Skip to content

שישבת: גל מחאות הוציאו אלפי מפגינים לרחובות

ממחאת הכיסאות ו ה CRIMEMINISTER מול מעון ראש הממשלה וחווילתו בקיסריה, דרך מצנחי רחיפה ממונעים ועד מחאת הדגלים השחורים על פני עשרות ומאות צמתים וגשרים. וגם הפגנות מחאה על אזלת יד הממשלה בטיפול כנגד רצח נשים – שישבת עמוסת מחאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעת שמפגיני מחאת הכיסאות שמוביל אמיר השכל מול  מעון ראש הממשלה בבלפור הפגינו במהלך קבלת השבת, ובעת שמפגיני מחאת ה-CRIMEMINUSTER שמוביל ישי הדס, הפגינו בקיסריה בסמוך לווילת ראש הממשלה, ובעת שהשר ללא תיק, צחי הנגבי סיפר לעם ישראל שאין רעבים ללחם והאמירה הזו היא פשוט חארטה, נפש ככל הנראה, ראש ההמשלה בסופשבוע במצפה הימים.  חארטה לחוד, ונופש לחוד.
אך גל המחאות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו פשוט לא נפסק.
שלשום, ערב שבת החל בהפגנה של קבלת שבת המונית בה השתתפו גם פעילי התנועה לאיכות השלטון למחאת הכיסאות של אמיר השכל מול מעון ראש ההמשלה בבלפור.
בשבת בבוקר טסו מצנחי רחיפה ממונעים מעל חופי תל אביב והכינרת עם שלטים שמזכירים את כתבי האישום כנגד ראש הממשלה ובמוצאי השבת משעות אחר הצהריים ועד הערב הפגינו מפגיני מחאת הדגל השחור שנפרסו על פני עשרות גשרים וצמתים מהצפון ועד הדרום עם דגלים שחורים ושלטי מחאה.

מעלות – צילום: ניר שאנני

 

נהריה – צילום: מרב נוף

 

בלפור – צילום: ציפי מנשה

 

צילום: ציפי מנשה

 

צילום: דן בר דב

 

צילום: ג'נין וולף

 

כל הארץ דגלים, דגלים מפת צמתי וגשרי מחאת הדגלים השחורים (צילום מדף הפייסבוק)

אני מאשים – אייל גפן מגיש כתב אישום כנגד נתניהו

במהלך השבת פרסם האומן היוצר אייל גפן גרסת האני מאשים החריפה כנגד ראש הממשלה נתניהו.
"אני מאשים אותך בנימין נתניהו בריסוק החברה הישראלית", אמר גפן בתחילת דבריו וסיים באומרו: "ההיסטוריה לא תסלח לך לעולם, ואני לא אסלח לך עד יום מותי". (הקשיבו לדבריו)


מקריא: אייל גפן

הפגנה כנגד רצח נשים – "הממשלה מנותקת"

בטייבה שבמשולש ובערים אחרות בישראל הפגינו פעילי הרשימה המשותפת כנגד רצח נשים בישראל. ה"מדינה, חייבת לתקצב כראוי ויותר את מערכות הרווחה" אמרו הפעילים, "המשטרה חייבת לספק גב ומענה לנשים. והקהילה חייבת לתמוך, להושיט יד, לשים גבול לגברים אלימים, ולהפסיק לדרוש מנשים לספוג, ולהכיל בשם 'שלום הבית' ".  ח"כ עופר כסיף אמר כי "על כל אישה שנרצחת יש אלפים שסובלות מהתעללות ואלימות. בשעה שהעובדות הסוציאליות על סף שביתה להצלת מערכת הרווחה, על הממשלה המנותקת להתחבר למציאות ולתקצב תכניות למניעת אלימות נגד נשים. האשמים הם המתעללים, המכים והרוצחים, אך האחריות על ממשלת ישראל" כתבי וצלמי מגפון, היו בצמתים ועל פני הגשרים וצילמו.

צילום: דוברות

 

צילום: דוברות

 

1 Comment

  1. יוסי שם טוב
    5 ביולי 2020 @ 14:09

    בושה, אחד מכסה רק את האף, השני רק את את הצוואר. הישראלים והפלסטינים הם בחלקם הגדול שחוקים, חסרי אחריות, מנותקים משאר העולם וחושבים שהם מבינים יותר טוב מכולם. כל עוד גישת השופוני של תאוות בשרים, זלזול באקלים וזלזול במצבים בינלאומיים יימשך ארץ ישראל תלך לכיוון של אבדון מוחלט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן