Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 29 ביולי, 2020

האגדה של קורה 2, סטוקטון, המהפכה של דני, הזמר במסכה 3, קונדור 2, בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם 5, הספיד-קיוברים, הייטר, לכודים בזמן, זה היום שלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האגדה של קורה 2 | 2 The Legend of Korra, סלקום TV

העונה השנייה של סדרת ההמשך לסדרת האנימציה "אווטאר".

סטוקטון | Stockton On My Mind, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

העיר סטוקטון, שבמדינת קליפורניה, הייתה העיר הגדולה ביותר בארצות הברית, שהכריזה על פשיטת רגל בעקבות המשבר  הכלכלי ב-2008. כעת, כעשור לאחר ההתרסקות, ראש העיר האפרו-אמריקני בן ה-28, מייקל טאבס, שעומד בראשה מאז 2017, מנסה להמציא מחדש את העיר. הוא נחשב למהפכן, אך סופג גם לא מעט השמצות וביקורת בגלל גילו, הרקע ממנו הגיע והרעיונות הקיצוניים שלו. אך טאבס מצליח להתמודד עם נטל חובות של מאות מיליוני דולרים ועם אחוז שיעור מקרי הרצח שהלך וגבר בעיר מאז המשבר הכלכלי. הוא גייס תרומות של יותר מ-20 מיליון דולר להשקת מלגות, הקים תכנית עירונית להפחתת האלימות ברחובות והשיק תכנית כלכלית ניסיונית יוצאת דופן: למעלה ממאה משפחות עניות בעיר זכו לקבל במשך שנה וחצי 500 דולר כל חודש ללא תנאים מוקדמים. תכנית 'ההכנסה הבסיסית המובטחת' שלו נועדה להוכיח כיצד אנשים קשיי יום יכולים להיות אחראים על חייהם כשעומדים לרשותם המזומנים. אחת התובנות החשובות מהניסוי שלו היתה שתוספת הזמן שהתפנתה לאנשים אפשרה להם זמן להורות, למנוחה ולקחת חלק פעיל בקהילה. הבמאי מארק לוין ("בולטימור מתעוררת") עוקב בסרטו החדש אחר השתקמותה של העיר ומלווה מקרוב את טאבס ואת האופן בו הוא מיישם בחיי היומיום את המדיניות יוצאת הדופן שלו. 60 דקות, ארה"ב, 2020.

21:00 המהפכה של דני | My Disease – Our Revolution, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

דני וסלי, חולה פרקינסון, יוצא למסע מרגש במטרה לעזור למיליוני חולים ולחולל מהפכה בעולם הפארמה. דני (63), שאובחן כחולה בפרקינסון לפני 7 שנים, מגלה בשיחה מקרית עם מדען, שיש חומר מוכּר שיכול לעזור לו ולמיליוני חולים אחרים. הבעיה – החומר ניתן לרכישה בזול בכל בית-מרקחת, ולכן חברות הפארמה – לא רק שאינן משקיעות במחקרו כי אין בכך תועלת כלכלית, אלא אף נלחמות כנגד המחקרים המצביעים על יעילותו. דני מחליט לא לוותר ויוצא למסע מרגש על מנת לשנות את השיטה, לנצח את המערכת ולהחזיר את הכוח לחולים עצמם. הסרט מלווה את המסע האמיץ של דני ושל חבריו בעודם מנסים לחולל מהפכה של ממש בעולם הרפואה באמצעות מודל של גיוס המונים לצורך מחקר על התרופה. במאי: ניסן כ"ץ. 53 דקות, ישראל, 2020.

21:15 הזמר במסכה 3 | 3 The Masked Singer, ערוץYes Real  + ערוץ Yes VOD

עונה 3 לסדרת הריאליטי. 16 מתחרים – זמרים, שחקנים או מנחים מפורסמים – יופיעו תחת תחפושת מתוחכמת כשהרמז היחיד לקהל ולחבר השופטים הוא הקול שלהם וסדרה של רמזים וחפצים שיכולים להעיד מי הם. בסוף כל פרק לאחר הצבעת הקהל האיש במסכה המודח יגלה מי הוא, ונגלה האם חבר השופטים באולפן – ואנחנו בבית – צדקנו.

22:00 קונדור 2 | Condor 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

עונה שנייה לדרמת המתח. היוצרים מבטיחים תפניות מסעירות הודות לטכנולוגיות חדשות ששימשו בהפקתה, ומצטרפת שחקנית החיזוק קונסטנס זימר.

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם 5 | 5 Inside the World's Toughest Prisons, נטפליקס | Netflix

עונה 5 לסדרת הפשע התיעודית. עיתונאים-חוקרים הופכים לאסירים מרצונם החופשי ונחשפים לנעשה בין כותליהם של כמה מבתי הסוהר המסוכנים והאכזריים בעולם.

הספיד-קיוברים | The Speed Cubers, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי שעוקב אחר חייהם יוצאי הדופן של אלופי העולם בפתרון קובייה הונגרית, מקס פארק ו-פליקס זמדגס. 40 דקות, ארה"ב, 2020.

הייטר | The Hater, נטפליקס | Netflix

דרמה פוליטית. צעיר מניפולטיבי מתחיל לעבוד בתחום האפל של מסעות הכפשה ברשתות החברתיות וזוכה להצלחה. אבל הארס הווירטואלי שלו מתחיל לקבל ביטוי קטלני בחיים האמיתיים. שחקנים: מאצ'יי מוסיאלובסקי, אגאטה קולשה, דנוטה סטנקה. במאי: יאן קומסה. 135 דקות, פולין, 2020.

לכודים בזמן | Time Trap, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. פרופסור לארכאולוגיה נעלם. כמה מתלמידיו יוצאים לחפש אותו ונתקלים במערה. הם מגלים שמתחת לפני האדמה הזמן חולף אחרת מאשר מעליה. שחקנים: אנדרו וילסון, קסידי גיפורד, בריאן האווי. במאים: בן פוסטר, מארק דניס. 95 דקות, ארה"ב, 2017.

זה היום שלה | It's Her Day, נטפליקס | Netflix

סרט נוליוודי.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן