Skip to content

עשרות עובדים סוציאליים הפגינו בנווה אילן – חלק עוכבו

עובדים הסוציאליים שובתים לחלוטין. אנשים קשי יום נותרים בלי מענה. לממשלה זה לא מזיז. הערב הפגינו העובדים מול שר האוצר בכניסתו לראיון בערוץ 12. המשטרה עכבה חלק גדול מהם. כ"ץ היה משועשע בראיון ואפילו לא התייחס אליהם, גם לא מצליח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעוד בכיכר רבין התקבצו פעילי מחאה להפגנה הגדולה, התייצבה הערב (שבת) קבוצה של כמה עשרות עובדים סוציאליים ועובדי רווחה מול אולפני ערוץ 12 בנווה אילן. העובדים כיוונו עצמם להגיע ולהפגין מול שר האוצר ישראל כ"ץ שהגיע לראיון בתוכנית פגוש את העיתונות של רינה מצליח. העובדים קיוו אולי להשיג תשומת לב של שר האוצר למצבם הנואש, הם לא ציפו שחדשות 12 יזמינו את המשטרה.

צילום מדף המאבק של העובדים הסוציאליים

 

המפגינים בנווה אילן

 

שר האוצר משועשע ולא מתרשם מ"מופעים" (הפגנות) – בתכניתה של מצליח (צילום מסך)

ממשטרת ירושלים נמסר כי "לפני זמן קצר הוזעקו כוחות המשטרה למתחם אולפני נווה אילן, בעקבות מפגינים שנכנסו בניגוד להוראות המאבטחים", והודיעה כי: "המשטרה עיכבה 16 מפגינים בחשד שהפרו את הסדר הציבורי".

אלא שבתוכנית ששודרה לא נשאלה ולו שאלה אחת קונקרטית את שר האוצר כמו: 'אדוני, מה תשובתך לשביתת העובדים הסוציאליים ועובדי הרווחה שהפגינו כעת מולך?' ".
מגפון פנה למגישת התוכנית רינה מצליח בשאלה זו, אך היא בחרה שלא להגיב. ששר האוצר עצמו שהתיחס בביטול להפגנת הענק בתל אביב, אמר רק: "מופעים לא מרשימים אותי"?

1 Comment

  1. Evryone dum
    12 ביולי 2020 @ 12:44

    חצופים לוקחים את החוק לידיים עם שכר ממוצע של 10 אלף שקל ותנאים מפה ועד תאילנד רוצים תוספת של יותר מ1250 שקל . כחומא משכורת ממוצעת של 11250 במקום לדאוג לנכים או לחלשים ולחולים . שיחפשו מי ינענע אותם אוכלי חינם. רוצים 1250 שקל בחודש? תעשו את החישוב של הביטוח הצעיר על חשבון המדינה רק כדי שהיחד שלכם ינהג על הרכב הפרטי. רק התוספת הזאת שהמדינה מכסה לכם שוויה אלפי שקלים לכל עובד חצופים!!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן