Nine, נטפליקס | Netflix

עונה שישית לסדרת המשטרה הכי מצחיקה.

אריק אנדרה: לגליזציה להכל | Eric Andre: Legalize Everything, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. אריק אנדרה מופיע בניו אורלינס ומדבר על הבעיות של רשתות המזון המהיר, על פלאי ההשלמה האוטומטית בטלפון ועל בחירת השיר המוזרה לפתיח של הסדרה "Cops".

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן